zoom kirjutas:
B6 ja WebOS 3.0 ei saa ilmselt ka mingit apollot. Käigu siis kuu taha oma apolloga.
WebOS paistab ise otsa lõppevat.
zoom kirjutas:
B6 ja WebOS 3.0 ei saa ilmselt ka mingit apollot. Käigu siis kuu taha oma apolloga.
LG OLEDi 11-aastase nr 1 pärandi topeltekraani sära tipp. Avastage ülimat visuaalset kogemust eranditult LG OLED-i suurepärasest pildikvaliteedist mustal ekraanil, mida täiustab veelgi revolutsiooniline läbipaistev ekraan – disainiuuenduste meistriteo
mustkass kirjutas:Rõve ju
krt teab kuidas, selline telekas ja/või, selle pilt kodus pimedas toas välja näeb...mustkass kirjutas:Rõve ju
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010112453.htmlläbipaistvad televiisorid, mida on juba mõnda aega lubatud. Messil on oma seadmeid esitlenud nii Samsung kui LG. Nende idee seisneb selles, et ekraan näitab pilti ja on samal ajal läbipaistev ehk siis on näha ka seadme taustal olevad asjad.
Seadme eesmärk on muuta elutuba tavapärasest avaramaks, kui suur must tükk ruumitunnet ei kägista. Välja lülitatuna on selle olemasolu vaevumärgatav. Teise võimalusena töötab teler tahvlina, mis kuvab pilte, kui seda muul vaatamisel ei kasutata.
Teleri saab seadistada ka läbipaistmatuse režiimile, muutes selle traditsioonilisemaks teleriks.
LG hinna kohta pole muud infot kui see, et see on "väga kallis".
Samsungi uudsus seevastu põhineb mikro-LED-tehnoloogial. Erinevalt LG televiisorist on tegemist siiski ideeseadmega, s.t mitte kaubanduslikult toodetud mudeliga.
Samsung esitles oma seadet ka läbipaistvate OLED- ja LCD-ekraanide kõrval, et tõestada mikro-LED-de võimsust. Engadget, kes ekraane vaatas, ütles, et pilt näis "hõljuv" ja mõneti hologrammilaadne. Mikro-LED-ide tihedus on suur, nii et pilt nägi ka "uskumatult terav".
See lõbu ei tule ka odavalt. Hetkel on Samsungi mikro-LED mudelid haruldased. Läbipaistmatu 110-tolline mudel maksab umbes 150 000 dollarit.
Ei tasu oodata, et läbipaistvad televiisorid tavatarbijale kohe kasutusse jõuaksid. Vähemalt alguses satuvad nad sügavate taskute tehnoloogiapioneeride elutuppa.
Kulub paar aastat, enne kui näeme, kas tehnoloogia murrab läbi ja selle hind langeb, et olla konkurentsivõimeline. See ei ole alati nii, nagu oli näha 3D-televisiooni buumi ajal umbes 10 aastat tagasi. Toona võtsid tootjad turule 3d-prillidega koos kasutatavaid televiisoreid, mida tarbijad ja telesisu tootjad ei pidanud iseenesestmõistetavaks.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist