Elektriautod (ja muud erilised autod..)

Siin räägitakse seda mis sülg suhu toob
Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 5894
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Windows 10 Firefox
On tänanud: 41 korda
On tänatud: 21 korda

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

PostitusPostitas peeter3000 » 14:35, 08 Aug 2017

Mazdalt tulemas revolutsiooniline süüteta bensiinimootor ( segu plahvatab surve, mitte süüteküünalde abil).
"compression ignition, in which the fuel-air mixture ignites spontaneously when compressed by the piston"

Mootor plaanitakse tootmisküpseks saada (esitletakse?) aastal 2019.. (" the company disclosed plans to introduce a next-generation engine called SKYACTIV-X in 2019")


SKYACTIV-X is the world's first commercial gasoline engine to use compression ignition, in which the fuel-air mixture ignites spontaneously when compressed by the piston
A proprietary combustion method called Spark Controlled Compression Ignition overcomes two issues that had impeded commercialization of compression ignition gasoline engines: maximizing the zone in which compression ignition is possible and achieving a seamless transition between compression ignition and spark ignition.

Features

This new proprietary combustion engine combines the advantages of gasoline and diesel engines to achieve outstanding environmental performance, power and acceleration performance.
Compression ignition and a supercharger fitted to improve fuel economy together deliver unprecedented engine response and increase torque 10-30 percent over the current SKYACTIV-G gasoline engine.*3
Compression ignition makes possible a super lean burn*4 that improves engine efficiency up to 20-30 percent over the current SKYACTIV-G, and from 35-45 percent over Mazda's 2008 gasoline engine of the same displacement. SKYACTIV-X even equals or exceeds the latest SKYACTIV-D diesel engine in fuel efficiency.
With high efficiency across a wide range of rpms and engine loads, the engine allows much more latitude in the selection of gear ratios, providing both superior fuel economy and driving performance.

http://www2.mazda.com/en/publicity/rele ... 0808a.html

veel Mazdalt:

From 2019, start introducing electric vehicles and other electric drive technologies in regions that use a high ratio of clean energy for power generation or restrict certain vehicles to reduce air pollution
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Bushido
Digivanake
Postitusi: 1010
Liitunud: 13:23, 11 Mai 2009
    Windows 7 Chrome
On tänanud: 3 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

PostitusPostitas Bushido » 17:24, 15 Sept 2017

17. augustil tekkis ühes Harjumaal asuvas hoones äikesetormist ülepinge, mille tagajärjel põlesid läbi elektrijuhtmed. Elektriauto Nissan Leaf laadimispistik oli samal ajal maja vooluvõrgus ning äikese ajal tekkinud rike lõpetas laadimise, mis tegi sellest kaskokindlustuse juhtumi.
PZU Kindlustuse sõidukikahjude grupi juht Jaanus Tanne: ,,Põhiliselt sai kannatada elektriauto laadimismoodul, mille asendamine moodustab üle 90 protsendi kogu kahju maksumusest (4000 eurot)."
Nissani maaletooja esindaja Henri Daum: ,,Tegu on küll esimese elektriauto Nissan Leaf äikesekahjude juhtumiga, kuid valest laadimisest on varemgi ette tulnud seinakontaktide sulamist."
Elektriauto laadimisel kodustes tingimustes peaks kindlasti eelnevalt veenduma, et kasutatav elektripistik vajaminevat voolu ka võimaldab. Kui pistik on vana ja ilma maanduskontaktideta, pistikupesal on ülekuumenemis- või sulamisjäljed ja juhtmed ripuvad, siis pigem tasuks otsida laadimiseks mõni teine koht. Lisaks ei tasu autot laadida pikendusjuhtme abil. Elektriauto ei pruugi kehva või puuduliku maanduse ning väga kõikuva pinge korral (näiteks üksik metsatalu pika elektriliini lõpus) üldse laadima hakatagi. Kui elektripaigaldis on tehtud nõuete ja normide kohaselt, siis ei tohiks auto laadimisel tekkida mingeid probleeme.
http://tehnika.postimees.ee/4244485/enn ... triautosse

Kasutaja avatar
peeter3000
Digivanake
Postitusi: 5894
Liitunud: 02:00, 15 Nov 2006
Asukoht: Tallinn
    Windows 10 Firefox
On tänanud: 41 korda
On tänatud: 21 korda

Re: Elektriautod (ja muud erilised autod..)

PostitusPostitas peeter3000 » 11:02, 11 Okt 2017

alates sept 2017 lubati vana testtsükli (NEDC) asemele uut (WLTP), aga näiteks uuel Leafil 2.0 zero kasutatakse 02.10.2017 ikka veel vana, ja sõiduulatust lubatakse 378km.
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/ ... nakiri.pdf

millal siis wltp kasutusele tuleb?
http://wltpfacts.eu/from-nedc-to-wltp-change/

vastus?
Spoiler!
Pilt


et siis UUT TÜÜPI (esmakordselt turul esitletud MUDELID) autodele alates sept 2017 ja KÕIGILE UUTELE AUTODELE alates sept 2018 ehk aasta pärast.
DVB-T/T2:Eesti-SoomeDigi/ DVB-C:Starman HD/DVB-S: Mabo 125x140cm/TBS5922

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline