2. leht 7-st

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:15, 23 Dets 2013
Postitas Energizer
peeter3000 kirjutas:ma ei tea, triivib juba lausa suvalises suunas..
ega see head ei tähenda..
amphib.PNG
FB postituse järgi- probleemid pontoonidega (kinnitused?). Ühe jõudis parandada, teise osaliselt...
Ma loodan väga et tal on hädaolukorraks mingi varuplaan (kontakt) olemas, et kui vaja saadab SOS ja keegi läheb ja korjab ta sealt ära. Kui mitte siis...

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:45, 23 Dets 2013
Postitas soul
Palju kolme päevaga km tuleb 250? Kui vaadata suurt kaarti, siis ikka väga vähe, ehk on targem kuidagi tagasi saarele saada, kosuda ja edasi plaani pidada?

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 00:44, 24 Dets 2013
Postitas Energizer
Viimaste andmete järgi seisab. Järelikult kas triivib või hulbib, 0 km/h.
smile309
EDIT: triivib kiirusel 1 km/h.
EDIT2:Tundub et reaalsuse vastu ikka ei saa. Uue teate kohaselt tahab Praiale tagasi pöörduda, et teha korralikke parandusi. Palub ettepanekuid puksiirabi saamiseks- palju aega on, enne kui värk üldse koost laguneb... smile298

Kokkuvõttes leian et see on läbikukkunud ettevõtmine.. Hea kui elusalt ja tervelt selle ettevõtmise katki jätab ja tagasi koju tuleb.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 21:52, 25 Dets 2013
Postitas peeter3000
nii jah ongi..
enam liiklusvahend ei liigu.
vajab puksiiri abi ,et saada tagasi saarele, mis aga võib maksta meeletu summa..
"Need tow back to Praia, to take proper repair. Any proposals for tow boat are welcomed. Merry Christmas! "
ma vaatasin tuulte kaarti ja parim koht ületuseks oleks:

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:21, 25 Dets 2013
Postitas peeter3000
parim koht ületuseks
amph_optimaalne_teekond2.PNG

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:15, 25 Dets 2013
Postitas Energizer
See tuulte kaart ei tähenda et sellel trassil alati tuulevaikne on. Juhtub mingi vahel külm ja soe põrkuvad seal, kus nad ei peaks ja siisi tabab piirkonda äikesetorm (ookeanis on äikesed sagedased ja pidevad).
Kokkuvõttes amfiibautod ei ole mõeldud selliste vahemaade läbimiseks, puhtalt tehnilistel põhjustel ei saa palju kütust peale võtta, isegi siis kui teha sõiduk ühekohaliseks ja ülejäänud osa.siis varustusele

Näiteid sellest kuidas üks amfiibauto välja peaks nägema:
http://gibbsamphitrucks.com/humdinga
Pikka maad sellega ei läbi, aga ära kah ei upu, kujutan ette et Tallinna-Helsingi vahel saaks sellisega edukalt liikuda.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 20:52, 26 Dets 2013
Postitas satik
Energizer kirjutas: Näiteid sellest kuidas üks amfiibauto välja peaks nägema:
http://gibbsamphitrucks.com/humdinga
Pikka maad sellega ei läbi, aga ära kah ei upu, kujutan ette et Tallinna-Helsingi vahel saaks sellisega edukalt liikuda.
Probleem on siin just selles et ... kujutad ette. Tegelikult need kitsad künad on mõeldud kõige rohkem siseveekogudel kasutamiseks (nagu näiteks järved). Nõukogudeaegsed jõelaevanduse musternäited olid ka piiratud lainekõrguseni 1,2m, kui prognoos läks üle siis liiklus peatati. Kahjuks tundub et ka meie inseneri konn-toyota küll ei upu suuremas laines kuid vastu ka ei pea. Oleks mehel õnne - saaksime ehk ka teada mis täpselt siis järele andis ja kes vastava lõigu teostas...
Tänased märgid optimismiks põhjust ei anna, kui mees ka pääseb siis sõiduvahend ilmselt lastakse merel hävida (tuleb kõige odavam...).

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 21:14, 26 Dets 2013
Postitas 0000
Ma ei usu, et ta nii kergelt alla annab. Ootan huviga järgmisi teateid ja loodan, et asi ikka õnnestub. Kõige tähtsam on muidugi ellujäämine, selles võtmes võiks mõelda ka tagasipöördumisele. Soovin edu ja õnne!!!

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 21:42, 26 Dets 2013
Postitas soul

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:32, 26 Dets 2013
Postitas satik
Twitter quote:
A lot of phonecalls, but still no tow. Sad. Leaking pontoon causing problems, tilted rear left. Right now pump wat.

Lähim tug on sealt parasjagu nii kaugel et kui mingi jama pontooniga tekib siis see küna kohale ei jõua õigeks ajaks, tehtud 1973 ja maks kiirus 5 sõlme. Honduurase lipu all olev Sir Michael - http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... IR_MICHAEL

4x4 foorumis ka pisike teemake - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=5&t=28595

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:36, 26 Dets 2013
Postitas Energizer
Tere!

Satik ma saan aru, et ma pole spetsialist, aga niipalju suudan ma ikkagi vahet teha et amfiibauto peab olema kerge, kere võiks järgida paadikuju.+ Veekindlus. Lisaks kütus pontoonides muutis surve pontoonidele, raamile palju suuremaks. Need on 3 olulist viga mida meie mees tegi.Tagantjärele mõeldes meenutab konstruktsioon tegelikult a la` vesiratta raamile kinnitatud maasturiga...
Pilt
Vabandust, aga selline pilt mulle lõpuks silme ette tuli...
poisikesena sai vesirattaga natuke sõita.


Võrrelda mingi NSVL aegse kalurikolhoosniku leiutistega tänapäevaseid Amfiibe... :?: :roll:
Ma vaatasin päris mitme amfiibautotootja lehekülge ja kõigil neil olid sissetõmmatavad või muul viisil vee eest kaetavad rattad.
Need on professionaalsed tootjad, kes on spetsialiseerunud, mitte ei tegele leiutamisega....
Mõnel kere kergest fiiberklaasist. Mõnel , eriti nt selle humdinga kere meenutab paati. Vajadusel on kere 100% veekindlalt suletav ehk sisuliselt meenutab minikaatrit.
Ma võib-olla olen tõesti liiga optimistlik aga ma usun, et selle Humdingaga julgeks enne, hea küll kui mitte TLL-Helsingi siis Kuivastu-Virtsu ikka. Võrdle kiiruseid. kusjuures selle GIBBSil on teine, palju ägedam sõiduriist: Phibian.
http://gibbsamphitrucks.com/phibian

Suurema süvisega, pikem, jõuallikateks 2 250 hp mootorit.



Mis päästeoperatsiooni puutub siis jah kahtlane, kas päästmine ja sõiduki taastamine ennast ära tasuvad-ellujäämine oleks ka minu meelest prioriteet nr1. Kokkuvõttes läheb sõiduki päästmine nii kalliks, kui ka oleks minu meelest mõttetu, sest sellisel kujul taastamine a la` pontoonide parandamine oleks vist kasutu, keegi ei tea ju mis tegelikult üles ütles, kui mootor, siis seda Praia saarel varuks võtta ju pole....
tuleks sõiduk tagasi Eestisse transportida ja siis teha põhjalikult ümber merekindlamaks- odavam oleks see tunnistada läbikukkunud projektiks ja kunagi proovida uuesti, võttes arvesse juba tehtud vigu (et neid mitte korrata).

0000- sa oled väga optimistlik, kuid kokkuvõttes jagan satiku seisukohta. Odavam on päästa meest, kui seda sõiduriista.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 22:44, 26 Dets 2013
Postitas Energizer
satik kirjutas:Twitter quote:
A lot of phonecalls, but still no tow. Sad. Leaking pontoon causing problems, tilted rear left. Right now pump wat.

Lähim tug on sealt parasjagu nii kaugel et kui mingi jama pontooniga tekib siis see küna kohale ei jõua õigeks ajaks, tehtud 1973 ja maks kiirus 5 sõlme. Honduurase lipu all olev Sir Michael - http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... IR_MICHAEL

4x4 foorumis ka pisike teemake - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=5&t=28595
Kui juba vett pumpab siis ongi jama. Vaeseke ei saa magadagi. Pole kedagi kes ta välja vahetaks, kahekesi oleks saanud kordamööda vahetustega pumbata. Risk mida ta lootis enne sõidu alustamist vältida a la` liigne mass (teine meeeskonnaliige), oleks praegu kasuks tulnud. OK tundub et mingi elektriline pump vist ikka masinal Nagu seal kipper.ee foorumist läbi käis.... Aga kui aku tühjaks saab?

Pumpamata ka jätta ei saa- -lõppkokkuvõttes kui ta on juba väikese kreenis vasakule , siis lõppkokkuvõttes lähebki sõiduriist ümber ja upub ära. Iseasi millal. Isiklikult arvan, et talle tuleks mingi merepääste või sõjaväekopter järgi saata, pukseerimiseks ilmselt aega enam ei ole.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:07, 26 Dets 2013
Postitas satik
Energizer kirjutas: Võrrelda mingi NSVL aegse kalurikolhoosniku leiutistega tänapäevaseid Amfiibe... :?: :roll:
Muide, kalurikolhoosnik ei leiutanud NSVLi ajal mitte midagi oma peaga - vähemalt mitte nendel veekogudel millel väljapääs riigipiiridest väljapoole :). Ja miks siis võrdlus kohatu oli? Eksisin ehk 5cm lainekõrgusega... spetsid ju sinu lingilt ütlevad: "Maintain plane speeds in sea state 3: 0.5 to 1.25m". Veel on seal kirjas;"Maintain headway in sea state 4: 1.25 to 2.5m". See tähendab - suudab säilitada kurssi ja ei upu, kiirus vastavalt olukorrale. See 2,5m on sisuliselt talle ikka ekstreem.

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:11, 26 Dets 2013
Postitas Energizer
Ok annan alla! :)

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

Postitatud: 23:28, 26 Dets 2013
Postitas peeter3000
satik kirjutas:Twitter quote:
A lot of phonecalls, but still no tow. Sad. Leaking pontoon causing problems, tilted rear left. Right now pump wat.

Lähim tug on sealt parasjagu nii kaugel et kui mingi jama pontooniga tekib siis see küna kohale ei jõua õigeks ajaks, tehtud 1973 ja maks kiirus 5 sõlme. Honduurase lipu all olev Sir Michael - http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... IR_MICHAEL

4x4 foorumis ka pisike teemake - http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=5&t=28595
kui nüüd keegi teab palju selline TUG kütet võtab ,saab arvutada mingidki summad..
palju sinna maad oli? mingi 200-250km (kokku 500km)
ütleme võtab mingi 500L 100km= 2500L=2500eur+ meeskonnale palk ja omanikule kasum...selline ülikiire arvutus ütleb ,et puksiirikulu tuleb 3000-6000eur..