2. leht 2-st

Re: Leiger EE

Postitatud: 12:11, 05 Jaan 2017
Postitas rootsikunn

Re: Leiger EE

Postitatud: 19:30, 27 Jaan 2017
Postitas peeter3000
natuke teise laeva teemal.

Megastar.
mida tähendab täpsemalt antud laeva puhul: punkerdamine Helsingis? kas selle alla kuulub ka lng tankimine? miks Hki-s?

Proovisildumine mõlemas sadamas ja punkerdamine Helsingis kulgesid viperusteta.

Re: Leiger EE

Postitatud: 19:37, 27 Jaan 2017
Postitas valgekotkas
LNG punkerdati Tallinnas, "posla-masla" millega Megastar siiamaani kulges aga Helsingis :)

Re: Leiger EE

Postitatud: 22:31, 29 Jaan 2017
Postitas peeter3000
täna
See Tõll ei püsi graafikuski.
See nv sõitis mõlemad korrad 45 minutit. Ei anna leedo laevade alla 30 min sõiduga võrrelda. Ajakulu tõusis 50%.
Puhta Palo ikka asi see praamikorraldus hetkel.
Pealelaadimise kiirus võrreldes Leedo laevadega on aeglasem ja ilmselt see nii jääbki.Sildumine võttis samuti igaviku.
täna
29.01.2017 19:58
Üks teema on järjekord, aga teine on graafikus püsimine. tänane Kuivastust 15:50 väljuv praam hilines ca 20 minutit. Ei sõidutabelites ega kuskil midagi ei kommenteerita ja TS Laevade puhul tundub see ju olematu hilinemine praamide tulekuga võrreldes. Aga tegelikult ei ole see normaalne, et ettevõte ei pea graafikust kinni. Kui uus laev harjub sõitmisega, siis tehke sellest lähtuvalt ka graafikud ringi.
29
0
Sobimatu
Vasta

Suvesaarlane
29.01.2017 20:25
Graafikus püsimiseks hetke vaatluse põhjal peab alus olema pooltühi või kõik toimiks nagu kellavärk.Leedo laevadega võrreldes on laadimine aeglasem kuna vanadel laevadel ülemise teki tühjenedes oli võimalus alustada kohe pealelaadimist Tänase vaatluse põhjal on seal ajakulu mitu minutit enam ja nii ta päeva lõpuks koguneb

Re: Leiger EE

Postitatud: 20:26, 03 Veebr 2017
Postitas rootsikunn
PIRET on ka kaardile saanud..

Re: Leiger EE

Postitatud: 05:40, 04 Veebr 2017
Postitas aandra
peeter3000 kirjutas:täna
See Tõll ei püsi graafikuski.
See nv sõitis mõlemad korrad 45 minutit. Ei anna leedo laevade alla 30 min sõiduga võrrelda. Ajakulu tõusis 50%.
Puhta Palo ikka asi see praamikorraldus hetkel.
Pealelaadimise kiirus võrreldes Leedo laevadega on aeglasem ja ilmselt see nii jääbki.Sildumine võttis samuti igaviku.
täna
29.01.2017 19:58
Üks teema on järjekord, aga teine on graafikus püsimine. tänane Kuivastust 15:50 väljuv praam hilines ca 20 minutit. Ei sõidutabelites ega kuskil midagi ei kommenteerita ja TS Laevade puhul tundub see ju olematu hilinemine praamide tulekuga võrreldes. Aga tegelikult ei ole see normaalne, et ettevõte ei pea graafikust kinni. Kui uus laev harjub sõitmisega, siis tehke sellest lähtuvalt ka graafikud ringi.
29
0
Sobimatu
Vasta

Suvesaarlane
29.01.2017 20:25
Graafikus püsimiseks hetke vaatluse põhjal peab alus olema pooltühi või kõik toimiks nagu kellavärk.Leedo laevadega võrreldes on laadimine aeglasem kuna vanadel laevadel ülemise teki tühjenedes oli võimalus alustada kohe pealelaadimist Tänase vaatluse põhjal on seal ajakulu mitu minutit enam ja nii ta päeva lõpuks koguneb

Mida te virisete. Kui Leedo sai valmis oma esimese laeva Muhumaa, mis Hiiumaa liinile pandi, läks üle poole aasta, kui asi kuidagi toimima sai. Sildumisega läks mõnikord üle 15 minuti. Olen Leigeriga mitu korda sõitnud ja kõik sujub ja on graafikus. 1,5 tunni asemel sõitis 1:15.
Tormise ilmaga Saarlaste lemmik Hiiumaa välja ei saa, sest pikkuse-laiuse suhe laeval vale. Leiger sama lai aga pikem. Ise veendusite, et Tõll sõitis aga Hiiumaa välja ei saanud! Muidugi üks pluss on hiidlastel, Türgi tehase laevad on seestpoolt kvaliteetsemalt viimistletud. Poolakate omad on rohkem robustsemad.

Re: Leiger EE

Postitatud: 08:36, 04 Veebr 2017
Postitas tigekala
aandra kirjutas:Muidugi üks pluss on hiidlastel, Türgi tehase laevad on seestpoolt kvaliteetsemalt viimistletud.
Türgi omasid tuleks siis ainult veidi kohendada - kai ääres seisvateks hotellideks...

Re: Leiger EE

Postitatud: 08:24, 05 Veebr 2017
Postitas aandra
Sõidab see Leiger vaikselt, nohiseb ainult nagu oleks saarlane Hiiumaal. Veavad muidugi elektrimootorid. Norras BLRT tehases tehtud praamid, mis olid ka elektrimootoritega, urisesid kõvemini. Aga "akende" ääred juba Vahemere soolasest veest väljastpoolt nagu roostetaksid.

Re: Leiger EE

Postitatud: 09:59, 14 Mär 2017
Postitas rootsikunn

Re: Leiger EE

Postitatud: 11:09, 14 Mär 2017
Postitas Plinn
Siin kaamerate pildijadas peaks Tiiut tema praegusel kaikohal näha olema:
https://ipcamlive.com/583d4c17878d1

EDIT: Jälle teel! Eile (viieteistkümnendal märtsil) kella viie paiku õhtul läks jälle liikvele.

Re: TIIU EE

Postitatud: 12:31, 21 Mär 2017
Postitas Plinn
Tiiu praegune kaikoht Lissabonis:
Pilt
Kahjuks pole sobiva koha peal ühtegi kaamerat, et laeva ennast näha.
Antud pilt on võetud suht kesklinnas asuvast kaamerast, hetkel kui ta sadama poole pööratud: http://www.lisboa-live.com/webcam.html

Re: Leiger EE

Postitatud: 12:51, 02 Apr 2017
Postitas peeter3000
Türgis valminud parvlaev Tiiu väljus Sefine laevatehasest 11. märtsil ja jõudis pühapäeva keskpäeval Tallinna reisisadamasse.

Laeva tüürisid Eestisse 13 meeskonnaliiget.

Parvlaev Tiiu hakkab sõitma Rohuküla-Heltermaa liinil.

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ar ... d=77757808

Eesti uus parvlaev Piret saabus esmaspäeva hommikul Tallinnasse ja jääb seisma Vanasadamas pühapäeval Eestisse jõudnud Tiiu kõrvale.

Parvlaev Piret väljus laupäeva õhtul Eesti aja järgi kell 18 Poola laevatehasest koduteele, laeva tõi Eestisse 12-liikmeline meeskond, vahendasid ERR-i teleuudised.

Poola laevatehases ehitatud Piret mahutab 700 reisijat ja 150 sõiduautot.

Piret hakkab reisijaid teenindama Virtsu-Kuivastu liinil kõigi eelduste kohaselt aprilli teises pooles.

Tegemist on viimase laevaga neljast uuest Eesti parvlaevast, mida TS Laevad tellis Poola ja Türgi laevatehastest.

Eestis sõidavad juba mandri ja suursaarte vahel Leiger ja Tõll.