Starman Kaabel Digi TV

Vaba vestlus igal teemal mis puudutab digitaaltelevisiooni
Kasutaja avatar
martinj
Tegija
Postitusi: 955
Liitunud: 02:00, 13 Dets 2006
Asukoht: Saue
    unknown unknown

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas martinj » 20:30, 06 Mär 2012

Tähemehe lehelt :mrgreen:
Tundub, et vaja e-lõvi mustata.
Tegelikult on VHS-ile salvestamises oma point. Tegemist on standardiga, mis toimib ja kassett mängib suvalises makis (mida ei saa öelda digiformaatide kohta).

Kuidas digitelevisioonis saateid salvestada?

Aeg-ajalt võib meeidas lugeda arvamusavaldusi, et vanast analoogtelevisioonist ei saa loobuda, sest nii kaoks võimalus saateid oma koduarhiivi jaoks salvestada. See ei ole aga õige, sest digitelevisioon pakub tegelikult rohkem lihtsaid saadete ja filmide salvestamisvõimalusi.

Üllatavalt palju inimesi kasutab saadete ja filmide salvestamiseks videomakki, ehkki kodus on olemas kaasaegne digiTV. Tuuakse põhjenduseks, et VHSi magnetlint on odav andmekandja, kuid samas nullib selle odavuse eraldi analoog kaabeltelevisiooni paketi kuutasu, sest digiTV sobib vana videomakiga kokku nagu siga ja kägu. Seetõttu on digipildi salvestamine vana makiga paras inseneriülesanne, samuti närib ajahammas magnetlinti teravamalt kui digitaalseid andmekandjaid.

Veel toovad VHS-maki eelistajad põhjenduseks, et digiTV salvestusteenuse piiratud kanalivaliku ja salvestuste kustumise kaheksa päeva jooksul. See on ainult poolik tõde, kuna kehtib Elioni salvestusteenuse puhul. Seevastu Starmani salvestusteenusel selliseid piiranguid pole: salvestada võib kogu programmivalikut ning säilitada koduarhiivi talletatud filme ja saateid piiramatu aja.

Millest tulenevad siis sellised kardinaalsed erinevused salvestusteenuste vahel? Elion on läinud seda teed, et huvipakkuv saade salvestatakse serverisse, kust see televaatajale hiljem internetiühenduse kaudu maha mängitakse. Ajalised piirangud tulenevad sellest, et kettamaht serveris ei ole kummist. Selle, et salvestada saab ainult üheksat eestikeelset telekanalit, põhjuseks on ilmselt programmitootjate paaniline hirm internetivõrgu kaudu levitamise ees. Viimasena võib välja tuua teenuse täieliku sõltumise internetiühendusest. Kui netti pole, pole ei Elioni telepilti ega saa ligi ka salvestustele.

Starmani salvestusteenuse puhul ühtki neist piirangutest pole. 6,99 euro eest kuus saab televaataja enda koju 250 gigabaidise kõvakettaga digiboksi, ilma et tuleks kalli seadme ostmiseks hulk raha välja käia. Starmani teenusega saab salvestada kõiki digiTV 160 digitaalset telekanalit ja ZUUMtv kliendid kõiki 30 digikanalit ning säilitada saateid ja filme nii kaua, kui huvi on. Juhtub netiühendus või hoopis telepilt katkema, saab ikkagi vaadata kodust videoarhiivi, mida mahub kõvakettale õige mitme ööpäeva jagu.

Salvestusteenusega saab kenasti luua personaalse telekanali, mis pakub täielikku vabadust telekavaorjusest, kellaajast ning kohati ülipikkadeks veninud reklaamipausidest. Personaalse teleprogrammi koostamiseks tuleb digitelevisiooni elektroonsest saatekavast otse teleeriekraanil välja valida huvipakkuvad saated ja filmid, märkida need salvestamiseks ning peagi on need salvestuste nimekirjas olemas. Ei ole vaja mingit eraldi “programmeerimistööd” ning lehesabas olevas telekavast näpuga järje ajamist nagu VHS-maki puhul.

Kui vana videomakk lasi salvestada korraga vaid üht teleprogrammi, siis salvestava digiboksi või salvestusteenusega saab aga ühe saate vaatamise ajal salvestada veel kahte erinevat programmi. Nii ei pea näiteks aastavahetusel muretsema, et millise telekanali aastavahetuse programmi vaadata. Kuna salvestav digiboks võimaldab saadete peatamist täpselt nagu videomaki pausinupuga, edasi-tagasi kerimist, aegluubis esitust ning lisaks veel reklaamipauside vältimist, siis on igal televaatajal võimalik loobuda ka igapäevasest kohustuslikust „reklaamiannusest“.


http://www.starman.ee/meediablogi/kuida ... salvestada
Ja Sina ei pea soomet mitte vaadata saama !

Kasutaja avatar
Sculder
DigiTVfänn
Postitusi: 954
Liitunud: 02:00, 12 Nov 2007
Asukoht: تالين Tallinn Nõmme
    unknown unknown
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas Sculder » 21:36, 06 Mär 2012

Milleks VHS? Miks mitte ajaga kaasa minna ja DVD või Bluray salvestajat kasutada?
DVB-S2: DM8000HD PVR (1W & 5E) | DVB-T/S/C: Panasonic TX-P42V20E | DVB-T2: Panasonic DMR-BW780EBK | DVB-T2/S2/C: LG OLED55E6V

Kasutaja avatar
martinj
Tegija
Postitusi: 955
Liitunud: 02:00, 13 Dets 2006
Asukoht: Saue
    unknown unknown

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas martinj » 21:59, 06 Mär 2012

Sculder kirjutas:Milleks VHS? Miks mitte ajaga kaasa minna ja DVD või Bluray salvestajat kasutada?

Lihtsalt näide. VHS on küll si*a pildikvaliteediga, kuid äärmiselt lolli ja töökindel.
DVD ja BD salvestajate puhul on näha juba autorikaitsest tulenevaid pornograafilisi ilminguid. VHS-i puhul oli kah, kuid "workaround" oli piisavalt lihtne.
Ja Sina ei pea soomet mitte vaadata saama !

Kasutaja avatar
Sculder
DigiTVfänn
Postitusi: 954
Liitunud: 02:00, 12 Nov 2007
Asukoht: تالين Tallinn Nõmme
    unknown unknown
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas Sculder » 00:23, 07 Mär 2012

Ei ole ei DVD ega BD salvestajate puhul kohanud mingeid "pornograafilisi ilminguid".
DVB-S2: DM8000HD PVR (1W & 5E) | DVB-T/S/C: Panasonic TX-P42V20E | DVB-T2: Panasonic DMR-BW780EBK | DVB-T2/S2/C: LG OLED55E6V

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.


Kasutaja avatar
martinj
Tegija
Postitusi: 955
Liitunud: 02:00, 13 Dets 2006
Asukoht: Saue
    unknown unknown

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas martinj » 09:23, 07 Mär 2012

Kisub juba OT-ks aga kas ei ole tegemist juhustega, et minu kastis mängib aga teises mitte ja osadel ühesuunalise FireWirega.
Ja Sina ei pea soomet mitte vaadata saama !

Kasutaja avatar
ziege
DigiTVfänn
Postitusi: 677
Liitunud: 00:10, 27 Mai 2003
    unknown unknown

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas ziege » 09:58, 07 Mär 2012

Kas see probleem pole mitte teenusepakkuja oma kastidega-pannes näiteks salvestama E2 pilli siis tee nende salvestustega mida tahad?
_________________________________
DB8000HD DVB-S/C/T 1W/5E/13E/19E/
DVB-C, ZuumTV- Starman

Kasutaja avatar
Sculder
DigiTVfänn
Postitusi: 954
Liitunud: 02:00, 12 Nov 2007
Asukoht: تالين Tallinn Nõmme
    unknown unknown
On tänanud: 7 korda
On tänatud: 1 kord

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas Sculder » 16:55, 07 Mär 2012

martinj kirjutas:Kisub juba OT-ks aga kas ei ole tegemist juhustega, et minu kastis mängib aga teises mitte ja osadel ühesuunalise FireWirega.

No erinevate firmade pleierites on mitmeid erinevaid formaate ja seadeid, kuid nii Panasonicul kui ka Pioneeril on juhendis ja ka ekraanimenüüs kirjas mis seadistustega on võimalik teha plaate mis on teiste mängijatega ühilduvad. Ja mul ei ole aastate jooksul õnnestunud teha ühtki plaati mis poleks teistes mängijates töötanud.
DVB-S2: DM8000HD PVR (1W & 5E) | DVB-T/S/C: Panasonic TX-P42V20E | DVB-T2: Panasonic DMR-BW780EBK | DVB-T2/S2/C: LG OLED55E6V

Kasutaja avatar
MultiUser
Entusiast
Postitusi: 430
Liitunud: 14:37, 16 Veebr 2009
Asukoht: siin-seal
    unknown unknown
On tänanud: 1 kord

Re: Vali ise, mille eest maksad! (hmmm, kas tõesti?)

PostitusPostitas MultiUser » 13:45, 04 Apr 2012

MultiUser kirjutas:
... Vanade, sh ka Teie poolt kasutatavate pakettide edastamise lõpetame käesoleva aasta 1. aprillist...


Teema jätkuks. Saatsin nende e-kirjale vastuse, kus soovisin lepingu lõpetamist alates 1.aprill 2012.
Eile käisin neile kaarti tagastamas. Teenindaja teatas, et nad pole minu kirja lepingu lõpetamise sooviga kätte saanud ning esitavad aprilli esimeste päevade eest mulle arve. Seda siis L paketi hinnakirja alusel, millega ma ei ole liitunud ega paketivahetusega nõustunud. Täna saabus arve kogu aprilli eest... smile296 Vaatamata sellele, et leping on eilsest lõpetatud.

Starmani teatel nende saadetud e-kirjadele ei saa (ei tohi? ei peaks? ...???) vastata. Minule saadetud kirjast ma sellist asja küll välja ei lugenud (või olen ma tõesti kirjaoskamatu). See tähendab, et nad kustutavad või ignoreerivad valikuliselt oma klientide teateid. Oleks pidanud kah *@starman.* otse solgitorusse (/dev/null) laskma ilmselt. Koos arvetega. Ning väitma, et mulle pole midagi saadetud.

Kodanikud! Olgem valvsad. Selle firmaga tuleb asju ajada AINULT teenindusbüroos. Või parem loobuda kiiremas korras nende teenustest, enne kui nad mõne järgmise käki kokku keeravad. See on kommunikatsioonifirma! smile212 smile306

Mul oleks häbi, kui ma oleks nende firmas elektronposti, klienditeeninduse ning kommunikatsiooni eest vastutav. Klienditeenindajatest päris kahju kohe, et nad suure osa mu vihast enda peale said.

Kahju, et suuremat osa Eesti territooriumi teenindab selline firma. Jõudu nende senistele klientidele!

Kasutaja avatar
TarmoTanilsoo
DigiTVfänn
Postitusi: 945
Liitunud: 02:00, 25 Jaan 2007
Asukoht: Laguja, Tartumaa
    unknown unknown
On tänanud: 9 korda
On tänatud: 27 korda
Kontakt:

Re: Vali ise, mille eest maksad! (hmmm, kas tõesti?)

PostitusPostitas TarmoTanilsoo » 15:33, 04 Apr 2012

OK, hoidkem nüüd natuke emotsioone tagasi. Kas klienditeenindaja arvete kohta midagi ei öelnud? Kui mina veebruaris oma Zuum TV lepingut lõpetamas käisin siis öeldi, et õige viimane arve tuleb järgmise kuu algul. Igatahes helista neile ja küsi, mis seis selle arvega on.

Miks ei saa e-mailile vastata? Neid kirju(e-arved, pakkumised jm) saadab automaagika, ning kasutab aadressi, mida ei jälgita. Minu meelest oli iga sellise kirja lõpus vastav hoiatus.

Kasutaja avatar
vanemleitnant
Entusiast
Postitusi: 438
Liitunud: 02:00, 15 Dets 2006
Asukoht: Muuga - teletornist 3km itta
    unknown unknown
On tänatud: 3 korda

Re: Vali ise, mille eest maksad! (hmmm, kas tõesti?)

PostitusPostitas vanemleitnant » 15:41, 04 Apr 2012

MultiUser kirjutas:Starmani teatel nende saadetud e-kirjadele ei saa (ei tohi? ei peaks? ...???) vastata.

Kõikide kirjade lõpus on selline lause:
PS! Kui soovite käesolevale kirjale vastata, saatke kiri klienditugi@starman.ee. "Reply/vasta" saates kiri meieni ei jõua.
TriaxUnix-100, maapind 11m, antenn 7m maapinnast, võimendi AV63-TAHE/AMT suund Espoo
DVB-T+T2: GoldenMedia Mania3 HD; Philips 55" UHD Android-TV

Kasutaja avatar
MultiUser
Entusiast
Postitusi: 430
Liitunud: 14:37, 16 Veebr 2009
Asukoht: siin-seal
    unknown unknown
On tänanud: 1 kord

Re: Vali ise, mille eest maksad! (hmmm, kas tõesti?)

PostitusPostitas MultiUser » 16:22, 04 Apr 2012

TarmoTanilsoo kirjutas:OK, hoidkem nüüd natuke emotsioone tagasi. Kas klienditeenindaja arvete kohta midagi ei öelnud? Kui mina veebruaris oma Zuum TV lepingut lõpetamas käisin siis öeldi, et õige viimane arve tuleb järgmise kuu algul. Igatahes helista neile ja küsi, mis seis selle arvega on.

Miks ei saa e-mailile vastata? Neid kirju(e-arved, pakkumised jm) saadab automaagika, ning kasutab aadressi, mida ei jälgita. Minu meelest oli iga sellise kirja lõpus vastav hoiatus.


vanemleitnant kirjutas:
MultiUser kirjutas:Starmani teatel nende saadetud e-kirjadele ei saa (ei tohi? ei peaks? ...???) vastata.

Kõikide kirjade lõpus on selline lause:
PS! Kui soovite käesolevale kirjale vastata, saatke kiri klienditugi@starman.ee. "Reply/vasta" saates kiri meieni ei jõua.


Klienditeenindaja ütles, et tuleb arve kolme päeva eest. Tuli arve kuu eest. Isegi, kui nad teevad "tasaarvelduse" ülejäänud päevade eest järgmisel kuul, on nad põhimõtteliselt jama kokku keeranud. Nendele helistamine on ilmselt sama tark või veel mõttetum tegevus, kui sama asja seletamine nende klienditeeninduses. Nad isegi ei vaevunud uurima, mis selle asjaga siis täpselt oli. Laks kirja, et pole mingit teadet saanud ja kõik.

Nende kirja sisu (ilma kenade piltideta) oli täpselt selline nagu allpool näha. Ilmselt olen ma siis pime või miskit muud, et ei loe sealt välja, et ma sinna vastama ei peaks... Seda enam, et saatja aadress oli küllaltki usutavalt klienditeenindus@email.starman.eu. Kas mina olen kohustatud seda veel kuskilt kolmandast kohast üle kontrollima? Omaette küsimus on, MIKS neilt saadetud kirjadele vastamine siis kinni keeratud on? Kas nad ei soovi vastust? Kui jah, siis miks? Või on nad lihtsalt kliendisõbralikud.
Probleeme selle e-maili lugemisega? Loe siit Желаешь прочитать это письмо на русском? Жми сюда


Hea klient!

Täname Teid, et olete olnud pikaajaline Starmani teenuste kasutaja. Arendame pidevalt oma teenuseid ja teeme kõik selleks, et meie kliendid saaksid osa tänapäeva vajadustele vastavatest telekommunikatsiooniteenustest. Seoses tehnoloogia arengu ja klientide vajaduste kiire kasvuga oleme viimastel aastatel panustanud meie uue teenuse - Starman Start arendamisse. Vanade, sh ka Teie poolt kasutatavate pakettide edastamise lõpetame käesoleva aasta 1. aprillist.

