indrekp - igast sajast kopikast saab ükskord rubla, seda sa ju tead...
Nii et kui praegu taotakse kenasid summasid võrguehitusse, siis teenuste kvaliteeti kenasid summasid ei jagu. Ja kvaliteeti ei mõõdeta siin klientide rikketeadete alusel, vaid tehniliste suuruste abil.
Meediaettevõtete ülesostmine tähendab nende contendi omandamist, mis sisuliselt tähendab ka selle contendi vaataja omandamist.
Kuna Eestis on vaatajaid lõplik arv, samuti võime ka nii öelda Telia võimalike klientide arvu kohta (tinglikult, sest see saab kasvada ainult võrguarenduse kaudu), siis ole ilmselt emafirmal erilist huvi tuua siia turule uusi teenuseid, kanaleid jms. kuna klient maksab juba niigi lahja supi eest täishinda - milleks talle sinna veel juurde hakata contenti sokutama. Ja et kohalikku vaatajat on võrreldes kolhoosiga tõesti köömes, siis nendin sinuga koos et uusi teenuseid see tehing ei pruugi Eestisse tuua ning teisalt, jääb kehtima see rahapumba funktsioon.
Samas, nii köömes see Eesti ka ei ole, et sellest lahti lasta ja anda teed teistele...
.