86. leht 194-st
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 09:09, 14 Aug 2009
				Postitas tigekala
				Sculder kirjutas:Kas mitte see eelmine aasta ei olnud kui Vias*t teatas Soome klienditeeninduse tagasikolimisest...
Näed siis, 
Raunz ! 
Siinse foorumi tavakasutajad on kah paremini informeeritud kui Sina, kes töötab imelises kohalikus 
Viasati klienditeeninduses/telefonikeskuses või omab seal sooje tutvusi...
Ja saunajutte, on kohalik 
Viasat ise, saatnud arvete näol, paljudele klientidele. 
Tasa ja targu jätan mainimata 
Viasati telefonikeskuse saunajutud, neil seal, on saun iga päev, olenemata kellaajast.
See teema, on nagu loodud spetsiaalselt Sinule lugemiseks. Kuna nagu Sa ise tabavalt märkisid - Küürakat 
Viasatti, koos oma telefonikeskusega, parandab ainult haud.
Sculder kirjutas:... kuna ei oldud rahul teenuse kvaliteediga. Aga keda see huvitab.
Täpselt! 
Raunzi, kohaliku 
Viasati klienditeenindust ja veel vähem telefonikeskust, ei huvita 
kohaliku 
Viasati teenuse kvaliteet karvavõrdki.
 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 21:55, 14 Aug 2009
				Postitas aandra
				Veel paar sõna HD saaga jätkuks: Viis mu hea sugulane siis selle imelooma Mergesse koos mitteaktiviseeritud uue kaardiga tagasi (töötas HD boksis vana kaart). Sealne tragi Viasati neiu aktiveeris jälle vana boksi koos vana kaardiga ja kõik oleks nagu OK. Eile õhtul oligi! Täna aga teatas vana hea Pace "Teretulemast Viasati kliendiks võtke ühendust...." Võetigi ühendust, neiud telefoniotsas nõutud, kõik peaks korras olema aga tüüner ainult tervitab. Tehti siis Pace-le ka softiuuendus vastavalt heatahtliku tädi poolt saadetud õpetusele, mis on nagu raketiteadus. Aga ikka ainult tervitused. Siis hakkas järsku Viasati tädi kontrollimma boksi ja kaardi numbreid ja selgus, et keegi ÜLITARK viasati inimene oli täna aktiveerinud juba Viasatti tagasi antud HD tüüneri koos uue kaardiga, mis boksiga kaasas oli. Enne oli selles boksis aktiveeritud vana kaart! Kahjuks enne esmaspäeva ei olevat võimalik kiuslikku eksitust parandada, oli vastuseks klienditoe telefonist. Miks on olemas selline klienditeenindus, kes tegutseb vaid iseenda jaoks? Ilmselt keegi pahandas Viasitist, et boks tagasi toodi ja otsustas karistada selle eest. Ainult võtku need "heategijad" Viasatist arvesse, et see inimene seda asja enam nii ei jäta.
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 22:50, 14 Aug 2009
				Postitas faas
				Aandra siin paistab üks Viasati tegelane võtab sõna las komenteerib miks sihuke käkk ja pooltoores turule toodi ja inimeste käest selle kannatuse eest veel raha tahavad.Toorikud jne antakse katsetamiseks tavaliselt tasuta või eksperiment palju kliendid kannatavad enne kui per..e saadavad ja Zoomi juurde jooksevad  
 
   
 
Huvitaval kombel vahest ikka mõni viasati kloun eksib siia kiitlema aga seletaks miks on nii ja miks suhted klientidega ei toimi seda ei. 

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 23:43, 14 Aug 2009
				Postitas SahkerMahker
				Tegelikult kombitakse inimeste piire  Millal sa plahvatad  .palju lüpsta võib.HAIL PÄIKE
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 01:04, 15 Aug 2009
				Postitas karla
				Niih, oli siis au ka endal paigaldada kliendile viasati HD tüünerit, komplekt kolme peaga (kliendi soov viasatile ja nende poolt saadetud raud) Järeldused järgmised seisuga 15. august kell 01.22 peale kolme päeva vaeva ja kahe tüüneriga katsetamist:
1. Antenn Triax 0,9m ja triaxi multifeed, selline imelik alumiiniumist profiil millest keeratud kõverik. Praktiliselt võimatu saada täpselt häälestatud kooslusele 5E-13E-19E. Veneaegne kavalus aitas, lihtsalt loll jõud ja väänamine - kana läheb kah mesipuusse kui jõud taga... sama siin, lihtsalt painutasime multifeedi jõuga meie oludesse sobivaks. No miks kurat pannakse komplekti raud mis ei toimi meie oludes ilma füüsilise sekkumiseta?
2. (Kõige tähtsam punkt, loe hoolega esimest osa esimesest lausest!!!) See kuradi kast ei suuda näidata kolme sateliiti - no ei ole menüüs sellist kohta mis teda töötama sunniks, Sirius ja KÕIK! Miski ei aita, ei klienditeenindaja seletused (lauslollid), ei tarkvarauuendus mis viasati poolt üle satelliidi saadeti ega isegi liiter head ukraina tootja viina - tulemus on null.  Kõvakettale salvestab aga HD pilti ei saanud testida sest kogu kolmepäevase testperioodi jooksul kõrgresopilti kaasa tulnud kaardiga avada ei saanudki, kõvakettaga miskit moodi väljaspoolt ühendust ei saa - poolik asi kui salvestatut arvutisse tõmmata ja plaadile kanda ei õnnestu. Lisaks veel selline tähelepanek et skandinaavia viasati poolt müüdud samad vastuvõtjad on komplekteeritud hoopis teise ja olulisemalt stabiilsema tarkvaraga. Sellest et masin suutis häälestamise ja kanaliotsingu jooksul 4 korda jalad ämrisse panna pole vist isegi mõtet rääkida. Kusjuures aparaat võeti teenusepakkuja poolt neljandal päeval ilma pikema jututa tagasi ja nõustuti et asi toimib poolikult ning leping lõpetati ilma pikema jututa (klient kuulub eesti miljonäride TOP 30 seega ei mingeid probleeme, piisas ainult õigele inimesele helistamisest).
Lühikokkuvõte:
1. Viasat tahtis teha  ajalugu - esimene tasuline HD teenus maarjamaal, aga välja kukkus nagu alati.
2. Vastavalt rahakoti paksusele ja ühiskondlikule positsioonile muutub ka viasati klienditeeninduse kvaliteet ning vastutulelikkus. 
3. Loll peab olema see ettevõtja kes meie maal pakub viasati paigaldusteenust - raiskad kogu saadud imeväikse teenistuse sellele et klaarida viasati viletsa teenuse vilju.
P.S. 
Mees kes käis rootslastega kohvikus Turuplatz olin mina ja Tigekala jutt ei ole mitte pärit naistesaunast.
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 01:31, 15 Aug 2009
				Postitas hania
				ÜKSKORD PAHVATAB VIMM, 
MIS KOGUNEND SALAJA-JA-JA
VIASITAD SUREVAD
PANNID PÕLEVAD
METS JA SAT SAAB MEITELE
JAH MEITELE; MEITELE; MEITELE
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 08:53, 15 Aug 2009
				Postitas bljumkin
				Nüüd siis ka mul asi selge - 
Viatati jaoks on 
KÕIK kliendid neegrid.
Ainult et Viatatt East'i kliendid on tiba neegrimad neegrid kui Viatatt Nordic'u kliendid ..., 

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 09:27, 15 Aug 2009
				Postitas tigekala
				karla kirjutas:P.S. 
Mees kes käis rootslastega kohvikus Turuplatz olin mina...
... Ja poisikeseohtu noormees 
Raunz, arvatavasti Tallinnast, 
Viasati klienditeenindusest, 
pole sellest midagi kuulnud ja vaevalt, et kunagi kuulebki. Kui juhuslikult, läbi mingi ime, 
kunagi kuulebki... Siis jutuajamise teema oli kah selline, millest ta mitte si**agi ei jaga. 

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 13:26, 15 Aug 2009
				Postitas Henkka
				tigekala kirjutas:karla kirjutas:P.S. 
Mees kes käis rootslastega kohvikus Turuplatz olin mina...
... Ja poisikeseohtu noormees 
Raunz, arvatavasti Tallinnast, 
Viasati klienditeenindusest, 
pole sellest midagi kuulnud ja vaevalt, et kunagi kuulebki. Kui juhuslikult, läbi mingi ime, 
kunagi kuulebki... Siis jutuajamise teema oli kah selline, millest ta mitte si**agi ei jaga. 

 
Aga miks ta peakski kuulma millestki kohalikes oludes mitteolulisest,
kui kliendisõbralikkuse hea näitena 
Sitavata oma truudele SD tuunereid omavatele ja kenasti raha maksvatele klientidele EPG-ga otse öeldes "näkku s...b"...
Meie samal ajal vaatame Visati Eesti EPG-d HD võimeliste tuuneritega (e2 softiga) rahulikult ja tunneme asjast rõõmu - minu meelest üsna korralik on teine välja kukkunud  
 
 
Midagi vist ei klapi tõesti selle firma äri-ideoloogias... 

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 14:26, 15 Aug 2009
				Postitas faas
				Henkka idee on selles lüpsame lolle kes ei jäga veel millega tegu (pärisorjus)  
 
 
Krt.peaks lausa tegema uue teema "Minu meeldiv kogemus Viasatiga" huvitav mittu postitust oleks? 

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 17:41, 15 Aug 2009
				Postitas Henkka
				faas kirjutas:Henkka idee on selles .... 

 
EI !!!!, minu idee see küll ei ole  
 
 
Hahaa, siit jõuamegi tagasi tuntud kirjavahemärkide teema juurde:
surma, mitte armu anda 
versus
surma mitte , armu anda
Aga mitte see pole siin põhiteema  

 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 14:30, 16 Aug 2009
				Postitas aandra
				Veel HD saagast: Kõne eelmisel lehel toodud müügijuhi telefonile aitas niipalju, et laupäeval Mergest saadi tagasi see uus kaart ja aktiveeriti vanas tüüneris. Eestimaise bossi mobla telefoni nr. on aga vale või muudetud. Arvestades Viasati "loogikat", peaks esmaspäeval see uus kaart jälle välja lülitatama ja aktiveeritama vana kaart. Elame näeme.
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 08:43, 02 Sept 2009
				Postitas ziege
				Kas kellegil veel eesti kanalid hanguvad või see mure ainult minul ?
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 09:15, 02 Sept 2009
				Postitas rändaja
				See viga on vist üldine. Eile õhtul jäi ETV mitu korda kinni. Tuuneriks Thomson.
Tuli üle kolida DVB-T peale
			 
			
					
				Re: Kõik Viasatist
				Postitatud: 11:03, 02 Sept 2009
				Postitas Urr
				Hiljutine hangumine on üldine jah. Juba mitu päeva.