Palume Teil valida just endale sobiv kaasaegne koduse meelelahutuse pakett Starman Stardi teenuste seast.

Starman Stardi eelised Teie praeguse lahenduse ees:
› tunduvalt kiirem internet
› võimalus ise valida telekanaleid ja teemapakette
› võimalus ise valida, mille eest maksate

Pange kokku täpselt selline interneti, DigiTV ja telefoni pakett, mis sobib Teie kodule siin!


Miljon põhjust kodus olla!

Kui Sa ei soovi enam Starmani kampaaniapakkumisi saada, siis kliki siia.



Kui keegi loeb siis välja, et sellisele kirjale ei peaks vastama, siis tõmmake punane triip alla!

Ühel hetkel lihtsalt lööb silmade eest mustaks, kui pidevalt näkku taotakse. Ilmselt pean ikka arsti juurde pöörduma. :-(

Nende oma lepingute ja muu sellise sisu pani nagunii täiega puusse. (eelneva) Lepingu järgi pidi teenuse kohta hinnakirjad, selle muutused ja muu taoline info olema nende kodulehel kättesaadav. See aga oli sulaselge vale kuna peale nende "Start" teenuse ilmumist kadus igasugune info vanemate pakettide ning nende hindade kohta. Ainus info oli jällegi vaid e-mailiga saadetud teade, kui taheti hinda tõsta ja/või kanaleid paketist vähemaks võtta.

Juba kogu selle eelneva jamaga oleksin võinud keelduda neile uut hinda maksmast, kuna nad ei täitnud lepingut. Kuna aga nende hinnatõusud eelnevalt olid veel kuidagi talutavad (a'la 12% aastas), siis sai makstud, mida küsiti. Nüüd aga otsustasid nad ühepoolselt eelmise paketi asendada uue ja palju kallima paketiga, tõstes sisuliselt teenuse hinda 57%.
Halleluuja! Kui ma saaks kolme aasta jooksul sellise hinnatõusu nagu Starman oma kliendilt on saanud, siis võiks päris rahul olla.
Ega antud teema pole ainuke, millega nad minult oma "plussid" kirja on saanud. Näiteks sõlminud lepinguid ühepoolselt ilma kliendipoolse soovita ning kinnituseta j.n.e.

P.S. Ei ole soovi siin mingit tuld üles puhuda. Lihtsalt soovin, et teataks, mismoodi Starmaniga asju (mitte) ajada.

Kasutaja avatar
elit
Digivanake
Postitusi: 2554
Liitunud: 02:00, 11 Jaan 2007
    unknown unknown
On tänatud: 7 korda

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas elit » 16:40, 04 Apr 2012

On ka kehtiv leping, kuid ei pääse talle praegu ligi.

Kontrollige, kas lepingus on punkt, mille järgi tuleb tasuda "täie rauaga" kuni kuu lõpuni, kui kaardi (ja muu kui oli) tagastamise ning lepingu lõpetamise kuu oli juba alanud, st. kuigi teenust enam kuu lõpuni ei kasuta.
Vabandan, kui eksin.

Kordan juba mitmendat korda, et lepingut tuleb hoolega lugeda enne allakirjutamist ja kui midagi ei meeldi, siis nõuda vastavat muudatust lepingusse.
Ühe teise lepinguga tegin nii ja naudin nüüd mitmekordselt väiksemat tasu samas kui tüüplepingut mitte läbilugenud maksavad "täie rauaga". Pidage meeles, et lepingu osapooled on võrdsed.
Mitte, et üks surub teisele peale talle sobivad tingimused.

Kasutaja avatar
MultiUser
Entusiast
Postitusi: 430
Liitunud: 14:37, 16 Veebr 2009
Asukoht: siin-seal
    unknown unknown
On tänanud: 1 kord

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas MultiUser » 17:20, 04 Apr 2012

elit kirjutas:On ka kehtiv leping, kuid ei pääse talle praegu ligi.

Kontrollige, kas lepingus on punkt, mille järgi tuleb tasuda "täie rauaga" kuni kuu lõpuni, kui kaardi (ja muu kui oli) tagastamise ning lepingu lõpetamise kuu oli juba alanud, st. kuigi teenust enam kuu lõpuni ei kasuta.
Vabandan, kui eksin.

