6. leht 10-st

Re: Rongid...

Postitatud: 11:14, 25 Apr 2017
Postitas satik
Reality check:
Screen Shot 2017-04-25 at 11.08.29.png

Kiirus Pärnu lähedal 540km/h...
Arvestame et rong sõidab 200km/h ainult vähestes lõikudes, ideaaljuhul. See nn check-in lisaks arvestamine, ka igal muul reisimise moodusel peab reisija arvestama sõiduajale aega lisaks mis kulub kuhugi jaama jõudmiseks. See kes tahab populaarsest piirkonnast Narvast minna juroopasse, peab ilmselt eelmisel õhtul üldse mitte magama minema, et hommikuks saada kuhugi otsapeale - siin mingi 30 minutit enam pilli ei puhu, nagunii istuvad reisijad sama aja ka kaugmaarongides enne kui need minema hakkavad.

Re: Rongid...

Postitatud: 14:21, 25 Apr 2017
Postitas satik
Kirjatuvi tõi teate:
Bushido kirjutas:Tere,
kust võtate, et tasuvusaruanne on salastatud?


Esialgu projekti ühisettevõte RB Rail AS uuringut ei avalikusta.
http://www.pealinn.ee/tagid/koik/uuring ... uv-n191937

BNS: TALLINN, 25. aprill, BNS – Konsultatsioonifirma EY tehtud Rail Balticu tasuvusanalüüsi laiendatud kokkuvõtte kohaselt kujuneb Rail Balticu raudteeprojekti kogukahjumiks selle eluea jooksul 3,96 miljardit eurot.
http://www.bns.ee/news_ee.html
Kuna uued uudised tulevad järjest peale, siis panen uudisest pildi, et ta tõesti olemas on.
Screen Shot 2017-04-25 at 15.09.54.png


Need on küsimused, mida ei tasu salaja teki all arutada, Bushido.

Ausalt öeldes on mul raske aru saada inimestest kes silmagi pilgutamata leiavad et tasub ära olla ca 4 miljardiga kahjumis...

Re: Rongid...

Postitatud: 23:35, 25 Apr 2017
Postitas peeter3000
meie sügame mune, protesteerime ja ajame niisama kadedusest või igavusest lolli juttu.. oleme niisama kõigele vastu..ise ei tee ja teistel ka ei lase..

mujal, aga juba hakatakse tegutsema
http://www.err.ee/592052/eesti-on-joudn ... oige-vahem
Rail Balticu teostumiseks vajalike tööde tempo on riigiti erinev, leiti Riias lõppenud esimesel raudteeprojekti foorumil. Eesti pole siiani ametlikult kinnitanud raudtee trassi, Läti aga kavandab juba Riia keskraudteejaama ümberkujundamist Baltimaade suurimaks transpordikeskuseks.

Lätlased loodavad, et Rail Baltic lahendab ka paljud Riia probleemid. Kesklinnast tuleb otseühendus Riia lennujaamaga ning kogu vanalinna ja raudteejaama vaheline lõik peaks saama lähiajal uue ilme, vahendas "Aktuaalne kaamera".

Riia kesklinna läbimine moodustab keerulisima osa Rail Balticust. Sinna peaks jõudma nii uus kui ka praegune raudtee, samuti bussijaam. Samuti luuakse uued ühendused Riia vanalinna ja ajaloolise turukompleksi vahel.

Üle Daugava on vaja ehitada veel üks raudteesild, sest praeguse võimsus on ammendunud. Ka jalakäijate ja ratturite võimalused liikuda üle Daugava paranevad.

Nii põhjalikku linnaruumi ümberkujundamist pole tehtud aastakümneid.

"Oluline, et taristu, eriti raudteetaristu oleks seal, kus on inimesed. Riia oma keskusega on Baltimaade suurim linn ja Riia keskraudteejaam ühendab nii Läti kui ka kõik Balti riigid," rääkis AS Eiropas dzelzcela linijas arenguosakonna direktor Agnis Driksna.
Aktivistide sõnul ehitatakse Lätis esmalt vaid Rail Balticu Riia lõik

Kahe Taani arhitektuuri- ja planeeringufirma koostöös valminud projekt annab Riia transpordikeskusele ka teistsuguse ilme. Lisaks headele ühendustele on palju ka avatud ruumi.

Lätlased otsivad juba ehitustööde projekteerijat. Selle tööga tahetakse alustada järgmisel aastal, ehituseni jõutakse mõne aasta pärast.

"Keskusest saab ühistranspordi ümberistumise koht, mis ühendab nii Euroopa kui ka praeguse raudteetaristu," ütles Driksna.

Rail Balticu teostumiseks vajalike tööde järg on riigiti erinev.

"Paraku tuleb öelda, et Eesti on täna jõudnud teha kolmest riigist kõige vähem. Lätis kinnitati trass valitsuse otsusega augustis 2016, Leedus käesoleva aasta algul. Eestis on aga täna veel arutelud käimas," tõdes AS RB Rail nõukogu liige Indrek Orav.

Huvi Rail Balticu vastu on suur - äsja lõppenud hankijate ja ettevõtjate päeval osales paarsada huvilist ligi paarikümnest riigist.



Toimetaja: Merili Nael

Re: Rongid...

Postitatud: 23:39, 25 Apr 2017
Postitas satik
Aga näita, kus on lolli juttu aetud? Näita konkreetselt, mitte rattata rattata ümmarguselt.

Re: Rongid...

Postitatud: 09:17, 26 Apr 2017
Postitas Opo
Andres Raidi "Mõtleme taas " RB teemal, saates on Andres Tarand ja Inga Raitar.

Re: Rongid...

Postitatud: 12:37, 26 Apr 2017
Postitas satik
"Seega on Rail Baltic 30 aasta lõikes Balti riikidele kahjumlik projekt ka ELi 85% osalust arvestades."

"Eesti osa projekti miinusest on 138 miljonit, ehk üle poole projekti maetavast 268 miljoni euro suurusest investeeringust."

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/uu ... d=78013668

http://uueduudised.ee/majandus/tasuvusa ... iinusesse/

Kommentaarides:
"Tartu vaim 26.04.2017 12:21
Sõidan rongiga Tallinna 12€, siis RB-ga Riiga 38€ . Kui ajad klapivad siis alla 5 tunni kohal. Loomulikult ei hakka ma Lux bussiga 16€ ja 3 tundi 40 min minema."
---
"tom 26.04.2017 12:22
Sellise äriplaaniga panka läheks? Mitte iialgi."

Re: Rongid...

Postitatud: 00:04, 04 Dets 2017
Postitas peeter3000
Rail Balticu raudteetammi ehitamiseks läheb Eestis vaja liiva ja kruusa ligi 10 miljonit kuupmeetrit, mis tonnidesse ümberarvutatult tähendab 16 miljonit tonni. Kui see arvutada autokoormateks, siis see tähendab 590 000 autokoormat.

Lisaks läheb raudteetammi pealiskihi tarbeks vaja enam kui miljon kuupmeetrit graniiti, mis tõenäoliselt tuuakse Soomest ja Norrast.
http://www.err.ee/646461/raudteetrassi- ... taie-hooga

saan õigesti aru? ca 60 000 autokoormat tuuakse Soomest ja Norrast?
päris karm ralli läheb lahti ja laevapileteid ei jätku nagunii (veokatele).
kui jagada 1 aasta peale, siis 165 autot iga jumala päev.. lisalaevu siis vaja..

Re: Rongid...

Postitatud: 12:02, 23 Jaan 2018
Postitas peeter3000
Eelmisel aastal otsustati lõplikult Rail Baltica üleilmse projekti elluviimine kolmes riigis ning projekti rakendamine jõudis järgmisesse, projekteerimisetappi. Tänasel pressikonverentsil, mis toimus Leedus, tutvustasid ühisfirma juhid, mis seisus tänasega ollakse. Eestis on plaanis hakata maid kokku ostma ning üllatavalt suur protsent omanikest soovivaid maid riigiga vahetada.

Projekti põhikoordinaatorit ja kolme riigi riiklikku projekti elluviivat asutust esindavad kõnelejad esitlesid projekti viimase aasta arengut igas Balti riigis ning andsid teavet eesmärkide ja sihtide kohta, mis on üldprojekti rakendamisele selleks aastaks seatud.

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ot ... d=80874511

Rail Baltica ühendatakse Riia lennujaamaga. Tallinnast Riia lennujaama umbes 2 tunniga. See toob maailma lähemale. Erinevate lepingute allkirjastamised ootavad ees. 2017. aastal algas maade kokku ostmine. Sellega püütakse lõpule jõuda 2019. aastal või 2020. aasta lõpus.

Kõige keerulisem kogu projektis on Riia keskjaam. Me peame kaks raudteesüsteemi kokku viima. Me ei saa häirida oluliselt praegust rongiliiklust ja ka linna elu. Kogu ettevalmistuse- ja projekteerimise projektis peab sellele mõtlema. Ajaloolisust peab silmas pidama. Arhitektide elu ei ole lihte. Oleme saanud kolm ehitusluba - keskjaam, raudtee ja sild. Edasi keskendume projekteerimisele ja finantspoolele. Riia keskjaama ehitus algab 2020.

Kaubarongiliiklusest. Muuga sadama jaam on tulemas ja seal käib uuring, et kuhu ja milline jaam tulema peaks. Uuring lõpeb peagi. Eeltulemused näitavad, et kaubaveo maht kasvab 5-10 korda seoses Rail Baltica projektiga.

2018. aastast. Uus faas ehk projekteerimine ja tehnoloogiline planeerimine. 17 hanget on plaanis ning 4 on tehnilise projekteerimisega seotud. Suurim on Ülemiste reisiterminal. Teine jaam Eestis on Pärnu reisiterminal. Lähipäevil saab kinnituse lõplik trass. Algab ka maade omastamine. 650 maatükki peab ostma kas era- või riigi käest. Diskussioone on peetud umbes 250 omanikuga. Uuriti, millised on nende huvid ja mõtted. 60% inimestest on huvitatud maade vahetusest mitte rahast. Me loodame, et protsess on edukas."

Re: Rongid...

Postitatud: 14:50, 23 Jaan 2018
Postitas satik
"Algab ka maade omastamine."
Nii ongi? Omastamine on üldiselt kriminaalse alatooniga sõna :wink: .

Aga teemasse ka. On juba tõestatud juhtumid kus riik ja riigi surve all omavalitused uurivad ja avavad kaevandusi, mis asuvad looduskaitsevööndites ning sellega rikutakse loodust täielikult. Seejuures dikrimineeritakse kõrvalolevaid maaomanikke, kellel ei lubata oma maadel mingit aktiivset tegevust, isegi jahipidamist on oluliselt kitsendatud. Ja siis tõmmatakse kruntide vahelt kaevandus läbi, hävitades nii mets, pinnavormid, looduslikud kaitsealused kooslused, veereziimid. Ja kõrvalt naabrid saavad trahvi kui lähevad oma maale ja juhtuvad piltlikult öeldes kusele hakkama.

Edit: http://uueduudised.ee/arvamus/tuhamaed- ... il-baltic/

Re: Rongid...

Postitatud: 18:25, 22 Apr 2018
Postitas h6bekuul

Re: Rongid...

Postitatud: 09:58, 03 Juul 2018
Postitas peeter3000
Kas Rail Baltic oleks osa Euroopa Komisjoni algatatud sõjalise mobiilsuse programmist, mis tähendab võimalust kasutada tsiviiltaristut ka militaarvedude korraldamiseks?
Kindlasti. Algusest peale ei ole olnud kahtlust, ja seda on väljendanud ka NATO kõrged ametnikud, et sellisel raudteel on lisaks tsiviilotstarbele ka selge [kaitseotstarbeline] strateegiline tähtsus ja annab oma panuse, et Euroopa Liidus oleks võimalik kaitselisel vajadusel liigutada vägesid, tehnikat ja varustust.

https://www.err.ee/843630/henrik-holole ... a-korgajas

Re: Rongid...

Postitatud: 11:34, 03 Juul 2018
Postitas satik
Küsimus - kas Eestis on praegu RailBaltik?
Vastus - ei ole...
Küsimus - kas Eestis on praegu Nato väekontingendi raames tankid?
Vastus - on.
Küsimus - kas need tankid tulid õhupalliga?
Vastus - ei. Need tankid toodi olemasoleva raudtee ja meretee kaudu.
Küsimus - kas venelane saab ilma oma riigist väljumata lasta pooleks RailBaltika "strateegilise" rautee?
Vastus - vabalt, ei mingit pingutust, hakib kasvõi sardellideks.

Järeldus - sm.hololei jutt on lihtsalt ühe kolhoosiametniku BS, igasugune RB strateegiline tähtsus hajub koos raketitossuga. Enamgi veel - kuna RB on elektriraudtee, siis tasub lõhki lasta lihtsalt energiavarustus, rongid jäävad trassile troppideks ja kus on oodata kiiret paranemist, lastakse trass pulkadeks.

Küsimus - mis strateegia see siis on?
Vastus - see on immigratsioonipump tegelikult, sest keegi ei tahagi et eestlane ise selle ehitaks ja seda hiljem hooldaks. Meid peetakse kitsekasvatajateks, kes midagi muud ei suuda.
Küsimus - kellele seda vaja on?
Vastus - soroslastele, sest tema mahhitatud tegelased tegelevad rahvusriikide hävitamisega.
Küsimus - miks Poola ei kibele raudteed ehitama?
Vastus - sest Poola käitub iseseisva riigina ja neil pole mingist üüberkallist transiidikoridorist muhvigi kasu.
Järeldus - kuna RB sel juhul lõpeb Leedu piiril, siis tõmbab ka see moment sm. hololei jutule lihtsalt vee peale.

Lisaks mõtlemisainet p3k'le - mis piirkond see on mida sa oled oksendamiseni läbinud? https://et.wikipedia.org/wiki/Suwałki_koridor
Kui sealt enam läbi ei saa, pole isegi eriti oluline kas Baltikum on veel kontaktne või mitte, sest sel juhul käib juba invasioon vene poolelt.

Re: Rongid...

Postitatud: 13:29, 03 Juul 2018
Postitas dreamants
Lugesin ka neid Hololei vastuseid ajakirjniku küsimustele RB kohta ja mul tekkis tunne, et ta elab möödunud sajandil vabadussõja päevil, siis kui eesti soomusrongid Riiat päästmas käisid. Mind kummitasid raudtee kohta suurelt osalt samad küsimused mida satik kirja pani. Parralleelselt rannikuga kulgev raudtee lõigatakse juppideks ennem kui aru saadaksegi, piisab vaid silldade purustamisest

Re: Rongid...

Postitatud: 10:13, 19 Juul 2018
Postitas peeter3000
Soomes on rongiliikluses probleemid selle soojaga..

Junat myöhästelevät vetureiden ylikuumenemisen takia. Pahimmillaan esimerkiksi ohjaamon lämpötila on noussut yli 40 asteeseen.Jäähdytysjärjestelmien temppuilu on aiheuttanut vetureiden ylikuumentumista varsinkin tavaraliikenteessä. Myöhästymisiltä ei ole vältytty, kun juna on joutunut pysähtymään ja odottamaan veturin viilentymistä.
https://yle.fi/uutiset/3-10310979

Re: Rongid...

Postitatud: 23:18, 20 Juul 2018
Postitas vonmyrtsi
peeter3000 kirjutas:Soomes on rongiliikluses probleemid selle soojaga..

Junat myöhästelevät vetureiden ylikuumenemisen takia. Pahimmillaan esimerkiksi ohjaamon lämpötila on noussut yli 40 asteeseen.Jäähdytysjärjestelmien temppuilu on aiheuttanut vetureiden ylikuumentumista varsinkin tavaraliikenteessä. Myöhästymisiltä ei ole vältytty, kun juna on joutunut pysähtymään ja odottamaan veturin viilentymistä.
https://yle.fi/uutiset/3-10310979

Lihtsam on öelda kuna Soomes ei ole probleeme rongidega. Suvel on kuum, sügisel on puu lehed rööbastel, talvel liinid jääs, või rööpad lumised, kevadel on uus IT arendaja mõelnud mingi uue pileti süsteemi välja mis ei tööta.