34. leht 46-st

Re: lennundus

Postitatud: 04:35, 27 Mai 2018
Postitas Scott
Tallinna Lennujaam oli eile kasutuses Kiievi lennuvälja parklana, kui kaks VamosAiri Boeing 747 lendasid Tallinnasse aega parajaks tegema, sest Kiievis polnud ruumi.

https://www.ohtuleht.ee/879206/fotod-ki ... -tallinnas
https://tallinn.postimees.ee/4494801/fo ... u-lennukit
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=82230589

Re: lennundus

Postitatud: 20:24, 27 Mai 2018
Postitas arkoko
Miks just Tallinn? Kas Kiievile lähemal ei olnud?

Re: lennundus

Postitatud: 21:30, 28 Mai 2018
Postitas Linnavurle
Lahkus täna TLL

Re: lennundus

Postitatud: 21:32, 28 Mai 2018
Postitas Linnavurle
arkoko kirjutas:Miks just Tallinn? Kas Kiievile lähemal ei olnud?

Siin on odavam kui mujal ja ka ruumi rohkem.

Re: lennundus

Postitatud: 07:17, 01 Juun 2018
Postitas Linnavurle

Re: lennundus

Postitatud: 10:08, 03 Juul 2018
Postitas peeter3000
Aga lennukid hilinevad, ja järjest rohkem.
Kui me midagi ei tee, et läbilaskevõimet suurendada maa peal ja õhus, siis 15 aasta pärast ei saa 160 miljonit inimest lennata, kuigi nad seda tahaksid, sest need lennud jäävad ära. Neid ei toimu, sest lennuvõrgustik on niivõrd üle koormatud, et lennukitel pole enam ruumi ei maa peal ega õhus. See on Euroopa lennunduse probleem number 1.
Tänavu mais ja juunis oli kahe kuuga hilinemisminuteid sama palju kui eelmisel aastal kuue kuuga. Lennuliiklust korraldavad teenistused ei ole investeerinud piisavalt, et suurenenud liikluse juures saaksid lennukid õigeaegselt lennata neile etteantud marsruudil. 45 protsenti kõigist hilinemistest on seotud just sellega, et teatud sektorites pole tipphetkedel piisavalt palju lennujuhte. Kuna Euroopa õhuruum on küllalt piiratud, siis kui suurte ülelendudega sektorites toimuvad hilinemised, kandub see üle kogu lennuvõrgustikule.
Mida Euroopa Komisjon saab teha?
Üritada suurendada läbilaskevõimet nii regulatiivselt kui ka seekaudu, et partnerid kokku tuua ja leida ühiselt lahendusi. Meie pikem eesmärk on olnud, et tekiks reaalne ja ühtne Euroopa taevas. Väga fragmenteeritud Euroopa õhuruum on üks põhjus, miks me ei suuda...
Mis on Euroopa ühtne taevas?
Et liigud otsekui ilma riigipiirideta, nii nagu näiteks Schengeni viisavabas ruumis maa peal. Praegu lendad õhus sikk-sakki, sest sul on riigipiirid ning fragmenteeritus tähendab, et lennumarsruudid ei ole optimaalsed. Täna on iga lend 20 kilomeetrit või rohkemgi pikem kui peaks olema. Aga päevas on 35 000 lendu ja aastas 365 päeva, nii saad päris hulga lisakilomeetreid, mis tähendab täiendavat kütusekulu ja täiendavat emissiooni

https://www.err.ee/843630/henrik-holole ... a-korgajas

Re: lennundus

Postitatud: 10:51, 03 Juul 2018
Postitas satik
Selle hololei jutuga on nigu on. Suures plaanis annab 20 lisakilomeetrit muidugi tulemuse mida hea lauda lüüa. Aga tegelikult hilinevad lennud lihtsalt selle pärast et ahvid lennujaamades ei oska oma tööd teha - laaditakse kohvrid valele lennule ja siis sorditakse neid tund või rohkem, sest kaal ei klapi. Või siis on arvutisüsteemid lennujaamdes totaalne pask ja jooksevad kokku või ei oska taas ahvid sellega õieti ümber käia.
Toon näite eilsest: Aberdeeni lennuk Starvik'i hilines stardis 45minuti, sest pagas ei klappinud. Lend Starvikist Kopenhaagenisse hilines omakorda üle tunni, põhjus sama. Öine lend Kopenhaagenist Tallina hilines väljudes 15 minutit kuna arvutisüsteemis oli kala millist keegi ei teadvat, pardale lasti 20'stes gruppides, praktiliselt turvamata ja valest väravast. Lennuk muidugi võttis reisil selle 15 minutit tagasi, aga ka kiiremini liikumine muudab lennu tegelikult kallimaks.
Aga sellest sm.hololei ei taha nagu rääkida, et lennujaamde lihttöölised kukkusid 10minutit enne tööle asumist alles puu otsast.

Re: lennundus

Postitatud: 03:25, 14 Juul 2018
Postitas Scott
Pühapäeval saabuvad Trumpi meeskonna varulennuk ja transpordilennuk Tallinna lennujaama ööbima.

https://www.err.ee/846078/trumpi-meesko ... ennujaamas

Re: lennundus

Postitatud: 16:37, 16 Juul 2018
Postitas peeter3000
Moskvast tuli välja 3 sarnast lennukit, ühega tuli Putin, teised olid petekad..
--------
kas radar näitab alati neid Kaliningradi vahet lendavaid il-76?
tana kl16.png

Re: lennundus

Postitatud: 17:24, 15 Aug 2018
Postitas arkoko
Seisin täna 15:45 paiku Tammsaare tee ummikus Tallinnas ja nägin kuidas pirakas 4-mootoriline maandus. Tundus, et lendab nii aeglaselt, et vaevu õhus püsib :)
Paraku ma ei suutnud (või ei osanud, või ei ole õigusi) Flight24 äpist hiljem tuvastada millise lennuga tegu. Vb toodi jalka fänne kohale?

Re: lennundus

Postitatud: 18:08, 15 Aug 2018
Postitas peeter3000
arkoko kirjutas:Seisin täna 15:45 paiku Tammsaare tee ummikus Tallinnas ja nägin kuidas pirakas 4-mootoriline maandus. Tundus, et lendab nii aeglaselt, et vaevu õhus püsib :)
Paraku ma ei suutnud (või ei osanud, või ei ole õigusi) Flight24 äpist hiljem tuvastada millise lennuga tegu. Vb toodi jalka fänne kohale?

fr24 paremas servas on kella pilt, playback, sealt aeg utc ehk -3h (panin algusaja 12.30 ja 12x ning kohe oli lennuk näha)

ehk Madrid-TLL Airbus A340 (Iberia)

Re: lennundus

Postitatud: 21:39, 15 Aug 2018
Postitas Linnavurle
Jalutasin kodu poole Mustamäel ja lendas teine tõesti väga madalalt ja imelikku trajektoori mööda.
Lähenemiskoridor on Linnu tee kandis. Iberia lendas kõvasti paremalt lennuvälja suunas.

Re: lennundus

Postitatud: 18:43, 22 Aug 2018
Postitas rootsikunn

Re: lennundus

Postitatud: 01:16, 23 Aug 2018
Postitas Scott
rootsikunn kirjutas:http://reisijuht.delfi.ee/news/news/video-drooniga-filmitud-airbus-a380-ohkutous-kui-suudlane-leitakse-on-tagajarjed-valusad?id=83426967


Selles videos on seda klippi põhjalikult lahatud ja jõuti järeldusele, et väga suure tõenäosusega on tegemist ehtsa videomaterjaliga.


Re: lennundus

Postitatud: 11:17, 25 Aug 2018
Postitas Linnavurle
Läks mõne aja eest üle maja.
Screen Shot 2018-08-25 at 10.40.00.png

https://youtu.be/fGueYni2Y48