Mul ka selline probleem, et kui liiga agaralt kanaleid vahetama kukkun, siis enne kui järgmine kanal ette tuleb, lülitab end paar korda sisse-välja (vahel jääb isegi kuni 10 min sisse-välja vilkuma). Kusagilt nagu lugesin, et viga pidavat olema via uues tarkvaras, aga äkki peaks neile siiski kõne tegema ja aru pärima, kuna see probleem on üsna tüütuindrekus kirjutas:Ah jaa siis veel see ka , et ta oskas end töötamise ajal sisse-välja ka lülitada vahest. Ja enne kui jälle pilt ette jäi pidi ta iseenesest end 4-5 korda sisse-välja lülitama. Vot sihuke huvitav riist see Thomson. Poes oskas müüa veel öelda, et Thomsoni toodetele meeldibki selliseid asju teha
VIASAT pakub THOMSON tuunerit
Tegelt vist mingi tarbijakaitse seaduse alusel võib riista eest ka raha tagasi nõuda ja pealt paari kilo-eegu Via hinnakirja põhjal tasku panna (vaatajalepingut sa ju ei katkesta!).Sombi kirjutas:OOO "mai gaad"
Kui on probleem, TULEB tüüner viia garantiisse- ehk Viasati esindusse!
Muidugi jama sellega on, aga peaks saama UUE tüüneri vastu (mul tuttav sai)
NB! Kaart peab kindlasti alles jääma, sest seda müüakse eraldi osana. St et 1-eeguse Thomsoni asemele saaks edukalt väikse DB soetada...
Täna, 31.12.2006 hommikul kell 8:00 jooksis minu Thomson DSI4200 kokku. Jäi seisma ühe kanali (INTER+) peal ja rohkem ei kõssagi. Ei funksi ei pult ega tüüneri enda nupud. Helistasin Viasat Eesti klienditeenindusse, sealt öeldi, et ma pole ainuke kellel selline probleem ja lootsid tänase päeva jooksul korda teha. Eks jään ootama? On kellelgi sama probleem olnud ja teab lahendust?
Raha tagasiandmise kohustust nüüd küll kohe ei ole. See kohustus võib mängu tulla alles siis kui mõningaid teatud kohustusi täita ei suudeta.kamm kirjutas:Tegelt vist mingi tarbijakaitse seaduse alusel võib riista eest ka raha tagasi nõuda ja pealt paari kilo-eegu Via hinnakirja põhjal tasku panna (vaatajalepingut sa ju ei katkesta!).Sombi kirjutas:OOO "mai gaad"
Kui on probleem, TULEB tüüner viia garantiisse- ehk Viasati esindusse!
Muidugi jama sellega on, aga peaks saama UUE tüüneri vastu (mul tuttav sai)
NB! Kaart peab kindlasti alles jääma, sest seda müüakse eraldi osana. St et 1-eeguse Thomsoni asemele saaks edukalt väikse DB soetada...
Kõnealuse asja juures on olulisem hoopis see, et ta on seotud lepinguga, nii, et kõigepealt lugege lepingut. Selle lepingu vorm on kooskõlastatud Tarbiakaitseametiga!
P.S. Rahatagasiandmise range kohustus oli vaid esimeses tarbiakaise seaduses. Selle seaduse kehtivus lõppes koos völaõigusseaduse kehtivuse algusega.
Juhtme seinast välja tõmbasid? Kui ei siis proovi.Vincento kirjutas:Täna, 31.12.2006 hommikul kell 8:00 jooksis minu Thomson DSI4200 kokku. Jäi seisma ühe kanali (INTER+) peal ja rohkem ei kõssagi. Ei funksi ei pult ega tüüneri enda nupud. Helistasin Viasat Eesti klienditeenindusse, sealt öeldi, et ma pole ainuke kellel selline probleem ja lootsid tänase päeva jooksul korda teha. Eks jään ootama? On kellelgi sama probleem olnud ja teab lahendust?
Kui ja, siis vi VIASATI esindusse (mida Eestis ei ole), ehk sinna kust ostsid(eeldusel, et ka tüüneri nupud ei tööta)!
Mul on kogemusi sel alal- tüüneri soft jookseb kokku, mida VIASAT ei paranda alati(via või softi viga,ei tea).
On ka variant, et tüüner pe**es, ikka VIA abiks!
(kui ikka kehtib veel leping)
Re: A
Andrei8 kirjutas:On see nö. uus Samsungi tüüner siis parem või ei võrreldes Thomsoniga?
Tea kas parem aga lihtne kasutada ja esialgu pole kokku jooksnud(nädala jooksul).Näpin veitsa veel ja katsun pikkemalt kirjutada enda arvamuse eraldi teemas