1. leht 10-st

Rongid...

Postitatud: 20:09, 28 Juun 2013
Postitas peeter3000
http://uus.elektriraudtee.ee/

esmaspäevast saab siis sõita uute rongidega..

Re: Rongid...

Postitatud: 22:23, 28 Juun 2013
Postitas Zuumbox
Muide, kurjad keeled räägivad, et mujal maailmas tuntakse selliseid nähtuseid hoopis trammi nime all :mrgreen:

Re: Rongid...

Postitatud: 23:15, 28 Juun 2013
Postitas peeter3000
Zuumbox kirjutas:Muide, kurjad keeled räägivad, et mujal maailmas tuntakse selliseid nähtuseid hoopis trammi nime all :mrgreen:

mulle sobib 160 km/h liikuv "tramm" ka..

Re: Rongid...

Postitatud: 17:29, 30 Juun 2013
Postitas Zuumbox
peeter3000 kirjutas:mulle sobib 160 km/h liikuv "tramm" ka..

Khõmm... Eks saame näha...

Re: Rongid...

Postitatud: 00:13, 01 Juul 2013
Postitas Sombi
Sellisest kiirusest võib ainult unistada, sest jupp aega tagasi käis uudistest läbi, et üle 120km/h rongid sõitma ei hakka. Tegemist ohutuse teemaga muude liiklejate suhtes.

Re: Rongid...

Postitatud: 08:14, 01 Juul 2013
Postitas Zuumbox
See jutt on "pullikaka". Normaalsetes riikides sõidavad rongid kiiresti; kuidas siis meil äkki "ohtlik" on?
Pakun, et meie raudtee ei kannata nii suurt kiirust välja. Peale selle meie rongijuhid pole kuulnudki sellest, et elektrirongil on olemas selline asi, nagu kiirendus.

Re: Rongid...

Postitatud: 20:43, 02 Juul 2013
Postitas Linnavurle
"Mujal" maailmas on kiirrongid ja autoteed eri tasanditel ja teede ristumistel ei "kohtu", meil paraku mitte.

Re: Rongid...

Postitatud: 22:36, 02 Juul 2013
Postitas Zuumbox
Ma ei söandaks nimetada "kiirrongiks" suslat, mis sõidab hädised sadakond kilomeetrit tunnis. Pane vähemalt 300 km/h, siis räägime edasi :mrgreen: Pealegi, mis vahet seal on, kas rong sõidab sust üle 80'e või 180'ga; surma saad ikka :mrgreen:

...Võiks ju kehtestada raudteel piirkiiruseks 10 km/h... Vat siis oleks hea ohutu olla... :lol:

Re: Rongid...

Postitatud: 11:15, 03 Juul 2013
Postitas Energizer
Niipalju, kui ma Itaalias kiirrongiga sõitnud olen, siis enamasti on jah raudteed tavalisest maanteest eraldatud, kõrgemal või läbib raudtee tunnelit , viadukti, mis iganes kuid regionaalsed raudteevõrgud on maanteedega samal tasandil. Nähtud mitu korda, kuidas sealgi tõkkepuu taga autod seisavad sellal kui meie tõkkepuu eest mööda sõidame. Kiirused on sellistel 90-140, mõnedel lõikudel sõidetakse tõesti ka 160-ga. Need regionaalsed meenutavad välimuselt "natuke" Itaallaste Minuettot:
http://it.wikipedia.org/wiki/Minuetto_%28treno%29
Tulemas ka uus:
http://www.fsitaliane.it/fsi/Il-Gruppo/ ... -regionale.
Kõiki regionaalseid ühendab tippkiirus: 160 km/h, vahe konfiguratsioonis jja efektiivsuses, ilmselt ka energiasäästus, kuna uutes kasutatakse energiasäästlikku valgustust.
Asi mis mulle Itaalias reisides väga meeldis: 220V toite olemasolu mobiili-läpaka jaoks- Igal istekohal oma klapplauake. Ebamugav on rongides vaid sisenemine ja oma istekoha otsimine- suurtes sõlmjaamades- palju reisijaid ülegabariidilise pagasiga. Ise reisisin käsipagasiga ja tänu sellele pole mul pagasi mahutamisega peaaegu kunagi probleeme.Kas võtad sülle või paned pea kohale. Esimestel aastatel ei julgenud riiulisse panna, kartsin pagasivargust, ainuke pagas...koos kõige vajalikuga. Rahakott ja pass loomulikult enda ligi. Kolmas asi mis väga meeldib: Eestis broneerid pileti ja võimalusel trükid e-pileti A4 formaadis kodus välja või teine variant, eestis maksad ja raudteejaama piletiautomaadis võtad välja (perenime ja personaalse piletikoodi alusel).
Asi pole ohutus sõidukiiruses vaid raudteeinfrastruktuuri seisukorras. Itaalias käib pidev raudteede renoveerimine sest läbisõidumahud on tohutud. Seal ka eraldi raudteed kauba- ja reisirongidele,ühel rööpapaaril ei mahuks nad lihtsalt sõitma.

Aga mis kirrrongide taset puudutab, siis pikimatele trassidele on Itaalias kasutusele võetud Frecciarossa Mille
http://en.wikipedia.org/wiki/Frecciarossa_1000
Maksimum kiirus 300 km/h, testikiirus 400 km/h. Kasutusele võetud Itaalias, kui ka Lääne-Euroopas, mõeldud ka piiriülese reisiveo osutamiseks. Eeltingimuseks tingimustele vastav raudteevõrgustik. Ma usun, et Eest raudtee reisijavedu ei hakka kunagi saavutama sellist taset, et me siin saaks sõita 300 km/h, mis oleks ise-enesest hüper-super aja kokkuhoid- Tallinnast Tartu nt 35 minutiga. Odavam kui lennuk ja efektiivsem (turvalisem) kui buss.
Kiirrongiga oleks mõeldav ka rong+ lennuk suunal Tallinn-Riia+Lääne-Euroopa.
Ideed, mis kunagi siin ei realiseeru...

Re: Rongid...

Postitatud: 15:27, 03 Juul 2013
Postitas Sombi

Re: Rongid...

Postitatud: 18:24, 03 Juul 2013
Postitas peeter3000
Sombi kirjutas:Vot teile uusi ronge: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/de ... d=66384240

oleks kabiinis salvestavad kaamerad...

Re: Rongid...

Postitatud: 20:23, 03 Juul 2013
Postitas Zuumbox
Maailmas on kolm kindlat asja - surm, maksud ja debiilikud...

Re: Rongid...

Postitatud: 21:01, 03 Juul 2013
Postitas mustkass
Zuumbox kirjutas:Maailmas on kolm kindlat asja - surm, maksud ja debiilikud...



...meie enda lapsed ja vaba maa kasvatuse vili,ma olen alati rääkinud et nõuka aeg oli parem inimeste üle peab mingigi kontroll olema ja kord.
Ma muidugi ei taha väita et nõuka aeg pätti üldse ei tehtud,tehti ikka ja teistmoodi ja kordades vähem....

Re: Rongid...

Postitatud: 18:10, 11 Juul 2013
Postitas peeter3000
Sõidetud!
Ja uued rongid lasevad linnast väljas sujuvalt 120 km/h.
Ning rongid on mugavad!

Re: Rongid...

Postitatud: 18:14, 11 Juul 2013
Postitas sanders
Lapsena sõitsin rongiga Virtsust läbi Rapla Tallinna, vaat kui see raudtee ka alles oleks uute kiirete rongidega. Tekkis isu uut rongi proovida, peaks tegema ühe rongisõidupäeva.