Andke allkiri parvlaeva Estonia ülestõstmiseks!

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Kasutaja avatar
mixman
DigiTVfänn
Postitusi: 529
Liitunud: 03:00, 14 Okt 2005
    unknown unknown
Kontakt:

PostitusPostitas mixman » 18:37, 22 Okt 2006

Ma vaatan et seal lehel on venekeelne elanikkond eriti pöördesse aetud :D
Dm500-Gemini3.40 Maxvar/5E/13E/19E/

ice
Õpetaja
Postitusi: 1246
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

PostitusPostitas ice » 18:52, 22 Okt 2006

mixman kirjutas:Ma vaatan et seal lehel on venekeelne elanikkond eriti pöördesse aetud :D


See pigem selle pärast, et vene tähestik kipub jääma ettepoole ladina omast...

iCE

Kasutaja avatar
SuurJobu
Entusiast
Postitusi: 133
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: TLN
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

PostitusPostitas SuurJobu » 12:05, 02 Jaan 2007

DreamMan kirjutas:Spekuleeritud on et selles pardas milline vastu merepõhja pidavat olema pirakas auk, mis laeva põhja ajanud. Välisel vaatlusel siis justkui ei tuvasta midagi. Muid väliseid jälgi ka eriti pole, sestap selline segadus. Ega jah nii vana laeva poleks mõtet üles tõsta, kuigi huvitaks vähemasti teada saada miks ta 10 mindiga põhja läks ....


Ka teistele uskumatutele oleks pidanud näidatama saksa laboris tehtud mudeli katseid(need olid küll teise laeva jaoks tehtud,kuid analoogse tüübi jaoks). Seal läks avatud vööriga laev mõne minutiga põhja. effekt oli umbes sama nagu paadi kallutamine küljelt küljele. Ning see jutt et kuskil telekanalil midagi näidati ja see pärast ära kaudus on puhas BS . Ükski suurem telekanal ei lähe sellega liimile, ning veel enam tavaliselt sellel ajal lindistasid paljud videomakid öösiti igasugu asju ning variant , et keegi neid päästetuid ei lindistanud ei ole reaalne. Vastus saab olla ainult üks, suure ähmiga vaadati valesti, muidu oleks ammu mõin videosalvestis lagedale ujunud. Olles ise tuuker olnud julgen väita, et tuukrioperatsioon ei tule küll eriti odvam selle varki tõsmisest , kuid ilmselt saaks kiiremini teatud küsimustele vastuse kätte, mis võibolla edasise uurimise mõtetuks muudaks.

Kasutaja avatar
kallo
Entusiast
Postitusi: 227
Liitunud: 02:00, 17 Nov 2005
Asukoht: Harku
    unknown unknown

PostitusPostitas kallo » 14:05, 02 Jaan 2007

mul on isiklikult olemas 2 estonia teemalist saadet, üks history channeli oma (see küll kahjuks osaliselt) ja teine vene telekanali oma. Nendes mõlemas praktiliselt naerdakse ametlike põhjuste peale. Ja väide et tuukrioperatsioon ja tõstmine on sama hinnaga näitab kahjuks juba taset...
MUTANT/AB IPBOX200 * Triax 110/90 * 1/5/13/19/28/36

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
SuurJobu
Entusiast
Postitusi: 133
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: TLN
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

PostitusPostitas SuurJobu » 16:41, 02 Jaan 2007

kallo kirjutas: Ja väide et tuukrioperatsioon ja tõstmine on sama hinnaga näitab kahjuks juba taset...


Ei hakka vägapalju detailidesse laskuma,kuid laeva ülestõstmine sellisena nagu meedias läbikõlanud on võiks maksta jah analoogselt tuukriopreatsioonile( korralikule nagu sa väitsid) . Üles tõstmine põhineb suuresti tuukritöödel, mis on võrreldavad tundidena väiksemas mahus kui operatsioon(kuna tõstmisel saab kasutada suures mahu allvee roboteid, mis on odavam kui tuukri nn tund). Küsimus on lihtsalt selles, et peale laeva ülesstõstmist, mida sellega teha? Tuukrioperatsioon nn pinnasepoolsel küljel on aga keeruline ja maksab kohutavalt, litsam on saada mingi ettekujutus seespoolse uurimise käigus aga vaevalt seegi eriti odavam tuleb. Ikkagi jääb püsima variant nn pinnapealsete(a'la Rabbe) uuringute tegemiseks vastavates kohtades. Kuna aga see variant vaevalt erilist selgust toob, siis seni kaua kuni ei kulutata mega summasi , ei ole loota varki uurimisega täit selgust saada. Kuna neid mega summasi ei ole aga kuskilt võtta, siis jääki estoni teemal manipuleerimine mõningate isendite tähelepanu magnetiks.

Kasutaja avatar
kallo
Entusiast
Postitusi: 227
Liitunud: 02:00, 17 Nov 2005
Asukoht: Harku
    unknown unknown

PostitusPostitas kallo » 20:07, 02 Jaan 2007

No on olemas näiteks rootslaste poolt Estoniale korraldatud tuukrioperatsiooni maksumus ja poole kurski tõstmise maksumus. Kuigi ajaline nihe oli suur on vahe päris globaalne. Samuti pole riiklikul tasemel näiteks väljaminek tuukrioperatsioonile 100 - 200 miljonit midagi sugugi võimatut.
Laeva ülestõstmisel tekkinud uute "asitõenditega" pole mitte midagi teha kuna neid on väga lihtne ümber lükata väitega et need tekkisid ülestõstmise käigus. Ainuke lahendus on ikkagi erapooletu tuukrioperatsioon. Veel lihtsam lahendus on muidugi et keegi hakkab lihtsalt rääkima, inimene kellel elus enam midagi kaotada pole (nagu see rootsi tolliinspektor) Ja kui tollitöötaja tuli välja sellise teabega mida siis veel suuremad ninad rootsis teavad...?. Kas pole mõelnud et miks on tähtis just ühe osa laeva "hauarahu" et seda liivaga matta aga miks mitte ülejäänud osa?
Rääkimata laipadest mis mitte laeva sees vaid lausa ümber. Kui oled tuuker peaksid teadma kas on rahvusvaheliseks tavaks need merepõhja jätta? Miks telliti tuukriuuringud mitte odavaimalt pakkujalt vaid Pentagoniga ülitihedates seostes olevalt Halliburtoni tütarfirmalt Rockwaterilt ja Rootsi palkas firma Smit Tak BV, kulutades $350 milljonit läbikukunud proovis katta laev betooniga. Teemat tuleb aktuaalsena hoida kuni vastused käes. Näiteks indoneesias läks alles laev 700 inimesega põhja, kas seda hakkasid kohe sõjalaevad valvama, kuulutati välja hauarahu ja hakati vrakki betooni valama? On veel mõnel puhul sarnane tegutsemine toimunud? Ja isiklikult mina kuulsin esimest korda suhteliselt lihtsat ja tõenäolist varianti TV3 uudistest, merel hakati visiiri ja rampi avama aga seda tehti "kellegi" poolt vales järjekorras. Ega ju teoreetiliselt vahet pole kas lõhutakse visiir ja ramp nii või "lainete" poolt.
Ilmselt võis rootsi uurija poolt vette tagasi visatud atlandi luku polt veidi halb asitõend ja nii otsustaski ta selle tagasi neptuni juurde saata...
Viimati muutis kallo, 00:00, 03 Jaan 2007, muudetud 1 kord kokku.
MUTANT/AB IPBOX200 * Triax 110/90 * 1/5/13/19/28/36

Kasutaja avatar
SuurJobu
Entusiast
Postitusi: 133
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: TLN
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

PostitusPostitas SuurJobu » 21:43, 02 Jaan 2007

kallo kirjutas: Ainuke lahendus on ikkagi erapooletu tuukrioperatsioon. Veel lihtsam lahendus on muidugi et keegi hakkab lihtsalt rääkima, inimene kellel elus enam midagi kaotada pole (nagu see rootsi tolliinspektor) Ja kui tollitöötaja tuli välja sellise teabega mida siis veel suuremad ninad rootsis teavad...?


Aga kes annab garantii, et need kes rääkima hakkavad ei ole seda kellegi abiga välja mõtelnud? Kokkuvõttes on kellegile kasulik, et kõmu ümber Estonia ei vaibuks, kas seal nüüd ka mingit seletamatut asja juhtus, ei saa praeguse seisuga küll kindlalt väita. Sellel ööl oli tugev torm , ja arvestades lainepikkusi , usun mina siiski veega täitumise teooriat. Miks see võimalikuks sai on teema juba omaette. Igatahes vandenõuteooria on sellise väikese riigi jaoks siiski uskumatu.

