Tasulised kanalid puuduvad

Vaba vestlus igal teemal mis puudutab digitaaltelevisiooni
Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 19:39, 27 Veebr 2011

Kle... Ma küsin ju selge sõnaga - Mis moodi Sinu kaart neile midagi teatab ?
Käib vahepeal hobusega Starman'ile ilma Sinu teadmata, midagi teatamas ?

Vahva kaart Sul. Tal pole Sind vajagi. Ta ise vaatab.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

unreal
Uudistaja
Postitusi: 9
Liitunud: 12:32, 27 Veebr 2011
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas unreal » 19:43, 27 Veebr 2011

Sa ütlesid selge sõnaga "Sa arvad, et Su antenn annab nn. nende süsteemile mingit teavet ?" Ja nüüd viimases postituses ütled "Ma küsin ju selge sõnaga - Mis moodi Sinu kaart neile midagi teatab ?"

Räägid ju kordamööda siin mõlemast.
Mina ütlen, et nende süsteem ütleb, et kaardiga seal mooduli sees on kõik korras.

Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 19:46, 27 Veebr 2011

Sa hakkad mind ära tüütama.
Kaart saaks ainult läbi antenni tagasisidet Starman'ile anda.
Aga kuna side on ainult ühepoolne, s.t. Starman'ilt Sulle, aga mitte vastupidi, siis jääb seegi võimalus ära.
Jääb üle võimalus, et Sinu kaart käib hobusega aeg ajalt, ilma Sinu teadmata, Starman'ile midagi teatamas.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

unreal
Uudistaja
Postitusi: 9
Liitunud: 12:32, 27 Veebr 2011
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas unreal » 19:51, 27 Veebr 2011

Eks see tunne ole vastastikune, aga kuna oled selles valdkonnas vana kala ja ma tõepoolest ei ole siin nende asjadega nii kursis, siis võiks vähe rahulikumalt võtta edaspidi. Aga tänud ja las see teema jääb nii nagu ta on siin...

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 19:59, 27 Veebr 2011

Ära võta Starman'i tädide saunajutte puhta kullana.
Viimati muutis tigekala, 20:02, 27 Veebr 2011, muudetud 1 kord kokku.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

Kasutaja avatar
valgekotkas
Admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: põhjalätilähedal
    unknown unknown
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 18 korda

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas valgekotkas » 20:02, 27 Veebr 2011

99,9% ei saa kaart sinu sumsangi sees asuvas moodulis mingisuguste "ebakompatiibluste" pärast rauas ja softis hakkama kaartile uuenduste andmisega: kuna sa pole eriti selgitanud kui kaua oled klient olnud siis jääb ainult oletada kas see on esimene kord kui uuendused peavad peale tulema ja ei tule või tegi telekas omast tarkusest OTA uuenduse mis ole ette nähtud toetatud box-idele ja läks selle peale lolliks ... veidi aimu annaks teadmine kas vabad kanalid ilmuvad siis kiiremini kui kaarti välja võtad? ... kõige lihtsam lahendus kaarti uuendamiseks oleks muidugi naabri pool "Zuum TV hääkskiidu saanud digibox"-is teda 15 min luftitada smile11
"Microsoft sells you Windows ... Linux gives you the whole house."

unreal
Uudistaja
Postitusi: 9
Liitunud: 12:32, 27 Veebr 2011
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas unreal » 20:33, 27 Veebr 2011

Ma proovin neid Starmani klienditeenindajate jutte siis mitte nii tõsiselt võtta.

See probleem on mu vanematel, kes elavad Pärnumaal...ma ise olen Tallinnas ja üritan neid lihtsalt aidata ja infot koguda, aga minu teada hakkasid kliendiks alles jaanuarist 2011 ja enne pole selliseid probleeme olnud ja softi uuendamisi pole ka varem vaja läinud.

Seda ma ei tea jah kahjuks, et kas telekas tegi selle OTA uuenduse või mitte, aga annan info edasi ja soovitan siis seda kaarti mõne tuttava juures proovida...äkki aitab.

Lasen seda ka uurida, kas kaardi eemaldamisel ilmuvad vabad kanalid kiiremini või mitte.

Tänud!

Kasutaja avatar
valgekotkas
Admin
Postitusi: 3362
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: põhjalätilähedal
    unknown unknown
On tänanud: 8 korda
On tänatud: 18 korda

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas valgekotkas » 20:39, 27 Veebr 2011

selge - kui hakkasid kliendiks jaanuaris siis veebruaris kuu möödumisel ei tulegi uuendused peale, see sumsang + moodul lihtsalt ei lase uuendusi läbi ... sellele on võibolla lahendus aga võibolla ei ole ka :roll:
"Microsoft sells you Windows ... Linux gives you the whole house."

monitor
Uudistaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10:18, 10 Mai 2009
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas monitor » 08:50, 05 Juun 2011

valgekotkas kirjutas:selge - kui hakkasid kliendiks jaanuaris siis veebruaris kuu möödumisel ei tulegi uuendused peale, see sumsang + moodul lihtsalt ei lase uuendusi läbi ... sellele on võibolla lahendus aga võibolla ei ole ka :roll:

[quote]Mul on ka midagi nende uuendustega, peaaegu aasta on need korralikult tulnud, nüüd on juba aprillist alates jamanud, ei tee muidu ära, kui pean mooduli telekast eemaldama umbes minutiks, siis panen tagasi ja uuendus saab kohe tehtud. Milles võiks probleem olla, kas telekas, moodulis või kaardis? Ei tahaks asjatult uut moodulit ka osta. Telekas on ise Samsung. Kas kellelgi on olnud sellist probleemi, oleksin väga tänulik, kui keegi oskaks midagi soovitada, tüütu ka seda moodulit iga kuu välja sikutada.

Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 10:07, 05 Juun 2011

Ma usun, teleka softi oleks vaja uuendada.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

monitor
Uudistaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10:18, 10 Mai 2009
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas monitor » 09:05, 06 Juun 2011

"tigekala"]Ma usun, teleka softi oleks vaja uuendada.
Kuidas see uuendamine peaks käima?

Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 09:41, 06 Juun 2011

Telekale net taha... või ostad teleka garantiiteenindusest USB peal.
Siis loed teleka instruktsiooni. Erinevate firmade telekad, uuendavad erinevalt.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

Kasutaja avatar
buhh
DigiTVfänn
Postitusi: 864
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas buhh » 09:53, 06 Juun 2011

valgekotkas kirjutas:99,9% ei saa kaart sinu sumsangi sees asuvas moodulis mingisuguste "ebakompatiibluste" pärast rauas ja softis hakkama kaartile uuenduste andmisega: kuna sa pole eriti selgitanud kui kaua oled klient olnud siis jääb ainult oletada kas see on esimene kord kui uuendused peavad peale tulema ja ei tule või tegi telekas omast tarkusest OTA uuenduse mis ole ette nähtud toetatud box-idele ja läks selle peale lolliks ... veidi aimu annaks teadmine kas vabad kanalid ilmuvad siis kiiremini kui kaarti välja võtad? ... kõige lihtsam lahendus kaarti uuendamiseks oleks muidugi naabri pool "Zuum TV hääkskiidu saanud digibox"-is teda 15 min luftitada smile11

Räägime kooslusest sisseehitatud digiboksiga teler + Conax moodul + ZuumTV kaart.
Kui ZuumTV kaart on paar kuud töödanud, siis ebakompatibiilsus enam kaardi mittetöötamise põhjuseks olla ei saa.
Samuti on igasugune OTA uuenduse suvaline laadimine pärit ulmevallast!
Võimalikud variandid on:
Starmanile maksmata arve - helista 1770 ja uuri järgi;
"surnud" kaart - kontrolliks proovi teleri menüü kaudu pöörduda mooduli poole ja sealt edasi kaardi menüüsse;
antenniga on midagi juhtunud ja signaal puudub - teler vastab üldjuhul "No signal", "Puudub levi" vms.
Loodan, et eelnev on abiks probleemi lahendamisel.

Kasutaja avatar
tigekala
Vana kala
Postitusi: 14537
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: puhta pees...
    unknown unknown
On tänanud: 146 korda
On tänatud: 385 korda
Kontakt:

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas tigekala » 10:43, 06 Juun 2011

buhh kirjutas:Räägime kooslusest sisseehitatud digiboksiga teler + Conax moodul + ZuumTV kaart.
Kui ZuumTV kaart on paar kuud töödanud, siis ebakompatibiilsus enam kaardi mittetöötamise põhjuseks olla ei saa.
Võimalikud variandid on:
1. Starmanile maksmata arve - helista 1770 ja uuri järgi
2. "surnud" kaart - kontrolliks proovi teleri menüü kaudu pöörduda mooduli poole ja sealt edasi kaardi menüüsse
3. antenniga on midagi juhtunud ja signaal puudub - teler vastab üldjuhul "No signal", "Puudub levi" vms.
Siin on 2 erinevat kasutajat abi palunud.
Esimene ( unreal) on seda teinud ainult 27. veebruaril ja arvatavasti ammuilma oma või oma vanemate probleemile lahenduse leidnud.
Teisele ( monitor) need soovitused ei sobi, kuna eemaldades conax mooduli ja tagasi pannes, kõik töötab.
LG OLED 65E7V-Z + Dreambox DM900 Ultra HD - 36E > 28,2E > 19,2E > 13E > 9E > 4,8E > 0,8W + Cisco EPC3940AL 2.4/5G WiFi modem/router + Netflix

monitor
Uudistaja
Postitusi: 12
Liitunud: 10:18, 10 Mai 2009
    unknown unknown

Re: Tasulised kanalid puuduvad

PostitusPostitas monitor » 13:52, 06 Juun 2011

tigekala kirjutas:
buhh kirjutas:Räägime kooslusest sisseehitatud digiboksiga teler + Conax moodul + ZuumTV kaart.
Kui ZuumTV kaart on paar kuud töödanud, siis ebakompatibiilsus enam kaardi mittetöötamise põhjuseks olla ei saa.
Võimalikud variandid on:
1. Starmanile maksmata arve - helista 1770 ja uuri järgi
2. "surnud" kaart - kontrolliks proovi teleri menüü kaudu pöörduda mooduli poole ja sealt edasi kaardi menüüsse
3. antenniga on midagi juhtunud ja signaal puudub - teler vastab üldjuhul "No signal", "Puudub levi" vms.
Siin on 2 erinevat kasutajat abi palunud.
Esimene ( unreal) on seda teinud ainult 27. veebruaril ja arvatavasti ammuilma oma või oma vanemate probleemile lahenduse leidnud.
Teisele ( monitor) need soovitused ei sobi, kuna eemaldades conax mooduli ja tagasi pannes, kõik töötab.

Just selles on see asi kummaline, et minutiks mooduli eemaldamine aitab, et uuendaks. Klient olen juba ligi kaks aastat, enne käis kõik korralikult, aprillist alates olen nüüd pidanud mooduliga mängima.

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 93 külalist