PostitusPostitas angry » 17:56, 27 Juun 2017
Kanalite põhjendused on BS. Kui telekanal, kelle eetriajast moodustab (kirjandusliku liialdusega) 90% reklaam ning ülejäänu omatoodangus kasutusel olev "tootepaigutus", kus 1,5 tunnised filmid venivad tänu kommertsteadetele 2-2,5 tunnisteks, ei suuda ennast sellise käibemahu juures ära majandada, siis on viimane aeg juhtkonnale kinga anda. Kusjuures mõlemad kanalid suutsid ennast mingil ajal kehtinud uudistesaate reklaamikeelust nagu angerjad välja vingerdada ja ka uudistesaated laeti reklaami täis. Vastikud ja ahned rotid, pigemini topitakse vaataja kõrvade-, suu- ja anuse kaudu reklaami servani täis, aga reklaamihinna tõstmine reaalsetest kuludest kõrgemaks ei tule kõnekski- see vajaks ju klientide säilitamise nimel tehtavat tööd... Ja muidugi viimase tilgana südaöised filmiseansid, no kes aimab ära miks nii tehakse? No muidugi, prime time ajal näidatavad seebid ja muu tilulilu tõstab reitinguid + sinna vahele on võimalik mõned täiendavad minutid reklaami müüa- keskmine piiga ei jäta ometi "Pilvede all" vaatamata seepärast, et reklaamipauside maht on ammu ületanud saate kestvuse. Tsiteerides klassikuid- susi sülitagu neile silgukarpi!