11. leht 49-st
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 10:44, 22 Nov 2013
				Postitas Linnavurle
				
Ägedad lendurid küll, kes ei tea kus reaalselt maandusid. 
Panen lisaks veel enda avastuse
Tulid Istanbulist Šiauliaisse.
 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 15:50, 22 Nov 2013
				Postitas Linnavurle
				Leidsin sellise lennuki.
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 22:14, 26 Nov 2013
				Postitas Linnavurle
				Miskit kahtlast toimub
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 23:01, 26 Nov 2013
				Postitas satik
				Nu vaatame kas läheb Amsterdammi tagasi, äkki jäi lenduri OMA naine maha...
...Läks küll, üsna kähku ruleeris peaterminali ette. Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
Linnavurle on kehastunud "tähelepanelikuks lennuliikluse jälgijaks" nagu võime märgata - 
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/ ... d=67174436 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 14:51, 18 Jaan 2014
				Postitas Linnavurle
				Tallinna lennuväljal toimub midagi. Kas uus tulija tulevikus?
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 17:05, 18 Jaan 2014
				Postitas officer
				satik kirjutas:Transponder kord kaob, siis jälle on olemas... Normaalsel juhul võetakse transponder maha kui lend on toimunud ja pannakse eetrisse uuesti siis kui jälle minek.
...maapeal on transponderi signaal 
/squawk/ raskesti jälgitav , kuna selle signaal pole mõeldud maapeal levima (lennuki "kõhu" all olev antenn).
 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 18:39, 18 Jaan 2014
				Postitas Linnavurle
				Venkud vist testi tegemas.
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 13:44, 01 Mär 2014
				Postitas peeter3000
				playback utc 11:25 B747 (VPBAT) kaob peale kohtumist teise lennukiga, kõrg. vahe 550m.
arvatavalt lülitas oma "radarid" välja kuna on Qatari valitsuse lend
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 18:14, 02 Mär 2014
				Postitas rootsikunn
				Spetsialistid ehk teavad mis toimus?? Täna päeval hakkas kõrva üks kolistamine edasi-tagasi..tegin siis pilti sellest.

 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 18:16, 02 Mär 2014
				Postitas peeter3000
				sellest kirjutati lehes . see on õppelend
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 18:16, 02 Mär 2014
				Postitas satik
				Pilootide täiendkoolitus, tegemist on õppelendudega.
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 12:48, 04 Mär 2014
				Postitas officer
				Kas just koolitus, aga teatud lennutundide/(autom.)maandumiste järel peavad piloodid (kaptenid ja 1.ohvitserid) sooritama "käsitsi" lähialas pika ja normaalse lähenemise, ootetsoonis viibimise ja maandumise instruktoriga.
Seda lisaks perioodilistele lennusimulaatoriga harjutamist.
Muidu unustavad käsitsi piloteerimise ära  

 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 22:09, 04 Mär 2014
				Postitas Linnavurle
				Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
Pigem toimus tüübiõpe. Liikudes teist marki lennukile piloodiks tuleb läbida vastava lennukimargi tüübiõpe.
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 14:57, 05 Mär 2014
				Postitas officer
				Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast 
 
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
 
			 
			
					
				Re: lennundus
				Postitatud: 18:30, 05 Mär 2014
				Postitas Linnavurle
				officer kirjutas:Linnavurle kirjutas:Enamus maandumisi tehakse niigi käsitsi. Autopilooti kasutatakse harva (võiks öelda et üldse ei kasutata).
...sa ajad nüüd midagi väga segamini või räägid Viljandi lennuväljast 
 
Käsitsi maandumiseks tuleb tornist eraldi luba küsida ja seda saadakse ainult visuaallähenemise/visual approach/ tingimustel.
Jutt on TLL lennujaamast, kus on ILS jm vajalik selleks olemas
 
ILS ei maanda lennukeid, vaid annab glissaadi nurga ja glissaadi kursi, mida järgida. Maandumisraja mõlemas otsas on raadiomajakad, mis saadavad piki rada kulgevad raadiosignaalid.
Need raadiosignaalid on nähtavad instrumentidel.