Kui mõned aastad hiljem sõjavägi andis mulle võimaluse istuda Mig-29 kokkpitti siis esimene asi mis mulle silme ette tuli see sama olukord aga nagu teistpidi vaadatuna, alles pärast hakkasid muud muljed üle lööma
lennundus
Re: lennundus
Neid on ikka rohkem alla tulnud. Veel kaheksakümnendatel oli vahepeal periood kus järgemööda tulid alla kolm Mig-25 lennukit, üks neist lendas ka mul üle pea alla saja meetri kõrguselt ja see on muidugi elu lõpuni meeles. 
Kui mõned aastad hiljem sõjavägi andis mulle võimaluse istuda Mig-29 kokkpitti siis esimene asi mis mulle silme ette tuli see sama olukord aga nagu teistpidi vaadatuna, alles pärast hakkasid muud muljed üle lööma
 .
			
			
									
																
						Kui mõned aastad hiljem sõjavägi andis mulle võimaluse istuda Mig-29 kokkpitti siis esimene asi mis mulle silme ette tuli see sama olukord aga nagu teistpidi vaadatuna, alles pärast hakkasid muud muljed üle lööma
- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
suurte poiste mänguasi, "kõige kallim turul vabalt müüdav mängukopter" ehk
The S800 EVO is a new generation of hex-rotor platform designed for professional aerial photography.
http://www.youtube.com/watch?v=vhBA5aaet78
http://www.youtube.com/watch?v=26mhhTRnx7Y
http://www.dji-innovations.com/product/ ... -s800-evo/
uusim tehnika,lennumasin ja video koos:
http://vimeo.com/alephstudio/aerialphoto
http://vimeo.com/70334152
			
			
									
													The S800 EVO is a new generation of hex-rotor platform designed for professional aerial photography.
http://www.youtube.com/watch?v=vhBA5aaet78
http://www.youtube.com/watch?v=26mhhTRnx7Y
http://www.dji-innovations.com/product/ ... -s800-evo/
uusim tehnika,lennumasin ja video koos:
http://vimeo.com/alephstudio/aerialphoto
http://vimeo.com/70334152
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
Täna, 31. juulil ja homme, 1. augustil sooritavad Eesti õhuruumis madallende Prantsuse hävitajad Mirage F-1.
Hävitajad lendavad täna Kesk-, Lääne- ja Lõuna-Eesti kohal vahemikus kell 9.50 - 10.50 ning Kesk-, Lääne- ja Põhja-Eesti kohal kell 13.40 - 14.40.
Homme lendavad hävitajad Lõuna- ja Kesk-Eesti kohal kell 13.45 - 14.30.
Madallennud toimuvad mitte madalamal kui 152 meetrit (500 jalga) ning eelistatavalt mere kohal või asustatud punktidest eemal.
http://www.postimees.ee/1316772/nato-ha ... madallende
			
			
									
													Hävitajad lendavad täna Kesk-, Lääne- ja Lõuna-Eesti kohal vahemikus kell 9.50 - 10.50 ning Kesk-, Lääne- ja Põhja-Eesti kohal kell 13.40 - 14.40.
Homme lendavad hävitajad Lõuna- ja Kesk-Eesti kohal kell 13.45 - 14.30.
Madallennud toimuvad mitte madalamal kui 152 meetrit (500 jalga) ning eelistatavalt mere kohal või asustatud punktidest eemal.
http://www.postimees.ee/1316772/nato-ha ... madallende
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						Re: lennundus
Tere,
Lugedes Linnavurle 22. juuli teadet telesaadete transleerimisest lennukilt, meenus mulle kauges nooruses salvestunud info. Peale tõsist otsimist leidsin artikli vene ajakirjas Radio nr. 11 1957. a. kuidas 1957. a. Moskvas toimunud VI noorsoo festivali ajal katsetati telesaadete ülekandeid lennukilt. Muidugi mitte mingit koaksiaalkaablit pidi. Vastuvõtt lennukil Li-2, mis sõitis kiirusega 180 - 220 km/h 4500 – 5000 m kõrgusel toimus tavalise yagi antenniga. Saatmine toimus 40 W saatjaga VHF kanalil 11, millega kaeti kuni 200 km vahemaa. Antennid asusid lennuki all, automaatse asimuudi jälgimisega gürokompassiga. Saated toimusid Moskvast Kiievisse, Smolenskisse ja Minskisse. Katsetati ülekannet ka Leningrad – Tallinn liinil, kuid katse ei õnnestunud häirete tõttu releeliinil Moskva – Leningrad (ETV ajalugu).
Täielik info (venekeelne) http://www.radioman-portal.ru/magazin/radio/1957/11.php
			
			
									
																
						Lugedes Linnavurle 22. juuli teadet telesaadete transleerimisest lennukilt, meenus mulle kauges nooruses salvestunud info. Peale tõsist otsimist leidsin artikli vene ajakirjas Radio nr. 11 1957. a. kuidas 1957. a. Moskvas toimunud VI noorsoo festivali ajal katsetati telesaadete ülekandeid lennukilt. Muidugi mitte mingit koaksiaalkaablit pidi. Vastuvõtt lennukil Li-2, mis sõitis kiirusega 180 - 220 km/h 4500 – 5000 m kõrgusel toimus tavalise yagi antenniga. Saatmine toimus 40 W saatjaga VHF kanalil 11, millega kaeti kuni 200 km vahemaa. Antennid asusid lennuki all, automaatse asimuudi jälgimisega gürokompassiga. Saated toimusid Moskvast Kiievisse, Smolenskisse ja Minskisse. Katsetati ülekannet ka Leningrad – Tallinn liinil, kuid katse ei õnnestunud häirete tõttu releeliinil Moskva – Leningrad (ETV ajalugu).
Täielik info (venekeelne) http://www.radioman-portal.ru/magazin/radio/1957/11.php
Re: lennundus
Tänud Sateksile meenutuste eest! Nüüd on selge et koaksiaalijutt oligi linnasaunast pärit. 
Vähemalt on sellega nüüd ühel pool
.
			
			
									
																
						Vähemalt on sellega nüüd ühel pool
- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
Peterburis on maandumisega vahest probleeme..
			
			
						Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
			
													DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						Re: lennundus
Huvitav, nendel päevadel ei olnud kippu ega kõppu, aga eelneva kuu jooksul panid mitu korda madallennul üle. Kas "ründasid" keskpolügoni või simuleerisid Tapale maandumist aru ei saand, aga igatahes tulid vanad "head" ajad meelde. smile98 Viimati oli nii "lõbus" siis, kui Tapal 90.-datel põlveotsas L39-aid kokku klopsiti. smile214peeter3000 kirjutas:Täna, 31. juulil ja homme, 1. augustil sooritavad Eesti õhuruumis madallende Prantsuse hävitajad Mirage F-1.
Meenutades kõigi sõjavägede deviisi (vähemalt rahu ajal):" Mis ripakil, see ära, ja mis ei ole ripakil, see ripakile ja ikka ära."
Tapa lennuväljalt äriti lennuki petrooli (e. ligroiini) kohalike majandite katelde kütteks (mitte et see eriti hästi selleks sobinud oleks), aga vastavad asutused said haisu ninna ja Moskvast tulid kontrollid kohale. Ega siis üleajateenijad olnud lollid poisid ja "tõestasid" suurt petrooli kulu lennuvälja kuivatamiseks kasutatud vana reaktiivmootori demonstratsioon tööga, mis sest et kütusetsisterni põhjakraan oli ka lahti. smile15
Amiko Mini HD + AOC e2450Swh.
			
						- Linnavurle
 - Entusiast
 - Postitusi: 375
 - Liitunud: 20:25, 02 Juul 2008
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
Küsisin paar päeva tagasi ETV korüfeelt selle lennukiga vastuvõtu asja üle. Tema mäletas ka seda katsetamise asja. Prooviti vastuvõttu Leningradi saatjalt, mis saatis signaali kassateks kirjutas:Tere,
Lugedes Linnavurle 22. juuli teadet telesaadete transleerimisest lennukilt, meenus mulle kauges nooruses salvestunud info. Peale tõsist otsimist leidsin artikli vene ajakirjas Radio nr. 11 1957. a. kuidas 1957. a. Moskvas toimunud VI noorsoo festivali ajal katsetati telesaadete ülekandeid lennukilt. Muidugi mitte mingit koaksiaalkaablit pidi. Vastuvõtt lennukil Li-2, mis sõitis kiirusega 180 - 220 km/h 4500 – 5000 m kõrgusel toimus tavalise yagi antenniga. Saatmine toimus 40 W saatjaga VHF kanalil 11, millega kaeti kuni 200 km vahemaa. Antennid asusid lennuki all, automaatse asimuudi jälgimisega gürokompassiga. Saated toimusid Moskvast Kiievisse, Smolenskisse ja Minskisse. Katsetati ülekannet ka Leningrad – Tallinn liinil, kuid katse ei õnnestunud häirete tõttu releeliinil Moskva – Leningrad (ETV ajalugu).
Täielik info (venekeelne) http://www.radioman-portal.ru/magazin/radio/1957/11.php
meeterlaine 1. või 2. kanalil. Tulenevalt sellest oli vastuvõtu antenn lennuki kõhu all "päris pirakas". Prooviti vastuvõttu ja edastust kahe antenniga, araku tollest vastuvõtust asja ei saanud.
Seega koksiaalkaabli kasutamise jutt on jutustaja "ilukirjanduslik" lisa, millele viitas ka kasutaja sateks. smile173
Re: lennundus
Helsinkist Itaaliasse ning mujale Kesk- ja Lõuna-Euroopasse, kõik üle minu kodu. Varem olid need lihtsalt anonüümsed lennukid, tänu flightradarile on neil kõigil oma nimi ja muud andmed.
			
			
						Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
			
																
						- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
Sanders, kohe lendab üks A380 üle Su maja..
DLH711 ja teine A380 lendab suunal Tartu-Tallinn (12min. Tartu-Tln)
UAE201 (Dubai-NYC) pani otse üle Nõmme. Flightradar24> playback > 06.08 > 10:05 utc alates..
Ehk 2 A380 korraga Eesti kohal.
			
			
						DLH711 ja teine A380 lendab suunal Tartu-Tallinn (12min. Tartu-Tln)
UAE201 (Dubai-NYC) pani otse üle Nõmme. Flightradar24> playback > 06.08 > 10:05 utc alates..
Ehk 2 A380 korraga Eesti kohal.
Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
			
													DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
šveitslastel on olemas lausa "õhukiirabi".
-SAZ351
-Swiss Air-Ambulance
-Canadair CL604 Challenger
lendas üle Eesti..
---------
kiirused:
SQ317 / SIA317
Singapore Airlines
Airbus A380-841
kiirus Poola kohal: 560kt (1037km/h) ,mis ei ole reaalne..
-------
A380-800
Maximum design speed
in dive at cruise altitude--(at cruise altitude: 1020 km/h, 634 mph, 551 knots)
-------
sama ka selle lennuga
			
			
						-SAZ351
-Swiss Air-Ambulance
-Canadair CL604 Challenger
lendas üle Eesti..
---------
kiirused:
SQ317 / SIA317
Singapore Airlines
Airbus A380-841
kiirus Poola kohal: 560kt (1037km/h) ,mis ei ole reaalne..
-------
A380-800
Maximum design speed
in dive at cruise altitude--(at cruise altitude: 1020 km/h, 634 mph, 551 knots)
-------
sama ka selle lennuga
Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
			
													DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						- peeter3000
 - Digivanake
 - Postitusi: 8539
 - Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
võite vaadata tänahommikust Arlanda olukorda "playback"ina..
seal oli lennujaam suletud..
Liikenne Tukholmassa Arlandan lentokentällä oli aamupäivällä täysin pysähdyksissä lennonjohdossa sattuneen teknisen vian vuoksi. Puolelta päivin voitiin aloittaa rajoitettu liikenne tilapäisen ratkaisun ansiosta.
Sekä normaali järjestelmä että varajärjestelmä ovat poissa pelistä, kertoo Arlandan liikennettä hallinnoivan Swedavian viestintäpäällikkö Klas Nilsson Ruotsin tiedotusvälineille. Tilapäinen ratkaisu sallii noin kymmenen laskeutumista tunnissa. Lähtemään puolestaan pääsee yksi kone kerrallaan.
http://yle.fi/uutiset/arlandan_lentoken ... in/6781794
Nilsson ei osaa sanoa, kuinka moneen lentoon vika vaikuttaa, sillä toistaiseksi ei ole mitään tietoa siitä, koska vika saadaan korjattua. Vian syystä ei edelleenkään ole selvyyttä, mutta Nilssonin mukaan mistään tihutyöstä ei ole kyse.
Hänen mukaansa Arlandan liikenne on lauantaiaamupäivisin kohtalaisen hiljaista, mutta iltaa kohden tilanne hankaloituu. Tavallisena lauantaina matkustajia on noin 30 000.
----------
asi lahenes:
Vian syy löytyi kello 15 Suomen aikaa: lennonjohdon järjestelmässä komponentteja yhdistävä piirilevy oli pettänyt, kertoo Arlandan kenttää hallinnon Swedavian viestintäpäällikkö Klas Nilsson Ruotsin tiedotusvälineille.
Lennonjohtotornilla ei ollut lainkaan yhteyttä koneisiin, joten sekä saapuva että lähtevä liikenne oli pakko pysäyttää. Parin tunnin kuluttua käyttöön saatu tilapäinen ratkaisu salli noin kymmenen laskeutumista tunnissa. Lähtemään pääsi yksi kone kerrallaan
Lennot ovat nyt päässeet jälleen vauhtiin, mutta myöhästymisiä on edelleen odotettavissa, sillä osa koneista oli jäänyt lähtökentilleen odottamaan lentolupaa.
			
			
									
													seal oli lennujaam suletud..
Liikenne Tukholmassa Arlandan lentokentällä oli aamupäivällä täysin pysähdyksissä lennonjohdossa sattuneen teknisen vian vuoksi. Puolelta päivin voitiin aloittaa rajoitettu liikenne tilapäisen ratkaisun ansiosta.
Sekä normaali järjestelmä että varajärjestelmä ovat poissa pelistä, kertoo Arlandan liikennettä hallinnoivan Swedavian viestintäpäällikkö Klas Nilsson Ruotsin tiedotusvälineille. Tilapäinen ratkaisu sallii noin kymmenen laskeutumista tunnissa. Lähtemään puolestaan pääsee yksi kone kerrallaan.
http://yle.fi/uutiset/arlandan_lentoken ... in/6781794
Nilsson ei osaa sanoa, kuinka moneen lentoon vika vaikuttaa, sillä toistaiseksi ei ole mitään tietoa siitä, koska vika saadaan korjattua. Vian syystä ei edelleenkään ole selvyyttä, mutta Nilssonin mukaan mistään tihutyöstä ei ole kyse.
Hänen mukaansa Arlandan liikenne on lauantaiaamupäivisin kohtalaisen hiljaista, mutta iltaa kohden tilanne hankaloituu. Tavallisena lauantaina matkustajia on noin 30 000.
----------
asi lahenes:
Vian syy löytyi kello 15 Suomen aikaa: lennonjohdon järjestelmässä komponentteja yhdistävä piirilevy oli pettänyt, kertoo Arlandan kenttää hallinnon Swedavian viestintäpäällikkö Klas Nilsson Ruotsin tiedotusvälineille.
Lennonjohtotornilla ei ollut lainkaan yhteyttä koneisiin, joten sekä saapuva että lähtevä liikenne oli pakko pysäyttää. Parin tunnin kuluttua käyttöön saatu tilapäinen ratkaisu salli noin kymmenen laskeutumista tunnissa. Lähtemään pääsi yksi kone kerrallaan
Lennot ovat nyt päässeet jälleen vauhtiin, mutta myöhästymisiä on edelleen odotettavissa, sillä osa koneista oli jäänyt lähtökentilleen odottamaan lentolupaa.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922
			
						- Linnavurle
 - Entusiast
 - Postitusi: 375
 - Liitunud: 20:25, 02 Juul 2008
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
Emiratesi A380 laseb päris hea hooga kodu poole. 
			
			
						Sul ei ole õigusi, et siin postituses manuseid näha.
			
																
						Re: lennundus
Lihtsalt igaks juhuks - kui informartsiooni on vähe näidata siis piisab kui teed screenshoti nii: "cmd-shift-4", tekib võimalus "lõigata" ekraanilt oluline osa. Praegu tehtud "cmd-shift-3" ehk full screen pilt on küll ilus vaadata kuid ebaoluline.
			
			
									
																
						- Linnavurle
 - Entusiast
 - Postitusi: 375
 - Liitunud: 20:25, 02 Juul 2008
 - Asukoht: Tallinn
 
Re: lennundus
smile173