Re: Canal Digital 0,8W
Postitatud: 07:24, 01 Veebr 2016
Discovery-kanavayhtiön kanavilla on lähetyskatkos.
Olemme pahoillamme, mutta Discovery-kanavayhtiön kanavien esitykseen Canal Digitalin jakelussa on tullut katkos.
Kanavien esitys on tauolla, koska kanavayhtiön ja Canal Digitalin välillä käytävät sopimusneuvottelut ovat kesken
ja vanha lähetyssopimus on umpeutunut.
Olemme neuvotelleet kanavayhtiön kanssa tiiviisti viimeisten kuukausien aikana saavuttaaksemme uuden lähetyssopimuksen.
Haluamme tarjota asiakkaillemme parasta sisältöä jatkossakin, jonka vuoksi olemme olleet valmiita joustamaan neuvotteluissa
mahdollisimman pitkälle.
Valitettavasti Discovery on esittänyt meille ratkaisuksi kohtuuttomia hinnankorotuksia, jotka eivät mielestämme vastaa
kanavien katseluosuuksien kasvuodotuksia. Jos kulumme nousisivat merkittävästi, näkyisi se vääjäämättä myös kuluttajien hinnoissa.
Ymmärrämme kuitenkin, että Discoveryn kanavat tarjoavat asiakkaillemme haluttuja ja katsottuja sisältöjä,
ja siksi haluammekin jatkaa neuvotteluja taataksemme asiakkaillemme parhaimman mahdollisen katselukokemuksen myös tulevaisuudessa.
Teemme kaikkemme, jotta saavuttaisimme nopeasti uuden sopimuksen, jolla välttäisimme kuluttajahintoja koskevat korkeat hinnankorotukset.
Discovery-kanavaperheeseen lukeutuvat seuraavat kanavat: Discovery Channel, Investigation Discovery, Discovery Science,
Discovery World, Discovery HD Showcase, TLC, Animal Planet (HD), Eurosport 1 (HD), Eurosport 2 (HD).
Toivomme, että saamme kanavat jakeluumme uuden sopimuksen myötä mahdollisimman pian.
Voit seurata tilanteen kulkua osoitteessa canaldigital.fi/discovery.
Pahoittelemme asian tiimoilta koituvaa harmia.
Jos haluat keskustella asiasta lisää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse numeroon 0207 699 000 tai ottaa
meihin yhteyttä nettisivujemme yhteydenottolomakkeen kautta. Pahoittelemme, että odotusajat puhelinlinjoilla voivat olla pitkiä.
Ystävällisin terveisin,
Canal Digital Finland Oy
Kysymyksiä ja vastauksia :
Miksi Discovery-kanavayhtiön kanavat on otettu pois esityksestä ?
Vanha sopimuksemme Discovery-kanavayhtiön kanssa on umpeutunut ja neuvottelemme paraikaa uutta sopimusta.
Kunnes uusi sopimus on astunut voimaan, emme voi lähettää kauttamme kanavayhtiön kanavia.
Toivomme, että uusi sopimus saavutetaan mahdollisimman pian.
Voivatko Discovery-kanavayhtiön kanavat poistua lopullisesti tarjonnastanne ?
Teemme parhaamme, jotta pääsemme sopimusneuvotteluissa yhteisymmärrykseen
ja saamme jatkaa kanavien jakelua mahdollisimman pian.
Mitä kanavia Discovery-kanavayhtiön kanaviin lukeutuu ?
Discovery Channel, Investigation Discovery, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, TLC,
Animal Planet (HD), Eurosport 1 (HD), Eurosport 2 (HD).
Mitä kanavayhtiön vaatimuksia ette ole valmiita hyväksymään ?
Kanavayhtiön esittämät kohtuuttomat hinnankorotukset ovat suurin syy siihen, miksi emme ole vielä päässeet sopimukseen.
Discovery-kanavayhtiö vaatii mittavia hinnankorotuksia, joiden maksajiksi meidän asiakkaamme joutuvat, jos hyväksymme
kanavayhtiön esittämät vaatimukset. Haluamme neuvotteluissa puolustaa asiakkaidemme etua.
Milloin kanavat palaavat ?
Teemme parhaamme, jotta kanavat saataisiin takaisin esitykseen mahdollisimman pian.
Tilanne on valitettava sekä asiakkaillemme että meille.
Kuinka asiakkaat pääsevät käsiksi Discoveryn kanavasisältöihin ?
Valitettavasti emme voi tarjota Discoveryn kanavia tällä hetkellä. Teemme parhaamme, jotta pääsisimme sopimukseen
kanavayhtiön kanssa ja saamme kanavat uudelleen esitykseen mahdollisimman pian.
Halutessaan asiakkaamme voivat ottaa yhteyttä Discovery-kanavayhtiöön.
Olettaen, että onnistutte neuvotteluissa, voitteko luvata asiakkaillenne, ettei hinnankorotuksia tule ?
Tässä vaiheessa on hankalaa puhua tulevaisuuden hinnankorotuksista ja emme halua lähteä spekuloimaan asiaa vielä,
kun neuvottelut ovat yhä käynnissä. Taistelemme nyt asiakkaidemme puolesta estääksemme merkittävät hinnankorotukset.
Kuinka kauan tilanne voi kestää ?
Sopimusneuvottelut ovat yhä kesken, pyrimme kuitenkin nopeaan ratkaisuun.
Teemme kaikkemme taataksemme asiakkaillemme myös jatkossa sisällöt, joita he arvostavat eniten.
Miksi ette pidennä nykyistä sopimustanne jatkumaan neuvottelujen yli ?
Pyysimme, että nykyisen sopimuksemme voimassaoloa olisi pidennetty, jotta meillä olisi enemmän aikaa neuvotteluille,
mutta Discovery torjui ehdotuksemme.
Miksi asiakkaille ei kerrottu asiasta ennen tätä ?
Tiedämme, että asiasta kerrotaan asiakkaille huonolla varoitusajalla, mutta sopimuksemme on estänyt meitä puhumasta
asiasta tätä ennen.