3. leht 4-st

Postitatud: 20:19, 13 Jaan 2007
Postitas dvbstats
CI mooduliga on vähemalt Alpine TUE-T200DVB ja Nera autovastuvõtja.
Sinna lisada Neotioni moodul ja heal juhul saab ka pildi ette
http://www.digi-tv.ee/modules.php?name= ... ic&p=66212

Alternatiiviks on veel sülearvuti koos "Pinnacle PCTV Dual DVB-T Diversity Stick"
http://www.allround-pc.com/index.php?re ... ericht.htm

Postitatud: 00:56, 15 Jaan 2007
Postitas peeter3000
http://www.spgv.com/columns/mobiledvbt.html

What influence do the various parameters of DVB-T have on the maximum vehicle speed?
It turns out that the 2k mode of operation is significantly better than 8k in this respect.
Despite the greater resilience of 8k to multipath, the plain fact is that the carriers are closer together in frequency.
When the carriers are spaced further apart, as in 2k,
the signal can deviate more due to Doppler shift and still be picked up adequately.--->

--->mis te sellest jutust arvate?
..et ikkagi nii lihtsalt see autos tv vaatamine ei käi?<---

<---For static receivers therefore, the high priority data stream will provide nearly 6 Mbps,
and the low priority data stream an additional 17.5 Mbps.
Mobile receivers will be able to decode up to two digital television channels from the high priority stream,
while static receivers will be able to decode several more.

Postitatud: 05:01, 15 Jaan 2007
Postitas wookie
peeter3000 kirjutas:www.spgv.com/columns/mobiledvbt.html
Despite the greater resilience of 8k to multipath, the plain fact is that the carriers are closer together in frequency.
When the carriers are spaced further apart, as in 2k,
the signal can deviate more due to Doppler shift and still be picked up adequately.--->
--->mis te sellest jutust arvate?
..et ikkagi nii lihtsalt see autos tv vaatamine ei käi?<---

Seda peaks arvutama. Doppler sõltub antud juhul otseselt vastuvõtja liikumise kiirusest saatja suhtes, seega peaks pilt ära kaduma teatud kiirusest kiiremini sõites.
Samuti peaks vastuvõtt sõltuma sellest, kui suure sagedusnihkega vastuvõtja hakkama saab - teoorias peaks ju kõikide alamkanalite sagedus nihkuma ning kuna sageduskomponenti alamkanali sees modulatsiooniks ei kasutata (QAM), võiks kaval vastuvõtja ikkagi suuta pilti näidata. Iseasi muidugi, kuidas vastuvõtja teada saab, kui suur nihe on toimunud...

Aga jah, võib täiesti olla, et kõik see autovärk on testitud 2k kanalilise signaaliga ning suurema kanalite arvuga (8k) need testid enam adekvaatsed ei ole.

P.S.
SFN'i korral läheb ilmselt asi Doppleri tõttu vägagi per**e kohtades, kus rohkem kui üks saatja korraga kuulda on - erinevate saatjate signaalide sagedus nihkub erineval määral ning niipea kui nihete vahe ületab ~1/2 alamkanalite vahest, võiks tulemuseks olla tõsine puderkapsaatika.
Eestis õnneks SFN'i ei ole...

Postitatud: 10:25, 15 Jaan 2007
Postitas Henkka
wookie kirjutas:SFN'i korral läheb ilmselt asi Doppleri tõttu vägagi per**e kohtades, kus rohkem kui üks saatja korraga kuulda on - erinevate saatjate signaalide sagedus nihkub erineval määral ning niipea kui nihete vahe ületab ~1/2 alamkanalite vahest, võiks tulemuseks olla tõsine puderkapsaatika.
Eestis õnneks SFN'i ei ole...


Aga tuleb kindlasti. See on juba selge - esimene näide Kristiine saatja Tallinnas.

Postitatud: 17:30, 15 Jaan 2007
Postitas peeter3000
see Singapuri värk ka veel..
seal on "Single frequency network" kus need 1500 bussi võtavad vastu
dvb-t d..
"Despite the conclusions of the early mobile DVB-T tests, the 8k mode of operation has one significant
thing going for it: it is possible to build a network of transmitters all operating on a single frequency,
which apparently 2k just can't accomplish effectively."

..et miks seal ikkagi on "single frequency network"
..muud variandid siis vist ei tööta(jäävad "nõrgaks") või ?
..võibolla on vaja ikkagi speciaalvõrku,mis Euroopas võibolla on ainult Saksas?
..keegi kindlasti teab täpselt ,mis värk?

Postitatud: 18:07, 15 Jaan 2007
Postitas juky
Ei tea kas sellisest asjast oleks abi?
http://cgi.ebay.de/Profi-Car-TV-Innen-A ... dZViewItem

Postitatud: 18:20, 15 Jaan 2007
Postitas peeter3000
võid proovida..osta see vahelüliti"diversity swicth" ka..
mind küll huvitab kuidas Autos tööle hakkab..
siin veel valik tüünereid
http://www.ueberall-tv.de/3content/eqip ... ?prod=auto

Postitatud: 18:38, 15 Jaan 2007
Postitas wookie
juky kirjutas:Ei tea kas sellisest asjast oleks abi?

Hmm, antennikomplektil, nagu ma aru saan, endal diversity switchi sisse ehitatud ei ole?

Samas, ma ei imestaks kui antennikompelkt+diversity swicth asja käima paneks. Iseasi muidugi, kas nendest pisikestest pulkadest meie oludes antennina piisab...

33 + 24 = 57 EUR = 892 EEK.... noh loteriipilet ta ju on aga samas, eksisteerib mumeelest täiesti arvestatav tõenäosus, et hakkab tööle.

Postitatud: 04:20, 17 Jaan 2007
Postitas peeter3000

Postitatud: 08:57, 17 Jaan 2007
Postitas wookie
peeter3000 kirjutas:võibolla saab keegi neist midagi ehitada?


Kindlasti saab aga seni kuni nad Hiina Rahvavabariigis veel väga suure hoolega sotsialismi ei kukuta,
pole meiesugustest tootmise alal konkureerijat.

Postitatud: 11:13, 17 Jaan 2007
Postitas dvbstats
peeter3000 kirjutas:võibolla saab keegi neist midagi ehitada?


Mida sa siis ikka ehitada tahad?

Kui tahad autos DVB-T pilti vastu võtta siis selleks on lahendus olemas.
Kui tahad autos ZuumTV'd vaadata siis ka selleks on lahendus olemas.
Kui tahad autos sõidu pealt ZuumTV'd vaadata siis ka selleks on lahendus olemas,
vaja ainult ära testida kas ja kui hästi töötab.

Ja kui ükski olemasolev lahendus ei meeldi siis ehita ise.
Kui ise ehitamiseks oskusi vähe siis telli hiinlastelt, 50000 partii korral ei küsi nad
isegi väljatöötamistasu ning tükki hind jääks paarisaja euro kanti.

Postitatud: 13:31, 17 Jaan 2007
Postitas renee
no testperioodil proovisin: lapakas, USB2.0 Nova-T dvb-T tyyner, sisi see pisikene soft, DigitalWatch.exe+pinacle pro 7 trial (sealt sain codeci)

sõitsin, sütistelt - kesklinna, määda nõmmeteed, ETV pilt oli pool aega ees, auto akna-TVantenniga (4 haru), sõidukiirus asja küll ei mõjutanud. pigem hakkis pilt kui sai kuhugi suuremate objektide vahele ronitud. Kesklina jõudes pilti enam ei näinud.

Postitatud: 22:37, 21 Jaan 2007
Postitas peeter3000
tekst maha võetud

Postitatud: 13:54, 06 Sept 2007
Postitas dvbstats
Testisin sõitvas autos Tallinna 45 kanali ETV vastuvõttu,
läppar+ProgDVB+Hauppauge diversity USB tuuner+kaks
kaasasolnud magnet antenni.
http://www.hauppauge.co.uk/pages/produc ... stick.html

Töötas päris hästi v.a. Toompea varjus.
Kahe sellise korraliku võimendiga ning õige polarisatsiooniga
antenni puhul oleks veelgi parem.
http://www.tehnoturg.ee/toode.php?id=sm&toode=MAXVIEW01

Postitatud: 21:59, 06 Sept 2007
Postitas jyri403
Henkka kirjutas:
wookie kirjutas:SFN'i korral läheb ilmselt asi Doppleri tõttu vägagi per**e kohtades, kus rohkem kui üks saatja korraga kuulda on - erinevate saatjate signaalide sagedus nihkub erineval määral ning niipea kui nihete vahe ületab ~1/2 alamkanalite vahest, võiks tulemuseks olla tõsine puderkapsaatika.
Eestis õnneks SFN'i ei ole...


Aga tuleb kindlasti. See on juba selge - esimene näide Kristiine saatja Tallinnas.

No kuulge!
SFN-e on Eestis töös juba 2tk: Tartu Soinaste koos Valgjärve TV mastiga, ja Kose-Uuemõisa koos Tallinna omaga.Vaadake Ringhäälingumaailma TV saatjate tabelit! Need töötavad juba mitu kuud. Kristiine on juba kolmas, kui käima läheb.