2. leht 10-st

Re: Rongid...

Postitatud: 18:21, 11 Juul 2013
Postitas peeter3000
sanders kirjutas:Lapsena sõitsin rongiga Virtsust läbi Rapla Tallinna, vaat kui see raudtee ka alles oleks uute kiirete rongidega. Tekkis isu uut rongi proovida, peaks tegema ühe rongisõidupäeva.

kui tln tuled jäta auto riisiperre..sealt rongiga edasi

Re: Rongid...

Postitatud: 01:54, 12 Juul 2013
Postitas Sombi
peeter3000 kirjutas:
sanders kirjutas:Lapsena sõitsin rongiga Virtsust läbi Rapla Tallinna, vaat kui see raudtee ka alles oleks uute kiirete rongidega. Tekkis isu uut rongi proovida, peaks tegema ühe rongisõidupäeva.

kui tln tuled jäta auto riisiperre..sealt rongiga edasi

Irvitad?

Re: Rongid...

Postitatud: 08:27, 12 Juul 2013
Postitas peeter3000
Sombi kirjutas:
peeter3000 kirjutas:
sanders kirjutas:Lapsena sõitsin rongiga Virtsust läbi Rapla Tallinna, vaat kui see raudtee ka alles oleks uute kiirete rongidega. Tekkis isu uut rongi proovida, peaks tegema ühe rongisõidupäeva.

kui tln tuled jäta auto riisiperre..sealt rongiga edasi

Irvitad?

mis krt?
miks ei võiks rongiga sõita Riisiperest Tallinna?
autoga 46km 40min.
rongiga ??
Edit! praegu jah on Keila-Riisipere lõik remondis!

Re: Rongid...

Postitatud: 15:38, 12 Juul 2013
Postitas Zuumbox
Kuidas uutel trammidel... hm... rongidel :mrgreen: kiirendusega lood on? Vaevalt, et näiteks Leningradi metrooga võrrelda annab aga vanade Läti rongidega võrreldes?

Re: Rongid...

Postitatud: 15:44, 12 Juul 2013
Postitas peeter3000
Zuumbox kirjutas:Kuidas uutel trammidel... hm... rongidel :mrgreen: kiirendusega lood on? Vaevalt, et näiteks Leningradi metrooga võrrelda annab aga vanade Läti rongidega võrreldes?

mine proovi ära (Sinule lähim peatus-Saue)..
ei , "väga viis" rongid, 120-ni läheb täiesti märkamatult ,ja ega muidu aru ei saaks ,kui poleks "kiirusetablood" igas vagunis..
gps läbi akende ei võta..
linnast väljas võiks nad vabalt iga kell 150-ga sõita ja ei saaks arugi..
..ja oi kui hea "uue auto" lõhn on sees..

Re: Rongid...

Postitatud: 23:20, 12 Juul 2013
Postitas Linnavurle
Täna nägin Ülemistel 5 koosseisu ootamas Läti poole saatmist.

Re: Rongid...

Postitatud: 00:42, 13 Juul 2013
Postitas faas
Küll need rongid lendaksid 150 ja rohkem aga hoiatus süsteem on ehitatud nende aeglaste vanade peale ja vajab uuendust. Seni on üksikud lõigud lubatud kiirelt läbida..

Re: Rongid...

Postitatud: 16:01, 29 Juul 2013
Postitas peeter3000
..krt, ma just mõtlesin,et kuhu need inimesed ära pannakse kes Klooga-Randa "festivalile" rongiga plaanivad sõite..ronge on vaja vähemalt 10tk...see siis minu arust..ja nii läkski.

Üle tuhande inimese seisid laupäeval Kloogaranna festivali jaoks tellitud rongis 40 minutit Sauel kinni teadmatuses ja põrgukuumuses, sest eeldatavasti vedas rong liiga suurt raskust.

http://www.tarbija24.ee/1314924/elektri ... minestasid

täitsa karm värk ,just peale seda Hispaania õnnetust..

"elektrita ja seega ka konditsioneerita rongis oli kuumust 60 kraadi või üle selle. «Üks sümpaatse olekuga meesterahvas küsis konduktorilt, kas me tohime klaasi ära lõhkuda, et kätte saada hädaabikangi ja teha uksed järjest lahti,» jutustas naine ja lisas rõhutatult: «Inimesed küsisid luba, et see turvaklaas ära lõhkuda. Kas te kujutate ette, kui viisakad kõik olid?»

Re: Rongid...

Postitatud: 00:58, 30 Juul 2013
Postitas Energizer
Raudteefirma personali tagasiside jätab soovida. Ise pole ühegi FLIRTiga sõitnud veel, aga antud juhul tundub et uut rongi ei osata ekspluateerida vastavalt normidele: Rongis ei või olla inimesi rohkem, kui on istekohti, aga siin koormati üks rong mitmekordselt üle ja loomulikult, rong seiskus sest automaatika keelab rongil edasi liikumast- mootorite säästmiseks. Vastasel juhul oleks üle kuumenenud ja ehk oleks ka mingi tulekahju juhtunud.
Tsiviliseeritud riikides ei müüda kunagi istekohaga rongidesse seisukohti, et mitte rongi üle koormata- ainult seepärast on Euroopa arenenud riikides piisavalt tiheda sõiduplaaniga rongiliiklus- ca 2 tunni tagant keskmiselt üks koosseis- Itaalias on enamasti (7) 9-12 vagunit ühes koosseisus (ca 450-500+ inimest ja nende pagas)- Lennujaama transfeerid nt Leonardo Express on lühema koosseisuga, 4 vagunit aga selle eest käib iga poole tunni tagant- Rong võib-olla täis aga mitte kunagi üle koormatud-Hispaania õnnetus Kloogaranna rongiga tähendaks palju maha trambitud ja muljutud inimesi- seepärast rongid ei liigugi kui on ülekoormatud- turvanõuded ka seda ei luba- ilmselt Meie suured raudteespetsialistid ei oska ikka idaeurooplasele kohaselt lääne tehnikaga ümber käia- peaasi et saaks rusikaga rinnale taguda- ära tegime ja hinda kah tõstame...
:!:
Ilmselt keegi jättis kahe silma vahele RTFM- kindlasti on rongidega kaasaantud dokumentatsioonis öeldud, palju rong ära vedada jaksab.Keegi jättis arvutamata, mis rongi täismass isegi 700 inimese puhul olla võiks, rääkimata 1000 ja enamast-st.
Tsiteerides kuulsat lauset: Tahtsime parimat, aga välja kukkus, nagu alati...


Olin kunagi kui ei eksi Tallinna kaubamajas ja tahtsin ka liftiga üles saada- no ei saanud, rahvas nagu silgud pütis liftis ja teisele korrusele ei jaksanud tõusta, langes alla tagasi. tabloo muidugi piiksus aga ega inimesed siis automaatikat tähele pane...kolmanda katse järel väljusin liftist ja loobusin
Kloogaranna rongiga juhtus põhimõtteliselt sama- lihtsalt rööbastel...

Re: Rongid...

Postitatud: 01:20, 30 Juul 2013
Postitas valgekotkas
peeter3000 kirjutas:"elektrita ja seega ka konditsioneerita rongis oli kuumust 60 kraadi või üle selle. «Üks sümpaatse olekuga meesterahvas küsis konduktorilt, kas me tohime klaasi ära lõhkuda, et kätte saada hädaabikangi ja teha uksed järjest lahti,» jutustas naine ja lisas rõhutatult: «Inimesed küsisid luba, et see turvaklaas ära lõhkuda. Kas te kujutate ette, kui viisakad kõik olid?»

loe kommentaare - seal mitu rongisviibijat räägivad tegelikust olukorrast :lol: :lol: :lol:

Re: Rongid...

Postitatud: 16:10, 06 Aug 2013
Postitas xxmen
Elektriraudteest ja selle juhtimisest:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/a ... d=66548142

Re: Rongid...

Postitatud: 12:40, 12 Aug 2013
Postitas Zuumbox
Nii läheb, kui rongide asemel trammid sõitma pannakse...
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/video-ja-fotod-paaskula-jaamas-suttis-uue-elektrirongi-aku-rongiliiklus-pandi-seisma.d?id=66572167
Karta on, et see on alles algus. Nende uute rongide... ptüi, trammidega :mrgreen: saab veel palju nalja näha :mrgreen:

Re: Rongid...

Postitatud: 00:14, 09 Jaan 2014
Postitas peeter3000
ELRON
Samal ajal näeb poliitiku sõnul lepingutes selliseid asju, kus on kooskõlastatud, et Võhma ja Viljandi vahel peaks rong sõitma 30 kilomeetrit kolme minutiga, mis on reaktiivlennuki kiiruse kanti.

"Need on ministeeriumi poolt ette valmistatud asjad. Seal ei saa öelda, et nüüd firma ei saa hakkama," lisas Saar.

http://uudised.err.ee/index.php?06294423

Re: Rongid...

Postitatud: 00:46, 09 Jaan 2014
Postitas Energizer
See uus porgandivärvi "nn "raudteetransport" on ikka omaette tase.
Eriti torkab silma ministeeriumi ja Elroni seisukoht, et 200 km püstijalu sõita on igati normaalne, 21 sajandi Eestis. Kui need on linnalähironid nagu ette serveeritud, siis Peaks olema a la` Tallinn-Pärnu moodustavad n.ö "linnalähiregiooni piirkonna- No hallooo, päris nii see nüüd ka ei ole- Tallinn-Narva. Tallinn-Tartu, Tallinn Pärnu on ikka Intercity liinid minu meelest. Krt, nõukogude ajalgi piirdus bussis püstiseismine maakonna piires, linnade vahel ikka istekohtadega kiirliinid punaste ikarustega. Rongiga sõitmisest lapsena palju ei mäleta, aga seda, et rongiga sõites pidi 2 tundi püsti seisma, vist ikka ei olnud- Nii, et praegune olukord on ikka tublisti hullem.
Pluss tõrked süsteemi käivitamisega- pisitõrked rongidega, infosüsteemidega, piletimüügiga jne jne- Asi pole isegi mitte usalduses vaid selles et lihtsalt ei julge teenust proovida- pärast jään rongi lõksu ja kõik edasised reisiplaanid keeratakse seepärast pea peale.
Minu kõige tähtsam sihtpunkt Tallinnas on TLL lennujaam, kasvõi kord aastas, aga kui tahan lennukile jõuda siis sellele trammile küll loota ei saa.
Graafik kah viletsavõitu.
Meenutab EA-d rööbastel, täpselt samasugune saamatus. Ainult et hullem veel- isegi siseriiklikult ei toimi.
Lööks kaardid lauale, et kui juba siseriiklikus mastaabis ei saada hakkama, vigu tehti juba hanke ettevalmistamisel, planeerimisel jne, siis selles valguses jääb vist nentida et Rail Baltic jääbki terve riigi unistuseks või kui midagi tuleb, siis samasugune trammilaadne projekt.:mrgreen: Ma arvan, et leedukate venitamine töötab maksumaksja kasuks- kui see projekt külmutatakse siis vähemalt jääb mingi osa maksumaksja rahast alles. :)
Selle ronginduse raha oleks võinud panna pigem maismaainfra st maantee võrgustiku arendamiseks-praegusel kujul, kus paljud väikepeatused on rongiplaanidest väljas, ei too mingit tuli-reisijaid koguneb rohkem just siis ettenähtud peatustesse, kust siis suurem hulk lihtsalt ei mahu puuduliku koosseisu tõttu istuma.


Ei aitäh, enne sõidan 10 korda bussiga kui riskin porgandivärvi trammiga.

Re: Rongid...

Postitatud: 07:25, 09 Jaan 2014
Postitas Sombi
Energizer kirjutas:Rongiga sõitmisest lapsena palju ei mäleta, aga seda, et rongiga sõites pidi 2 tundi püsti seisma, vist ikka ei olnud.

Vist ikka oli, sest mäletan paraja portsu kordi, kui Tallinn-Haapsalu rongis sai seistud vähemalt Riisipere või Ristini, mõnikord ka kaugemale, alles seejärel sai istuma. Nojah, Tallinnast Ristini rong muidugi kahte tundi ei loksunud. Seda püsti seismist sai harrastatud veel 90-ndadel aastatel, seega ei pea paika väide, nagu oleks Haapsalu suunal vähe sõitjaid olnud, samuti ka Haapsalu-Tallinna suunal. Lihtsalt keegi tarkpea otsustas, et raudtee uuendamine pole mõtekas ja sellepärast Riisiperest Haapsalu poole enam rongid ei liigugi.

peeter3000 kirjutas:Samal ajal näeb poliitiku sõnul lepingutes selliseid asju, kus on kooskõlastatud, et Võhma ja Viljandi vahel peaks rong sõitma 30 kilomeetrit kolme minutiga, mis on reaktiivlennuki kiiruse kanti.

Vot see on tase! smile255 smile226