Asjade internet ei kasuta kõrgeid sagedusi, sest muidu ei leviks nad 15-30km. Aga autodega on see pull et kas need isesõitjad hakkavad ainult linnakeskustes sõitma? Või kuidas nad tormi ajal Võrus oleks sõitnud?vanemleitnant kirjutas: 5G on vaja nn asjade interneti ja eelkõige isesõitvate autode jaoks. 4G kiirus jääb aeglaseks, et 90 km/h sõitvad autod jõuaks omavahel suhelda ja kokku leppida, kellel on eesõigus.
Ainult idioot ehitab auto juhtsüsteemi mis sõltub mingist välisest fixvõrgust. Niikaua kui raadiolained levivad täna teadaoleva kiirusega, on ainus loogiline lahendus autode otsekontakt suhtluses: täpselt GPS'ilt saadakse asukohakoordinaat, see antakse koos kiiruse ja suunaandmetega otse suundantenniga auto ette, et vastutulija teaks mis ja kuidas talle läheneb ja vastavalt saab koostada käitumisreegleid.
Kui 4G latentsus ei ole täna piisav, ei ole ka homme 5G latentsus piisav. Ei ole seni üksi ressurss jäänud kiirelt ammendamata, kui panna siia teguriks ka vähene "coverage", siis see latentsus sureb õige ruttu.


 ... satiku näite puhul - kaks isesõitjat suudavad omavahel kohtudes luua võrgu, et vahetada andmeid ja jagada infot mis ootab vastassuunda kulgejat ees, seda mis reas ja kelle eesõigusega liigelda - seda ütleb isesõitjale ikka oma anduripark ja ajju kirjutatud Liiklusseadus
 ... satiku näite puhul - kaks isesõitjat suudavad omavahel kohtudes luua võrgu, et vahetada andmeid ja jagada infot mis ootab vastassuunda kulgejat ees, seda mis reas ja kelle eesõigusega liigelda - seda ütleb isesõitjale ikka oma anduripark ja ajju kirjutatud Liiklusseadus 
 , küll Stjoopa ja LiPengHui juba oma "liiklusseaduse" sinna häkivad aga see selleks.
, küll Stjoopa ja LiPengHui juba oma "liiklusseaduse" sinna häkivad aga see selleks.

 Seda 5G-d ongi vaja selleks, et kopajuht ei peaks tööle minema ja saaks kodus purupurjus joystickiga mängida
 Seda 5G-d ongi vaja selleks, et kopajuht ei peaks tööle minema ja saaks kodus purupurjus joystickiga mängida 


