Kuidas Starmani tehnik boamaoga kohtus ja teisi vahvaid lugusid nende igapäevatööst

Siia võid lisada netist leitud uudise
Bushido
Digivanake
Postitusi: 1011
Liitunud: 13:23, 11 Mai 2009
    Windows 7 Chrome
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 kord

Kuidas Starmani tehnik boamaoga kohtus ja teisi vahvaid lugusid nende igapäevatööst

PostitusPostitas Bushido » 16:40, 05 Sept 2017

Starmani tehnikute piirkonnajuht Ahti Siirand: ,,Välisvõrgu tehnikute (nii kutsutakse neid Starmanis) päevasid juulis ja augustis ilmestasid kõige paremini sõnad sõit-sõit-sõit. Need kaks kuud olid meeste jaoks ääretult intensiivsed. Tuli sõita punktist A punkti B ning neid punkte oli väga palju. Sõitmist üle Eesti jagus ohtrasti ja see tegi tööpäevad tihedaks. Töö iseloom on nii mõneski kohas suhteliselt lihtsakoeline. Jõuad kliendi juurde, installeerid digiboksi ja kanalid ning sõidad järgmisse kohta. Digiboksi kasutamine on klientide jaoks üldjuhul tuttav, sest vabalevi kanalid digitaliseeriti aastaid tagasi ning kliendid on saanud boksi kasutamist juba nii mõnedki aastad harjutada. Keerulisemates kohtades, kus televisiooni või mobiilse interneti levi on nõrgemad, tuleb paigaldada antenn või korrastada antennivõrku. On tulnud ette juhtumeid, kus oleme pidanud ka kliendi juures käima mitu korda, kuna töö on olnud nii mahukas või on antud piirkonnas olnud palju häireid. Seda, kas maa- või linnainimesed on lahkemad ja tänulikumad, ei saagi niimoodi välja tuua. Pigem tekib tänulikkus sellest, kui klient saab rohkem kui ta küsib ning sel juhul tuleb tehnikule rohkesti tänu. Digiboks saab paika, kanalid installeeritud ja kui klient vajutab pulti ja pilt tulebki ette, siis ongi kohe suur rõõm ja klient ütleb vau. Tehnik on ettevõtte esindaja, kellel peavad olema põhjalikud teadmised teenustest. Hakkama ei saa ilma väga hea suhtlemisoskuseta, ilma selleta pole see töö võimalik. Tehnik peab kliendiga kohapeal läbirääkimisi, pakub välja lahendused ning annab kogu aeg selgitusi, mida ja milleks ta teeb. Ei saa ju hakata uut kaablit vedama, kui klient pole aru saanud, miks seda vaja läheb. Meie mehed on oma ala profid ja teavad, mida nad teevad ning ka Starman ja Elisa tööandjana oskavad seda hinnata. Mehed said oma tööd suvekuudel niivõrd hästi teha ka tänu kogu Starmani ja Elisa kollektiivile. Näiteks käis Starmani kontoris pidevalt meeletu digibokside pakkimine ja lepingute ettevalmistamine ning samuti oldi nõu ja jõuga abiks erilahenduste leidmisel. See aeg on olnud pingeline, tööd on palju, kokku tuli paari kuuga juurde üle 20 000 ZUUMtv ja Binge kliendi. Seetõttu ongi suurepärane näha, kuivõrd hästi on sujunud koostöö eri osakondade vahel. Sellise tiimiga võib teinegi kord lahingusse minna!"
Läänepiirkonna Starmani tehnik Rene: ,,Sel suvel käisin ma Kanal2 ja TV3 telepilti tagasi toomas lausa Manilaiul. Möödaminnes tegin ka Kihvu Virve nimelisel praamil telepildi korda. Praami personal pöördus minu poole otse ning kuna viga ei olnud eriti suur, siis aitasin meeleldi. Hiljuti päästis äkkpidurdus ühe boamao elu, kes Mustamäel sõiduteel ringi uitas. Õnneks tormas kohale just ka boamao omanik ning tiris 1,5 meetrise eluka sõiduteelt minema …"
Ka see juhtum, kus tehnik hakkas kliendi juurest lahkudes jalatseid jalga panema ja kapi tagant piilus välja boamadu, juhtus päriselt.
Starmani tehnik Sten: ,,Sõitsin ümber põldude, kuid kusagil polnud teeotsa, kust kliendi majani keerata. Google Maps soovitas auto põllu äärde jätta ning jala 1,5 km üle põllu kõndida. Kui kliendile helistasin, siis tema soovitus oli lihtne: otsi põllu peal üles traktori jäljed ja kima üle viljapõllu. Mõeldud-tehtud ta saigi. Kui kohale jõudsin oli tädikene pisarates, aitas autoukse lahti teha ja tiris mind kättpidi ruttu tuppa. Põhjus oli väga lihtne ja mõistetav, kümne minuti pärast oli algamas tema lemmikseebikas ning kolm päeva oli juba vahele jäänud. Panin ruttu mooduli telerisse ja kanalid olidki olemas. Proua oli nii õnnelik ja kallistas, see oli hetk, kus tundsin, et minu tööd hinnatakse ja meid tõesti vajatakse."
Starmani tehnik muiates: ,,Kuna tuba oli pime ja oli vaja ka leping sõlmida, siis oli elektripirni vahetus niiehknaa hädavajalik."
Starmani ja Elisa tehnikud: ,,Meid üldjuhul võetakse ikka alati sõbralikult vastu ja seda kindlal põhjusel, sest meid oodatakse kui oma ala spetsialiste. Klient teab, et tuleb inimene, kes teeb asja korda. Et loome talle võimaluse, mida ta soovib."
Vahel on siiski ette tulnud ka seda, et koer on aias meest säärest sakutanud. Selle vältimiseks ootavad tehnikud autos või aia taga, kuni peremees või – naine on koera kuuti või tuppa kinni pannud. Ja muidugi pakuvad tänulikud kliendid tehnikule tassi kohvi ning tahavad kaasa anda kommi, šokolaadi, moosipurke, pajakindaid, tikitud ja heegeldatud köögirätikuid, taskulampe, elulooraamatuid ja nii edasi. Ühel tehnikul on kodus villased sokid, mis on kingitus Kihnu Virvelt endalt. Suure töökoormuse juures on peamine motivaator õnnelik klient ja õnnelik tööandja ning teadmine, et rohkem vaeva, toob ka suurema tasu.
https://geenius.ee/rubriik/elisa-blogi/ ... aevatoost/

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline