15. leht 17-st
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 20:35, 27 Okt 2012
				Postitas dreamants
				renee kirjutas:ähhh, keda see põlevkivi enam 30 aasta pärast huvitab. gruziin sai tesla coili puuduva sagedusregulaatori tehtud ja nüüd saab varsti õhustelektrit. st päikese energia lained  otse elektriks.
https://www.youtube.com/watch?v=gFVCst1 ... r_embedded
tal on seal 5 1000Wlampi ka otsas.
kahju, et ta patenteerida tahab, võiks youtuubi skeemi panna kogumaalim saaks elektrit teha.
Olen seda asja juba pikalt uurinud - aga see mees mõtles välja - kahjuks tesla ise vist hävitas skeemid.
kes vähegi teab teemat, see saab aru videost, et see radika maasse kaevamine  annab suurema maanduse saamiseks ja kõik mis ta teeb on õige, inimesed tõstavad isegi kõik seadmed õhku, et näidata, et salakaablit pole.
üsna tõepärane.
 
Ei hakka asja üle arutama aga naer tuleb peale:
1. Kui lollid on nende president (USA's õppinud) ja tema nõuandjad. Muidugi asjaosalise enda jutu järgi.
2. Hoopis kurvem naerukoht on see, et mis saab venemaast, araabiamaadest ja veel mõnest energiaressursside müügist püsti püsivast kui taevast muidu antakse.
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 09:13, 29 Okt 2012
				Postitas mønster
				Kui siia lisada veel Delfi uudised (nii kord aastas), et keegi japs tegi vett kütusena kasutava auto, siis meie tulevik on imetore! 

 Ainult see teeb muret, et mingid tüübid muudavad asju mittemillekski (youtube's oli video, kus isegi lennuk kaotati ära), see võib maailmamajandusele tõsise põntsu panna.. 

 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 10:44, 29 Okt 2012
				Postitas Opo
				Õhust elektri tegemine on ju lihtne, tuleb vedada natuke traati Eleringi kõrgepingeliini alla ja vool hakkab tulema.  smile97
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 10:54, 29 Okt 2012
				Postitas renee
				mønster kirjutas:Kui siia lisada veel Delfi uudised (nii kord aastas), et keegi japs tegi vett kütusena kasutava auto, siis meie tulevik on imetore! 

 Ainult see teeb muret, et mingid tüübid muudavad asju mittemillekski (youtube's oli video, kus isegi lennuk kaotati ära), see võib maailmamajandusele tõsise põntsu panna.. 

 
jah, aga "õhust elektrit"
seletan lahti põhimõtte, kuidas Teslal see asi töötas juba ammu.
kogupäikesest tulev energia on valgusenergia ja kõik mis üle -273 on kasutatv:
1. soojusena 
2. valgusena - päikesepaneelid
3. sagedusena - st kõik siin on võetav sagedusena 7 või 6Hz võngub....
raadiolainetel töötavad raadiod - isegi usa füüsikatundides - teevad lapsed - st õhust saabki energiat  FAKT.
Tesla seade aga: on häälestatud päikesevalguse energia sagedusele - st ta püüabki neid laineid. "energia ei kao ega tekki - vaid muundub ühest vormist teise" 
Tesla coil - (lõpuni valmistatuna on) valguse sagedust püüdev trafo. <-. kõik riigid on püüdnud seda töötavat lahendust leida (mida Tesla näitas et töötab) - venemaal on vägasuuri Teslacoile juba 70a püstitatud neid pilte on internetis palju, aga seda puudavat sobilikku AUTOMAATSAGEDUSE REGULAATORIT pole keegi suutnud teha.
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 11:12, 29 Okt 2012
				Postitas mønster
				"Sagedus" on vaid füüsiline termin, perioodi pöördväärtus.
Päikeseenergia maksimum on mitte valguse vaid infrapunases alas ja seda trafo(!) abil elektriks muuta pole õnnestunud ei Teslal, ega kellelgi teisel. Aga selle soojuseks muundamiseks piisab suvalisest musta värvi materjalist, kusjuures pole oluline, kas see kiirgus võngub sagedusega 6 või 7 Hz või mitte (päikese kiirguse intensiivsus muide märgatavalt ei võngu).
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 12:22, 29 Okt 2012
				Postitas renee
				mønster kirjutas:"Sagedus" on vaid füüsiline termin, perioodi pöördväärtus.
Päikeseenergia maksimum on mitte valguse vaid infrapunases alas ja seda trafo(!) abil elektriks muuta pole õnnestunud ei Teslal, ega kellelgi teisel. Aga selle soojuseks muundamiseks piisab suvalisest musta värvi materjalist, kusjuures pole oluline, kas see kiirgus võngub sagedusega 6 või 7 Hz või mitte (päikese kiirguse intensiivsus muide märgatavalt ei võngu).
 jah sagedus on tõesti perioodi pöördväärtus 

trafo - kirjutasin selleks, et traffo põhimõttest on kergem kui pooli tööpõhimõtet seletada ....et iga inimene aru saaks.
soojuse püüdmine on 1asi, teine .... on just Teslal õnnestunud. See kas seda tänapäeval tunnistakse ... või mitte, see on Sinu isiklik asi.
  7Hz on pigem looduse sageduse, mitte päikese energia ...
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 14:08, 29 Okt 2012
				Postitas mønster
				Tesla tegi oma esimese pinget tõstva trafo 1890 aasta paiku ja viimase, toroidtrafo, 1910 aasta paiku. Tol ajal polnud ntx raadiost veel keegi midagi kuulnud ning elektromagnetlainetusest peaaegu mitte keegi. Selline seade, kuhu ühte otsa ühendad madalapingelise pingeallika ning teises otsas hakkavad välgud sähvima, tekitas kõva vastukaja. Inimestele, kes Ohmi seadusestki midagi kuulnud polnud, tundus, et see seade tekitab energiat juurde ning kuulujutud Tesla imemasinast levisid..
Aga automaatsagedusregolaatorist: Sel ajal polnud lamptrioodegi veel olemas, alles esimesi patente hakati registreerima, transistoritest rääkimata. Mis võimenduselementide baasil Nikolai Tesla oma imesagedusmuunduri ehitas, mida tänapäevani korrata pole suudetud? Selleks peab kadestamisväärselt rikkalik fantaasiamaailm olema, et niisugustesse asjadesse uskuda.
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 09:15, 30 Okt 2012
				Postitas renee
				mønster kirjutas:Tesla tegi oma esimese pinget tõstva trafo 1890 aasta paiku ja viimase, toroidtrafo, 1910 aasta paiku. Tol ajal polnud ntx raadiost veel keegi midagi kuulnud ning elektromagnetlainetusest peaaegu mitte keegi. Selline seade, kuhu ühte otsa ühendad madalapingelise pingeallika ning teises otsas hakkavad välgud sähvima, tekitas kõva vastukaja. Inimestele, kes Ohmi seadusestki midagi kuulnud polnud, tundus, et see seade tekitab energiat juurde ning kuulujutud Tesla imemasinast levisid..
Aga automaatsagedusregolaatorist: Sel ajal polnud lamptrioodegi veel olemas, alles esimesi patente hakati registreerima, transistoritest rääkimata. Mis võimenduselementide baasil Nikolai Tesla oma imesagedusmuunduri ehitas, mida tänapäevani korrata pole suudetud? Selleks peab kadestamisväärselt rikkalik fantaasiamaailm olema, et niisugustesse asjadesse uskuda.
Tesla suri 1943 alles ja raadio oli olemas.
Teslal oli isegi elektriauto 

 1930 aastal - kuigi wiki andemetel loetakse fabrikatsiooniks.
"automaatsagedusregulaator" - ei pea olema dioodide ja lampidega. - ja see pikk sõna ei pruugi olla üldse õige
http://www.gravitycontrol.org/Nikola-Tesla.html üks lühike kokkuvõttev artikkel
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 15:11, 30 Okt 2012
				Postitas satik
				Hiljuti oli vist K2's dokumentaal "Kes tappis elektriauto" vms. seal näiteks oli vähemalt 1920 aastate paiku elektriauto näha ja lausa kaamera ees sõitma pandud. Nii et kui Teslal oli elektriauto siis ajastu kontekstis poleks see isegi imelik või erakordne, inimese huvisid arvestades lihtsalt loomulik asjade käik.
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 18:27, 30 Okt 2012
				Postitas Opo
				renee kirjutas:Teslal oli isegi elektriauto 

 1930 aastal - kuigi wiki andemetel loetakse fabrikatsiooniks.
 
Ei tea mis wiki artiklit lugesid, kuid 
elektriautode ajalugu on palju pikem kui nende naftaõgardite. smile297
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 12:44, 31 Okt 2012
				Postitas mønster
				Rattad leiutati ürgajal, DC el.mootor 1830-ndatel, pliiaku 1860-ndatel ja palju rohkemat polegi vaja, et e-auto kokku panna. Tollest ajast tänaseni, ainus, mis el.autode massiliseks muutumist piiranud on, on keemiliste vooluallikate kesine energiamahutavuse ja massi suhe.
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 15:28, 31 Okt 2012
				Postitas satik
				mønster kirjutas: ainus, mis el.autode massiliseks muutumist piiranud on, on keemiliste vooluallikate kesine energiamahutavuse ja massi suhe.
Rohkem nagu nafta ja autotootjate vastuseis on piirajaks olnud, kui oleksid näiteks todasama dokfilmi näinud, oleks sulle ka teada et on ka efektiivsem akutehnoloogia autodele olemas, kuid kahjuks ostis õigused sellele tehnoloogiale... naftafirma.
Ka Tesla ajal toimis raha jõud vääramatult, Tesla uurimusi rahastati täpselt niimoodi et midagi välja ei tuleks, samas ei saaks ka keegi öelda et kedagi ei huvitanud. JOKK.
 
Nii et, ei saa väitega nõustuda.
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 15:58, 31 Okt 2012
				Postitas vanemleitnant
				satik kirjutas:on ka efektiivsem akutehnoloogia autodele olemas, kuid kahjuks ostis õigused sellele tehnoloogiale... naftafirma
Kui see tehnoloogia tõesti olemas oleks, ei suudaks küll ükski "naftafirma" seda aastakümneid varjata. See on järjekordne vandenõuteooria.
 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 16:11, 31 Okt 2012
				Postitas mustkass
				Ma nägin ka seda dokfilmi millest satik kirjutas,oi kui palju elektriautosid USA-s vanarauaks läks ja ikka tõeliselt suuri mitte selliseid jalgrattaid mis siin tänavatel liiguvad.
			 
			
					
				Re: elektri hinnatõus
				Postitatud: 16:31, 31 Okt 2012
				Postitas mønster
				Naftafirmadel pole mingit võimalust sellist tehnoloogiat "ära peita". Kuidas see välja peaks nägema, praktiliselt? Nad võivad patendi ära osta, aga ega seepärast patenti ei salastata. Teised ei tohi seda tehnoloogiat lihtsalt kasutada, kuid teave on avalik - muidu poleks võimalik patendi rikkujaid kohtusse kaevata jne.
Teiseks pole naftafirmadel mingit mõtet sellist tehnoloogiat "ära peita", sest sellega teeniks rohkem, kui naftat müües.
Aga el.autosid on protoseeriatena aeg-ajalt ikka tehtud. Eelmine buum oli 1970-ndatel naftakriisi ajal. Kui kriis järgi andis, läksid need näidisautod vanarauaks. Pariisis on eksmperimentaalseid elektritaksosid kasutatud jne. Nüüd, seoses Li-ion akutehnoloogia kasutuselevõtuga ja naftahindade tõusuga on elektriautod jälle in.