1. leht 1-st

Starmani teenuste korduv tõrkumine vihastas kliente: miks nõutakse pooliku asja eest täistasu?

Postitatud: 16:26, 19 Okt 2017
Postitas Bushido
Starmani klient Rasmus: ,,Selle nädal alguses oli mul suuri probleeme telekast saadete järelvaatamisega. Nimelt oli telekava tühi ja selle tõttu ei saanud valida ka saateid, mida järele vaadata. Uuendusega küll probleemid likvideeriti. See on haige, et ma pean maksma vigase teenuse eest."
Nii 11. ja 17. oktoobril oli Starmanil ulatuslikud häired, sest mõlemal päeval vallandus sotsiaalmeedias tõeline klientide pahameeletorm.
Starmani kliendid: ,,Kuidas suhtuks ettevõte, kui ma hakkan kuus ainult poolikut arvet maksma? Starmani teleteenus on probleemide küüsis juba pool aastat ja iga uuendusega paistab asi ainult hullemaks minevat."
Starmani väliskommunikatsiooni spetsialist Kerli link: ,,Kõik tehtud uuendused ei ole seotud teenuse kvaliteediga. Eelkõige on uute tarkvaraversioonide eesmärgiks pakkuda klientidele uusi võimalusi ja veelgi paremat telerivaatamise kogemust. Oktoobri alguse tarkvarauuendusega tulime vastu klientide soovidele ja täiendasime olemasolevat funktsionaalsust ehk telekava vaates suurendati saadete pealkirjade kirjasuurust ja pilt-pildis ekraanivaadet, lisaks uuendati otsingut ja TV keskkonnas vähendati punase tooni osakaalu. Kahjuks sisaldas tarkvara versioon viga, mis tekitas telekava laadimisel meie serveritele väga suure koormuse. Selle tagajärjel osadel klientidel telekava ei uuenenud korrektselt. Saatsime 17. oktoobril välja klientidele erakorralise ja täiendatud tarkvaraversiooni, millega viga sai kõrvaldatud. Viga ei esinenud kõikidel klientidel. Läheneme alati kliendiprobleemidele individuaalselt ja püüame leida kliendi jaoks parima talle sobiva lahenduse. Vabandame kõikide klientide ees."
http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikait ... d=79882752