Kasutaja avatar
kallo
Entusiast
Postitusi: 227
Liitunud: 02:00, 17 Nov 2005
Asukoht: Harku
    unknown unknown

PostitusPostitas kallo » 22:49, 02 Jaan 2007

Garantii annabki SÕLTUMATUDE maade kasutamine uue tuukriuuringu korraldamisel ja läbiviimisel. Miks ei panda kurjategijaid uurima nende kuritegusid. Sest tulemus on ju ette teada. Ja see et eestlasi asja ei pühendatud toobki nüüd ilmselt tõe päevavalgele.
Tõesti tõusis sellel ööl tugev torm aga vaadates ilmajaamade vaatlusaruandeid ja ka ellujäänute sõnul alles siis kui laev juba merepõhjas oli. Ehk siis puhus tuul 16-18 m/s puhanguti kuni 22 m/s
Kui tihti on läänemerel sügiseti selline tuul? Päris tihti.
Kui ei usu vaata ise järele : http://www.onnettomuustutkinta.fi/uploa ... nz57rn.pdf
Vandenõuteooria oleks tänapäeva kontekstis tõesti ajuvaba aga siis oli aasta 1994. NLiit oli just lagunenud ja armees valitses peataolek ning kõik oli müüdav. 1000 dollarit oli väga suur raha.

Poliitiliselt on asi loomulikult väga kasulik Savisaarele kes saab selleaegse peaministri Laari uue tulemise takistada. Aga küsi endalt kas on keegi poliitikutest veel saanud suure preemia USAst "vabaduse arendamise eest" ja võetud soojale kohale suure Rootsi panga nõukogus.
On kellegii veel selliseid asju ette näidata? Miks siis tal on?
Nagu ilmselt arvavad paljude hukkunute omaksed olgu see või kellegile kasulik, peaasi on teemat aktuaalsena hoida, küll siis ka tõde pinnale ujub.
Viimati muutis kallo, 00:52, 03 Jaan 2007, muudetud 1 kord kokku.
MUTANT/AB IPBOX200 * Triax 110/90 * 1/5/13/19/28/36

Kasutaja avatar
madis_l
Uudistaja
Postitusi: 5
Liitunud: 03:00, 26 Sept 2005
    unknown unknown

PostitusPostitas madis_l » 23:52, 02 Jaan 2007

Muuseas, arvestades foorumi spetsiifikat, ei peaks me leppima vähemaga, kui tõstmine geostatsionaarsele orbiidile.

Kasutaja avatar
SuurJobu
Entusiast
Postitusi: 133
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: TLN
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

PostitusPostitas SuurJobu » 11:11, 04 Jaan 2007

kallo kirjutas:Tõesti tõusis sellel ööl tugev torm aga vaadates ilmajaamade vaatlusaruandeid ja ka ellujäänute sõnul alles siis kui laev juba merepõhjas oli. Ehk siis puhus tuul 16-18 m/s puhanguti kuni 22 m/s


tuttavad olid samal öösel Silja peal(mudelit ei mäleta enam) kes õnnetuspaigale jõudis esimesena , ja nende sõnul öökisid laevas kõik , ning torm ja lained olevat väga suured olnud. Olen sõitnud kunagi VanaTallinaga 22m/s tormiga HLK-TLN sõitnud, siis seda ei anna eriti võrrelda stoki liiniga. Seal on juba isegi 10m/s päris korralik torm. Millest see vahe nii suur tuleb kajuks ei oska ütelda.

Kasutaja avatar
dreamants
Digivanake
Postitusi: 1116
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: Õlletehase lähistel
    unknown unknown
On tänanud: 16 korda
On tänatud: 12 korda

PostitusPostitas dreamants » 15:47, 04 Jaan 2007

kallo kirjutas:
Poliitiliselt on asi loomulikult väga kasulik Savisaarele kes saab selleaegse peaministri Laari uue tulemise takistada. Aga küsi endalt kas on keegi poliitikutest veel saanud suure preemia USAst "vabaduse arendamise eest" ja võetud soojale kohale suure Rootsi panga nõukogus.
On kellegii veel selliseid asju ette näidata? Miks siis tal on?


Tundub, et enam ei tehta vahet muna ja kana vahel!
Vaatame 40" ja suuremaid telekaid euroremonditud või päris uutes korterites või eramutes, võtame laenusid nii, et kõik köidikud ragisevad. Riik on nii heal järjel, et Savisaargi julgeb lubada purumägesid ja piimajõgesid. Aga enam ei viitsita mõelda kustkohast see kõik alguse sai. Kes oli siis riigitüüri juures kui tuli teha ebapopulaarseid otsuseid mis panid aluse praegusele riigi majandusele (heaolule). Tuletage meelde, kes olid need noored julged mehed! Tehti vigu? Tehti. Vigu on alati tehtud ja tehakse edaspidigi. Isegi "pooljumalast" Savisaar teeb neid pidevalt. Aga need mehed olid noored. Müts maha nende ees.

Estonia ülestõstmise küsimus tekitab minus vastndlikke tundeid.
Ühest küljest tahaks loomulukut tõele võimalikult lähemale jõuda.
Teisest küljest ei tahaks asjaosaliste haavu uuesi veritsema kiskuda.
Ei kujuta ette mismoodi minu õe kooliaegne pinginaaber, kelle mõlemad tütred (rohkem lapsi peres pole) sinna kuhugi jäid, kujutaks ette kuidas nimetuid luukeresid plsatikkottidesse aetakse.

Kasutaja avatar
kallo
Entusiast
Postitusi: 227
Liitunud: 02:00, 17 Nov 2005
Asukoht: Harku
    unknown unknown

PostitusPostitas kallo » 17:06, 04 Jaan 2007

SuurJobu kirjutas:
kallo kirjutas:Tõesti tõusis sellel ööl tugev torm aga vaadates ilmajaamade vaatlusaruandeid ja ka ellujäänute sõnul alles siis kui laev juba merepõhjas oli. Ehk siis puhus tuul 16-18 m/s puhanguti kuni 22 m/s


tuttavad olid samal öösel Silja peal(mudelit ei mäleta enam) kes õnnetuspaigale jõudis esimesena , ja nende sõnul öökisid laevas kõik , ning torm ja lained olevat väga suured olnud. Olen sõitnud kunagi VanaTallinaga 22m/s tormiga HLK-TLN sõitnud, siis seda ei anna eriti võrrelda stoki liiniga. Seal on juba isegi 10m/s päris korralik torm. Millest see vahe nii suur tuleb kajuks ei oska ütelda.


Üritan erinevalt paljudest fakte täpsena hoida ja neid mitte vastutustundetult lahmida. Esiteks jõudis sündmuskohale Viking Mariella, pärast 20 minutit Silja Europa. Siis oli kell juba 3 lähedal ehk mitu tundi sündmuste ahela algusest hiljem. Siis olid tormituuled juba oluliselt tugevnenud ja saavutasid maksimumi minu mäletamist mööda kella viie paiku. Laeva suurusest oleneb kuidas ta tormi kannatab. Vana Tallinn on üks väiksemaid laevu mis siin läänemerel seilas sellepärast ka annab harva sõitjale 22 m/s kohutava tormi mõõdu ja võtab okse lahti. Mõttekäiku aretades vaata mis toimub juba päris väikese tuulega autoekspressiga mis päris väike. Helsingi-Tallinna ja Tallinna -Stockholmi avamereosad on ilmaliselt täiesti võrreldavad seda võin ise kinnitada olles mõlemaid otsi sõitnud sadu kordi. Samuti on inimeste reageerimine kõikumisele väga erinev samuti võis silja peal inimeste tervist hullemaks teha seik et laev jäi ju merele seisma.
MUTANT/AB IPBOX200 * Triax 110/90 * 1/5/13/19/28/36

Kasutaja avatar
mĆønster
Edasijõudnu
Postitusi: 95
Liitunud: 03:00, 23 Apr 2007
    unknown unknown

PostitusPostitas mĆønster » 10:23, 28 Juun 2007

Kus te võtate, et üles tõstmine ja tuukriop oleks ligilähedaselt sama hinnaga. Maailmas pole siiani suudetud ühtegi ligilähedaseltki nii suurt laeva üles tõsta. Muidugi kui seal midagi varjata oleks, siis ülestõstmine (või selle üritamine) oleks küll hea lahendus - selleks tuleb kõvasti keevitada ja keret tugevdada ning selle käigus saab mis tahes patud ära koristada. Samuti saaks laeva kere ülestõstmise käigus omajagu kannatada ja võta pärast kinni, kas vigastused olid enne, või tekkisid ülestõstmise käigus.

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist