Hullumeelne ookeaniületus (amphibear)

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Kasutaja avatar
Energizer
Digivanake
Postitusi: 1673
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas Energizer » 15:04, 27 Dets 2013

Kaotuste üle muidugi saab vaielda see, et inimkaotusi pole, on väga hea.
Kõige rohkem kannatab inseneri enda maine, sponsorite koha pealt ei oska öelda, ei tea lepingute sisu. Rõõmsad nad kindlasti pole
On ehk valus. aga mulle tundub et sellest eestlaslikust "enne teen,pärast mõtlen" tüüpi vigade kordamisest ei saa lahti. Koguaeg astutakse reha peale. Mehel oli hea idee, aga teostus vale, nagu tihti juhtub, ta pole ainus kes eksib. Palju on meie suusatajad või nende määrdemeeskond eksinud? Tavaelust on näiteid igapäev tuua, kuidas inimesed eksivad, ta pole erand.
Teine asi naiivsus, toetajad ja igatepidi naiivitarid, kes lootsid viimse hetkeni, et see ulpiv "karu" kuhugi pukseeritakse, see on ütlematagi selge, et leke ei lõpe heaga- Lekke peatamine ja kõrvaldamine on võimalik pahatihti ainult filmides- reaaleluga pole siin midagi pistmist.
Kolmandaks, ma ei saa aru, kuidas tal õnnestus inimesi veenda, et ta suudab ookeani sellistel mittemerekõlbulikel tingimustel ületada, kui isegi spetsiaalsed amfiibautod ei kannata rohkem kui 2,5m kõrgust lainet (lugege minu ja satiku väikest vaidlust sellel teemal samas foorumipostituses)? Ja tema ületab,peab vastu kõik orkaanid, suudab kaasa vedada üle tonni kütust, jättes samas maha meeskonnakaaslase, kes olevat liigne kaal ja risk. Kus on loogika?!?
Kokkuvõttes sellest "karust" pole absoluutselt kahju, väikesest keskkonnareostusest vaat et rohkemgi.
Põhjuseid miks karu nii ruttu maha jäeti võib-olla mitu, kas hakkasid sündmused liiga kiiresti arenema või tekkis võimalus evakueeruda mööduvasse laeva, kui ta tagasi jõuab ehk siis kuuleb mis tegelikult juhtus. Kaldun arvama et insener kuulas mõistuse häält ja evakueerus kuna avanes võimalus evakueeruda.
Kiidelda pole siin millegagi, ta võib-olla insener aga meresõitudest ei tea ta midagi.
Kokkuvõttes kallis rumalus, muud midagi.

Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas satik » 15:10, 27 Dets 2013

Muuseas, kui uskuda DeLorme kaarti, siis veetakse seda parsat ikkagi Mindelo poole - või siis on varustus osaliselt kaasa korjatud ning see näitab tegelikult laeva asukohta ja kiirust. Huvitav.
Pole võimatu et vedamas on kalalaev http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... el:DADIMAR .
Võimalik et hr inseneri inglise keel pole kõige täpsem - seda on ka varem täheldatud. Võibolla polnud sõna "abandoned" just õieti kasutatud.
Eks näis.

Näed siis - teade tuli selline: "Amphibear abandoned, i am on ship heading to Mindela, Reach Mindela tomorrow morning on motorship Haru."

Kasutaja avatar
Energizer
Digivanake
Postitusi: 1673
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas Energizer » 15:19, 27 Dets 2013

satik kirjutas:Ära ole nii kindel... Tal ju suuremas osas reisiks plaanitud rahad kasutamata, vaata tuleb koju ja hakkab jälle keevitus vilkuma ning treilaast lendama! :wink: "Kogemusi" kah juba kogunenud, mine teda tea...

Uue katsega vaevalt et kohe nii libedalt läheb- Sponsorlusest saadavatel rahadel võivad ka mingid tingimused olla , milal raha juurde tilgutatakse, eraisikutelt saadud annetustele eriti ei panustaks. Mõni sponsor võib-olla isegi loobub sponsorlusest

Esiteks, kes teda usub- mingu enne merekooli väikelaevajuhtimist õppima, sealt saab alushariduse.Sellisel kujul läbikukkumise järel on isegi inseneripädevus kahtluse all. Elementaarsed füüsikaseadusi arvestamata muudkui ehitab...

Teisel kujul amfiibauto ehitamine? Kuhu ta kütuse paneb? Millega püstivust tagab jne- ta nähtavasti ei viitsinud isegi internetist eeltööd teha ja vaadata, kuidas teised auto ujuvuse teostavad a la` sissetõmmatavad rattad, minimaalse süvisega paadikerekuju järgimine jne. Kolmandaks, kui ehitada spetsiaalset siis võiks ta järgida nõuannet et see sõiduk peab olema kergest, aga vastupidavast materjalist- ja see maksab.
Lihtsam oleks korrata Veerevate Eestlaste reisi kui teha ponnistusi sama reha peale uuesti astumiseks.

Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas satik » 15:25, 27 Dets 2013

Tegelikult on ta ära tõestanud et elementaarsete füüsikareeglite vastu ta ei eksinud, kuid paraku usaldas liialt materjalitugevust ja sõlmede kvaliteeti.
Elementaarseks saame lugeda aluse ujuvust, see aga oli olemas isegi 3m lainega - kuniks materjalid järele andsid.

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
Energizer
Digivanake
Postitusi: 1673
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas Energizer » 15:30, 27 Dets 2013

satik kirjutas:Muuseas, kui uskuda DeLorme kaarti, siis veetakse seda parsat ikkagi Mindelo poole - või siis on varustus osaliselt kaasa korjatud ning see näitab tegelikult laeva asukohta ja kiirust. Huvitav.
Pole võimatu et vedamas on kalalaev http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... el:DADIMAR .
Võimalik et hr inseneri inglise keel pole kõige täpsem - seda on ka varem täheldatud. Võibolla polnud sõna "abandoned" just õieti kasutatud.
Eks näis.

Ma ei usu, et see nii on- " karu" koordinaadid erinevad Metroteci andmetel oluliselt selle DADIMARi koordinaatidest marinetrafficu lehel:
Latitude / Longitude: 16.66822 / -25.19017
karu ulbib viimaste andmete järgi:
13.50194
-25.783925 Hetkel küll juba vananenud info. Vahe on pikkuskraadide järgi juba 3° Liiga palju, et ta slepis liiguks. Kiirus kah 2km/h (vahel pendeldas 5 km/h).

Mina usun, et hr insener võttis mingi käsi GPSi kaasa, see mis autos on, töötab niikaua kui ta akult voolu saab.


Järgmise Metroteci logi järgi saabub tõehetk

Kasutaja avatar
Energizer
Digivanake
Postitusi: 1673
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas Energizer » 15:37, 27 Dets 2013

satik kirjutas:Tegelikult on ta ära tõestanud et elementaarsete füüsikareeglite vastu ta ei eksinud, kuid paraku usaldas liialt materjalitugevust ja sõlmede kvaliteeti.
Elementaarseks saame lugeda aluse ujuvust, see aga oli olemas isegi 3m lainega - kuniks materjalid järele andsid.


Hmm jah mis ta siis selle ujuvusega peale hakkab, kui tulevad vastu 5- 7m ja kõrgemad lained? Usub vist ise tõemeeli, et kui ta laine alla jääb siis ta toyota aknad peavad lainelöögile vastu?!? Keegi meist ei tea mis seisundis ta masina "hülgas". Ma pole spetsialist, aga arvan, et sellise kontstuktsiooni "projekteerimine" oli esimene viga. Kui arvad et viga materjalivalikus siis miks ta ei lasknud detailid teha laevanduses kasutatavast terasest koos oksüdeerimisvastase värviga...???

See on umbes sama, kui võtta järgmine Toyota, paneme talle helikopteritiiviku, sabarootori ja ütleme, et me ei riku aerodünaamikaseadusi, küll lendab...
Viimati muutis Energizer, 15:41, 27 Dets 2013, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas satik » 15:38, 27 Dets 2013

Energizer kirjutas:Järgmise Metroteci logi järgi saabub tõehetk


Saabus juba varem. http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... /577102000 ja loe minu varasemat postitust.

Kasutaja avatar
Energizer
Digivanake
Postitusi: 1673
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
    unknown unknown
On tänatud: 1 kord

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas Energizer » 15:44, 27 Dets 2013

satik kirjutas:
Energizer kirjutas:Järgmise Metroteci logi järgi saabub tõehetk


Saabus juba varem. http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... /577102000 ja loe minu varasemat postitust.

See näitab laeva asukohta. Ma arvan, et karu kohta käib ikka Metroteci logi.

Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas satik » 16:02, 27 Dets 2013

satik kirjutas:Huvitav tähelepanek ka sellest Metrotec'i kaardirakendusest: konn-toyota triivis mitu päeva juba kuid üks asi ei muutunud kuidagi - reisi kilometraaz. See püsib mitu aega 8562km peal (kolm või neli päeva juba), kuigi praegu leegib peata ratsanik juba 5km tunnikiirusel krt teab kuhu.


Kas sa näe - otse võluväel hüppas karu edasi - nüüd näitab kilometraaz 8835km!!! Kas keegi Metrotec'ist jälgib meie foorumit? Vähem kui tunniga 273km, mnjaa :mrgreen:

Ja nüüd kus kapten läinud - paneb karu just nagu õigel kursil kiirusega 15,3km/h... mõni juba otsad külge visanud?
karu kurss 2013-12-27 at 4.06.51 PM.png

...Tegelikult saab niisuguse kiirusega ka vertikaali suhtes allapoole minna... :|

"Mait was saved by MV HARU. This is cargo ship and they have carne. But crane limit was smaller than Amphibear weight so they could not take it. Rescue was organized by Senegal and Estonian SAR, thank you".
Sul pole õigusi, et siin postituses manuseid näha

Kasutaja avatar
soul
Entusiast
Postitusi: 179
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: Lõuna
    unknown unknown

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas soul » 18:02, 27 Dets 2013

„Tiiviku kinnitus murdus ja tuli lahti,” selgitas amfiibauto tiimiliige Kristjan Kalda. Sellega kaasnes teisigi probleeme, mis edasi sõitmise raskeks tegid. Näiteks tekkis ühe pontooni sektoris leke, auto aga seisabki just kahe pontooni toel vee peal.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=67513922

Minule jäi juba alguses arusaamatuks, miks ei pandud autot siin Läänemere karmides tingimustes proovile?
Sõideti sileda veega mõni ots, Alates 15ms on laine terav ja kõrgust oleneb suunast 3-4m. Need vead oleks ehk siis juba välja tulnud.

Kasutaja avatar
faas
Moderaator
Postitusi: 4333
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: Jõelähtme.Rebala
    unknown unknown
On tänanud: 14 korda
On tänatud: 31 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas faas » 18:52, 27 Dets 2013

soul kirjutas:Minule jäi juba alguses arusaamatuks, miks ei pandud autot siin Läänemere karmides tingimustes proovile?
Sõideti sileda veega mõni ots, Alates 15ms on laine terav ja kõrgust oleneb suunast 3-4m. Need vead oleks ehk siis juba välja tulnud.


Siin läänemerel on laine kõrgus, vahe jne. midagi muud, ehk katsetused siin anna midagi :lol:
Ehk läks (läheb) nii nagu oli loota ja kahjuks soovid ei täitu mehel.
DM8000, DM7020, VU+ Ultimo4K Toroidal T90 5W;4W;0.8W;4.8E;9E;10E;13E;16E;19E;23.5E;36E+1,1M 28,2E, LG OLED55E6V

Kasutaja avatar
TarmoTanilsoo
Digivanake
Postitusi: 1068
Liitunud: 02:00, 25 Jaan 2007
Asukoht: Laguja, Tartumaa
    unknown unknown
On tänanud: 40 korda
On tänatud: 52 korda
Kontakt:

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas TarmoTanilsoo » 18:57, 27 Dets 2013

Põhja-Atlandil on viimasel ajal olnud üks rajutorm teise järel, praegugi üks võimas tsüklon Briti saarte läheduses. Tekib täitsa küsimus, ega tormine Põhja-Atlandi regioon ei ole laineid ka kaugemal lõunas üles kruttinud. Näituseks 48-tunni ennustuskaart lainete kohta(Cape Verde jääb küll siit kaardilt napilt välja) - http://www.opc.ncep.noaa.gov/shtml/A_48hrwind_wave.gif

Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3575
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    unknown unknown
On tänanud: 67 korda
On tänatud: 100 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas satik » 20:57, 27 Dets 2013

Kui nüüd karukese meeskond märkaks et Mindela lähistelt möödub inglise lipu all olev Geoholm millel vinge kraana peal, saaks veel auto kätte kui ikka alles on. Kurs on võetud Rio de Janiero peale Brasiilias, nii et nad ei pea isegi eriti kõrvale kalduma kursilt.
http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... el:GEOHOLM

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 8120
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    unknown unknown
On tänanud: 132 korda
On tänatud: 182 korda

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas peeter3000 » 21:33, 27 Dets 2013

satik kirjutas:Kui nüüd karukese meeskond märkaks et Mindela lähistelt möödub inglise lipu all olev Geoholm millel vinge kraana peal, saaks veel auto kätte kui ikka alles on. Kurs on võetud Rio de Janiero peale Brasiilias, nii et nad ei pea isegi eriti kõrvale kalduma kursilt.
http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... el:GEOHOLM

ma arvan ,et alla 50000euri ei hakka selle laeva omanik lillegi liigutama (ei võta telefonigi vastu).
.----------
aga siiski:
*specially designed to supply offshore oil platforms. These ships range from 20 to 100 meters in length and accomplish a variety of tasks. The primary function for most of these vessels is transportation of goods and personnel to and from offshore oil platforms and other offshore structures.
http://en.wikipedia.org/wiki/Platform_supply_vessel
---------
mingi võimalus ,ka tasuta ,siiski on, kui kaptenil ja omanikul veidi seiklushimu oleks!
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
soul
Entusiast
Postitusi: 179
Liitunud: 03:00, 01 Jaan 1970
Asukoht: Lõuna
    unknown unknown

Re: Hullumeelne ookeaniületus (am*hibear)

PostitusPostitas soul » 21:39, 27 Dets 2013

peeter3000 kirjutas:
satik kirjutas:Kui nüüd karukese meeskond märkaks et Mindela lähistelt möödub inglise lipu all olev Geoholm millel vinge kraana peal, saaks veel auto kätte kui ikka alles on. Kurs on võetud Rio de Janiero peale Brasiilias, nii et nad ei pea isegi eriti kõrvale kalduma kursilt.
http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... el:GEOHOLM

ma arvan ,et alla 50000euri ei hakka selle laeva omanik lillegi liigutama (ei võta telefonigi vastu).


Samas oleks sellise laeva kõhus päris turvaline ümber kera purjetada :D

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 78 külalist