Rongid...

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Kasutaja avatar
satik
Moderaator
Postitusi: 3120
Liitunud: 02:00, 25 Veebr 2007
Asukoht: siin seal
    Macintosh Safari
On tänanud: 11 korda
On tänatud: 53 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas satik » 12:56, 12 Aug 2018


Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 6225
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Windows 10 Firefox
On tänanud: 64 korda
On tänatud: 37 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas peeter3000 » 14:01, 16 Aug 2018

Rail Balticu Eestit läbiva lõigu eelprojekt on valmis. Kolmapäeval tutvustati trassi ja võimalikke tehnilisi lahendusi Pärnumaa omavalitsuste esindajatele.
Samasugused kohtumised toimuvad ka Rapla- ja Harjumaal. Lõplik projekt peab plaanide kohaselt valmima kolme aasta pärast, vahendas "Aktuaalne kaamera".
https://www.err.ee/854270/valmis-rail-b ... eelprojekt
lähirongi peatus tuleb ka Häädemeestele ja mujale Pärnumaale..
------
Rail Baltica kui hiiglaslik taristuprojekt mõjutab tugevalt Baltimaade ehitusturgu. See meelitab piirkonda suuri rahvusvahelisi ehitusettevõtteid ning võib tööjõupuuduse tõttu tuua koju välismaal töötavaid ehitajaid, leiti Arvamusfestivalil toimunud Baltimaade ehitusturu teemalises arutelus.

Samas tõdeti, et loodusvarade säästmiseks tuleb uurida materjalide taaskasutamise võimalusi ning et Tallinna–Helsingi tunnel oleks Rail Baltica loomulik pikendus.

„Oma üüratu mahu tõttu on Rail Baltica suurte rahvusvaheliste ehitusettevõtete huviorbiidis – seda peamiselt Euroopa suunalt, kuid võib-olla isegi Hiinast, kuna nad on taristuprojektide vallas väga aktiivsed. Ka viimasel ajal toimunud Eesti ehitussektori ettevõtete ostud võivad olla osa välisfirmade valmistumisest. Küsimus on selles, mida saavad projektist kohalikud, Balti ettevõtted ning mida teised,“ ütles AS-i Merko Ehitus Eesti kvaliteediosakonna juhataja Eneli Liisma vestlusringis, mille organiseeris ehitusmaterjalide tootja Sakret.

Liisma sõnul huvitavad Eesti ettevõtteid praegu pinnasetööd, milleks on kaardistatud karjääre ning valmistatud ette logistika. Kuid signaalsüsteemide ehitamine ja teised spetsiifilisemad tööd võivad olla Euroopa suurettevõtete rida ning küsimus on, kuidas kohalikud ettevõtted saavad nendega teha koostööd.
Sakret OÜ müügijuht Rene Vinkler märkis, et tuleb avada palju uusi karjääre, et katta Rail Baltica vajadus liiva, paekivi ja teiste materjalide järele. „Teeb murelikuks, et uute karjääride avamisega kulutame oma loodusvarasid ning seetõttu tuleks materjale, eriti puitu ja betooni, taaskasutada.“

Eestis on selles vallas vähe kogemusi, kuid Lääne-Euroopas materjale taaskasutatakse ning vestlusringis osalenute sõnul peaksime neid võimalusi uurima ning vaatama, et materjalid oleks ühtlaste omaduste ja kvaliteediga.

Läti Vabariigi suursaadik Eestis Raimonds Jansons ütles, et Rail Baltica on juba käivitunud, reaalne projekt koos oma hangete ja ettevalmistustega. „See ei ole ainuüksi kiirraudtee, see on uus majanduskoridor, mis pakub suurepäraseid võimalusi.“

Samas tähendab see tööturu jaoks tõsist küsimust, kui projekt nõuab elluviimiseks 13 000 ehitajat. Osalejad leidsid, et kiirraudtee rajamine võib olla hea ajend, et töötajad tuleksid tagasi Soomest, Ühendkuningriigist ja teistest riikidest.

Kui moderaator, Sakret OÜ tegevjuht Kaspars Pacēvičs tõstatas Tallinna ja Helsingi vahele kavandatava tunneli teema, märkis suursaadik Jansons, et tunnel oleks Rail Baltica loomulik jätk, kuna see avab terve transpordikoridori Soomele ning paratamatult ehitatakse see varem või hiljem valmis.
http://www.logistikauudised.ee/uudised/ ... agasi-tuua
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 6225
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Windows 10 Firefox
On tänanud: 64 korda
On tänatud: 37 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas peeter3000 » 11:38, 21 Okt 2018

Soomes sõlmiti leping kaubavedudeks Kasahstaniga.
Kouvola- Peterb-Moskva jne. ka kuni Hiinani.
Praegu käib rong sama teed pidi Hiinani, näiteks viiakse sinna Soomest saemateriali 800m pika 41 konteineri-rongiga, 14 päevaga. See on kiirem kui laevaga.
Pilt
https://yle.fi/uutiset/3-10459075
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 6225
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Android Spartan
On tänanud: 64 korda
On tänatud: 37 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas peeter3000 » 12:55, 16 Dets 2018

DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
0000
Tegija
Postitusi: 2479
Liitunud: 09:19, 22 Mai 2003
Asukoht: Tallinn, Pirita
    Windows 10 Spartan
On tänanud: 84 korda
On tänatud: 27 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas 0000 » 14:08, 16 Dets 2018

Olen aastaid tagasi sõitnud kiirrongiga Shanghaist Pekingisse:
https://www.seat61.com/beijing-to-shanghai-by-train.htm
Rong sõitis kiirusega 300 km/h
See meenus, kui peeter3000 paar postitust tagas posti lugesin. Plididl on Shanghai ja Peking ka peal :)

Hiljuti oli vist Emori vmt. firma helistas mulle ja tegid põhjaliku küsitluse rongide ja busside teemal. Küsiti, kui tihti ma sõidan, kuhu sõidan jne.

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 6225
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Android Spartan
On tänanud: 64 korda
On tänatud: 37 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas peeter3000 » 14:21, 16 Dets 2018

Mul õnnestus veel vene raha eest (125.- rubla, 1989a) sõita 1piletiga Leningrad- Pariis.
Leedu-Poola piiril vahetati nn rattaid, laiemad sõitsid ära ja kitsamad asemele..1 tund seisime
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 6225
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Android Spartan
On tänanud: 64 korda
On tänatud: 37 korda

Re: Rongid...

PostitusPostitas peeter3000 » 12:32, 07 Jaan 2019

Traficom ei toistaiseksi ole antanut VR Groupille lupaa käyttää Sr3-vetureita matkustajajunien vedossa. Automaattinen kulunvalvontajärjestelmä ei ole toiminut suomalaisessa rataympäristössä odotetusti
Suomen rautatiehistorian kalleimmassa, yli 300 miljoonan euron veturikaupassa 2013 ostettuja Sr3-sähkövetureita ei saa käyttää matkustajajunien vetämiseen niiden kulunvalvontajärjestelmässä havaittujen puutteiden vuoksi.

Saksalaisen Siemensin valmistamien Vectron-vetureiden automaattinen kulunvalvontajärjestelmä ei ole toiminut suomalaisessa rataympäristössä odotetusti, vaan se tekee epäsäännöllisesti odottamattomia hätäjarrutuksia. Vika on niin vaikea, että se on estänyt uusien vetureiden suunnitellun käytön matkustajaliikenteessä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005957244.html
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist