5. leht 7-st

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 21:47, 27 Dets 2013
Postitas satik
peeter3000 kirjutas: mingi võimalus ,ka tasuta ,siiski on, kui kaptenil ja omanikul veidi seiklushimu oleks!
Kõik algab kontaktist nende vahel. Iseasi kas Mait on tegelikult niiöelda selge mõttega asja juures, vabalt võib olla et pettumus on võimust saanud. Parem kui ei oleks.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:12, 27 Dets 2013
Postitas Energizer
satik kirjutas:
peeter3000 kirjutas: mingi võimalus ,ka tasuta ,siiski on, kui kaptenil ja omanikul veidi seiklushimu oleks!
Kõik algab kontaktist nende vahel. Iseasi kas Mait on tegelikult niiöelda selge mõttega asja juures, vabalt võib olla et pettumus on võimust saanud. Parem kui ei oleks.
Raske ja kahtlane seis . Metrotec vist enam karu asukohaandmeid ei uuenda, tavaliselt 2-3 korda ööpäeva jooksul, nüüd enam ei kõssa üldse (võib-olla aku tühi või hoopis ära uppunud) viimane uuendus on keskpäevast. Inseneri enda viimase posti järgi jõuab homme Mindelo`sse või, kui ajavööndid väga erinevad, siis varsti juba jõuab. Alles siis hakatakse karu päästmist organiseerima- Lõppkokkuvõttes võib tabada ka päästeoperatsiooni halb üllatus- pole enam, mida päästa.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:34, 27 Dets 2013
Postitas satik
Energizer kirjutas: Inseneri enda viimase posti järgi jõuab homme Mindelo`sse või, kui ajavööndid väga erinevad, siis varsti juba jõuab. Alles siis hakatakse karu päästmist organiseerima
Orgunn käib kogu aeg, isegi see orgunniti siit Eestist et ta sealt ära saaks. Häda on selles et Cape Verde pole teab mis eriliselt arenenud keskus kus kõike ja üsna kohe saab teha, seejuures mitte poolt maailma makstes.

Ma näeksin asjade käiku positiivsena kui näiteks inglaste alus korjaks karu veest ja võtaks ta Rio de Janierosse kaasa. Mait peaks oma uhkuse alla eelama ja lennaku sinna järele, tehku asjad korda ning jätkaku reisi. Pärastpoole jõuab ta ka mikide juurde kus võimalik enne Beringi väina asjad mõistuse ja tehnoloogiaga üle käia. Beringi väin ise saab aga olema kindlasti tõsisem asi kui Roheneemele jõudmine. Sealt edasi siis näeb kas venkud lasevad ta sisse või põhja :)...

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 14:19, 28 Dets 2013
Postitas 0000
Amphibear on leitud, valmistutakse pardale tõstmiseks! Kapten helistab kui on korras! Edu ja õnne meie mehele. Mina loodan, et ta teeb oma unistuse ikkagi ükskord teoks.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 14:34, 28 Dets 2013
Postitas satik
Jah, Geoholm tegi ära: "Geoholm found Amphibear. Prepearing to lift on board. Captain will call me when on board."
Amhibear found by Geoholm (UK)2013-12-28 at 2.50.57 PM.png
Geoholm flag 2013-12-28 at 2.52.06 PM.png
"Norra" laevast kah :).


Nüüd järgneb ilmselt mõttepaus, kas mees laseb teist korda saatusel end narrida...

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 15:15, 28 Dets 2013
Postitas peeter3000
laseb ehk viia Rio-sse (BRA)??????

Ta ei jõua kinni maksta laeva 500km-st ringi..

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 15:23, 28 Dets 2013
Postitas satik
Ma tema asemel küll teeksin nii... Kuid nagu olen aru saanud, on see mereületus talle nagu üks eesmärkidest omaette. Lisaks räägivad ka uudised et Geoholm toovat karukese saartele tagasi... Aeg näitab. Kui delay tuleb suur, siis võib see tagasilööke anda ka mujal.

Rindeteated: "Called Captain, still working, The waves are big. One hour they have worked, probably one hour more. Luckily serious ship with 100 ton crane and if they already started then they will finish. What is the condition of Amphibear is not clear."
-----
Amphibear sõidab edasi
GEOHOLM tõstis Amphibeari pardale. Kapteni sõnul oli see hoolimata Amphibeari väiksusest raske ülesanne, kuna sõiduk rullus lainetes väga tugevalt. Suured tänud kapten Reinold Lederle, kogu GEOHOLM meeskonnale ja Norra firma Dof Management Storebo, kes lubas oma kallil erilaeval Amphibeari otsida ja seda pardale võtta. Uskumatult toredad ja tublid inimesed!

Uskumatu oli ka tugimeeskonna tegutsemine. Erki ja Kristjan jälgisid lähipiirkonna laevu, ja otsisid kõiki kontakte ning kraanade tõstevõimet. Saatsid mulle üle satelliidi sõnumeid, kellega VHF kaudu ühendust võtta. HARU ohvitserid olid nii kenad ja lubasid oma laeva VHF kasutada. Nii sain teate, et Geoholm on ainus võimekas laev piirkonnas. Omanike kontoriga ühendust ei saanud. Lähisideks paraku levist väljas. Tugimeeskond arvutas välja, et kõige lähemal olime üksteisele eile kell 23-24. HARU sillas kutsungit saates ühendust ei saanud. Siis kell 23:30 teatas Haru kolmas tüürimees, et näeme GEOHOLMI AIS radaril. Sillas ikka kutsungilee ei vastatud. Lõpuks enne südaööd saime ühenduse. Kapten äratati üles, kes oli kõige lahkem unine inimene, kellega raadio teel suhelnud oleme. Siis sai ka juba sat telefoni numbri ja edasine suhtlus oli lihtne. Kõik sõltus nüüd kaptenist ja meeskonnast. Amphibeari leidmine nii lihtne muidugi polnud. Selleks kulus umbes 2 tundi. Kuid nii laeva kui tugimeeskonna tehtud triivi arvutused lubasid ta lõpuks leida.

Geoholmi sihtsadam on Rio De Janeiro, Brasiilia. Paratamatult ületab Amphibear nüüd Atlandi ookeani suure laeva turjal ratsutades. Eks see ohutum ja sobivam on, kahjuks mitte algne plaan. Et tolliga probleemid oleksid minu, mitte vastutuleliku Norra firma ja laevakapteni omad, lubasin sõidukile paberitega vastu minna. Mis tähendab, et nii mina kui Amphibear jõuavad teisele poole Atlandit seda ületamata.

Edasi jääb nagu ikka 3 valikut, edasi, tagasi või tühista. Tühistamine oleks kõigi toetajate petmine, kuni on sõiduk ja teda saab parandada ja liikuma sättida tuleks edasi minna. Kui rahad muidugi päästeoperatsiooniga päris otsa ei saa. Ehk ei saa... Tänan südamest neid, kes õnnetuse korral väljanaermise asemel otsustasid aidata. Tagasi tulla tundub mõttetu, seda enam, et peaks kogu sõiduki pontoonidega Kanada tehasesse kohale toimetama (voi mõnda alumiiniumpaatide tehasesse) ja seal midagi tõsisemat ette võtma. Hetkel on pontoonid nõrgim lüli kogu lahenduse juures.

Nii on kõige mõistlikum valik reisi Brasiiliast jätkata. Aga Atland, tekib õigustatud küsimus. Läbida tuleb ka Kariibi meri, Vaikne ookean ja kõikide riikide tolliametid. Ehk siis tuleb reisi jätkata, ja kui õnnestubki algse ambitsioonika plaani ülejäänud osa ellu viia. Siis võib ju uuesti tulla ja Atlandi samuti ületada. Sest pärast Beringi merd võib Atland ka puhkus olla.

Esimene ülesanne on muidugi sõiduki seisukorras selgusele jõuda, parandada nii pontoonide kui auto kahjustused. Ja alles teine ülesanne on mereületusteks pukseerimisvõimelised tugilaevad leida (st laevu leiab, vaja leida hoopis finantse). Ja meeskonnaliikmeid on ka kaks vaja. Nüüd kui kütuse kaasavõtmiseks on lahendus, annab igal mereetapil kaks meeskonnaliiget nii kiirust kui ka parandamisks töökäsi juurde.
-----
Muidugi, Brasiilias oleks ikka kohe vaja korras masinat - http://www.postimees.ee/2644610/brasiil ... 40-inimese

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 17:17, 28 Dets 2013
Postitas peeter3000
mõned nopped viimastest uudistest:
* Rike on alati ootamatu, eriti kui see tabab dubleeritud sõlme mõlemaid osi. Ajamite kinnituste murdumine oli vahemalt osaliselt parandatav, kuid seda takistas paarimeetrine laine, nii et tagaots liikus jõuliselt vees üles ja alla.
Rikke põhjus on minu ebapädev hinnang tehases tehtud sõlme tugevusele.
*Oli vaja kiirelt otsustada, kas jääda sõidukiga või tulla ära. Kuna täiendavalt põrkas tõstmise arutamise käigus ka Amphibear küljega vastu päästma tulnud laeva, siis oli oht et alumiiniumpontoonid said vigastusi juurde. Nii sündis kohapeal otsus siiski Amphibear maha jätta
*Suured tänud kapten Reinold Lederle, kogu GEOHOLM meeskonnale ja Norra firma Dof Management Storebo, kes lubas oma kallil erilaeval Amphibeari otsida ja seda pardale võtta. Uskumatult toredad ja tublid inimesed!
-----
siit edasi on lugu juba täiesti uskumatu!
*Nii sain teate, et Geoholm on ainus võimekas laev piirkonnas. Omanike kontoriga ühendust ei saanud. Lähisideks paraku levist väljas. Tugimeeskond arvutas välja, et kõige lähemal olime üksteisele eile kell 23-24. HARU sillas kutsungit saates ühendust ei saanud. Siis kell 23:30 teatas Haru kolmas tüürimees, et näeme GEOHOLMI AIS radaril. Sillas ikka kutsungilee ei vastatud. Lõpuks enne südaööd saime ühenduse. Kapten äratati üles, kes oli kõige lahkem unine inimene, kellega raadio teel suhelnud oleme.
*Amphibeari leidmine nii lihtne muidugi polnud. Selleks kulus umbes 2 tundi.
--------
*Geoholmi sihtsadam on Rio De Janeiro, Brasiilia. Paratamatult ületab Amphibear nüüd Atlandi ookeani suure laeva turjal ratsutades. Eks see ohutum ja sobivam on, kahjuks mitte algne plaan.
*kuni on sõiduk ja teda saab parandada ja liikuma sättida tuleks edasi minna. Kui rahad muidugi päästeoperatsiooniga päris otsa ei saa. Ehk ei saa...
----
siin on värsked uudised nüüd üleval
http://www.amphibear.ee/
-------
*Hetkel on pontoonid nõrgim lüli kogu lahenduse juures.
*Ja meeskonnaliikmeid on ka kaks vaja. Nüüd kui kütuse kaasavõtmiseks on lahendus, annab igal mereetapil kaks meeskonnaliiget nii kiirust kui ka parandamisks töökäsi juurde.
-------------
noh ,nüüd sai Satiku postitusega topelt.. aga las olla..

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 17:42, 28 Dets 2013
Postitas satik
28. detsember 2013 17:15
Kaisa Alliksaar www .DELFI.ee: "Lõuna paiku arvas Nilson, et mida tunnid edasi, seda väiksem on tõenäosus, et amfiibauto leitakse. Õnneks on auto praeguseks Norra aluse Geoholmi pardale tõstetud ja teel oma ehitaja juurde, kes viibib hetkel Roheneemesaarte sadamalinnas Mindelos."

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oh on nigu on...

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 17:53, 28 Dets 2013
Postitas peeter3000
http://www.marinetraffic.com/en/ais/hom ... :00/zoom:9
Geoholm- on ka meie mere peal töötanud:
In St. Petersburg roads between Helsinki and Tallinn on 26.6.2008 working for the Nord Stream project carrying out investigations for the planned natural gas pipeline between Russia and Germany.
-----
Pilt
------

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 19:35, 28 Dets 2013
Postitas satik
Visadust mehel igatahes jätkub. Vaata kasvõi tema esimesi "karukesi" - https://sites.google.com/a/amphibear.co ... r/2atv/ver

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 11:58, 29 Dets 2013
Postitas dreamants
Kindlasti tahaks teada kes selle pulli prantslastele kinni maksab, kindlasti mitte tema ise, kas jälle maksumaksja? Kaua see väike riik neid pullitajaid välja kannatab.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 12:06, 29 Dets 2013
Postitas tigekala
Miks prantslastele kui Geoholm on norrakate oma ?

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 12:37, 29 Dets 2013
Postitas soul
dreamants kirjutas:Kindlasti tahaks teada kes selle pulli prantslastele kinni maksab, kindlasti mitte tema ise, kas jälle maksumaksja? Kaua see väike riik neid pullitajaid välja kannatab.
Aga kuidas riik siia puutub, maksab see kes tellis, loe http://www.amphibear.ee
Kipperi foorumis käib kohati päris arutu lahmimine :)

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 12:51, 29 Dets 2013
Postitas dreamants
Norrakad jah. Minu eksitus, sorry.
Miks riik? See laks ehk mahub eelarvesse? Kes teab? Aga see on alles algus, kui nii edasi siis küll nende eelarve seda välja ei kannata. Ta ju ise mainis: "Kui rahad muidugi päästeoperatsiooniga päris otsa ei saa." Samas arutleb ka: "Tühistamine oleks kõigi toetajate petmine..." Sellest ka minu pessimistlik järeldus. Tore oleks muidugi kui sponsorid appi tõttaks.