Kordan juba mitmendat korda, et lepingut tuleb hoolega lugeda enne allakirjutamist ja kui midagi ei meeldi, siis nõuda vastavat muudatust lepingusse.
Ühe teise lepinguga tegin nii ja naudin nüüd mitmekordselt väiksemat tasu samas kui tüüplepingut mitte läbilugenud maksavad "täie rauaga". Pidage meeles, et lepingu osapooled on võrdsed.
Mitte, et üks surub teisele peale talle sobivad tingimused.

Väga õige, loen sedasorti lepingud alati läbi. Paraku pole minu allakirjutatud lepingus sedasorti kohustusi sätestatud.
Küsimus pole antud hetkel selles, kas tuleb maksta kolme päeva eest või terve kuu eest. Probleem on selles, et nad ignoreerivad (võimalik, et valikuliselt) kliendilt tulevaid e-kirju. Asi on põhimõttes. Kui ma olen eelnevalt teatanud oma soovist leping lõpetada kindlast kuupäevast alates ning teenusepakkuja väidab, et pole sellist teadet kätte saanud, siis on midagi mäda. Kui kiri oleks olnud saadetud puuduvale adressaadile, siis üldjuhul tuleb selle kohta serverilt teade. Antud juhul ei tulnud mingit teadet "Reply:ga" saadetud kirjale. Ning ka kirjas puudus viide sellele, et antud kirjale ei peaks vastama.
Kui ikka teenusepakkuja teatab mulle, et minul kasutuselolev teenus peatatakse ning ma ei anna oma SELGET nõusolekut uue teenusega liituda (veel enam, saadan teate, et ma soovin lepingu lõpetada), siis ma ei näe endal mingit kohust maksta teenuse eest mida ma pole tellinud.

Kasutaja avatar
Scott
Digivanake
Postitusi: 2055
Liitunud: 02:00, 22 Dets 2005
    unknown unknown
On tänanud: 25 korda
On tänatud: 27 korda

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas Scott » 05:47, 05 Apr 2012

Tagasiarvestus tehakse Starmanis alati järgmise kuu arvega. Järgmisel kuul peaks sulle 27 päeva eest miinusarve tulema. Mul oli nii internetiga, kui seda vahetevahel peatasin (ja lõpuks lõpetasin).

See helistamise asi on neil tõesti jabur. Paar korda küsisin, miks nii, vastus oli, et võib-olla vaja seadmeid üle anda või vahetada ja selleks peab otse suhtlema - ka tegevuste korral, mis ainult klienditeeninduses paar arvutiklahvi liigutust vajavad. Iseteenindus on ainult arvete vaatamiseks, ülejäänud tegevuste sooritamisel vaja number kirja panna (või ajavad nad selle nüüd ise andmebaasist välja) ning nende kõnet oodata. Kui ei saa vastu võtta, siis lühinumbrile tagasi helistades ei tea klienditeenindusest keegi, kes ja milleks helistati. Pannakse aga number uuesti kirja ja oota. Kunagi palusin üles märkida, et helistagu pealelõunat, see märgiti lahkelt üles, aga kõne oli ikka järgmise hommiku kõnelogis.

Kasutaja avatar
Scott
Digivanake
Postitusi: 2055
Liitunud: 02:00, 22 Dets 2005
    unknown unknown
On tänanud: 25 korda
On tänatud: 27 korda

Re: Starman Kaabel Digi TV

PostitusPostitas Scott » 22:10, 28 Apr 2012

Heietaks veidi Starmani kaabeldigi üle.

Ühendasin linnas olles PCTV Nanostick T2 tuuneri külge Tähemehe kaabli, et kanalilist arvutisse tõmmata ja hiljem tuustida, mida ma näeksin, kui vaatajakaart oleks. ETV oli ainsana koodivaba, nagu arvatagi oli, ainult pilt oli poole aasta tagusega võrreldes väiksema bitrate'ga (4,5Mbits) ja palju udusem. STV-l on ETV palju selgem. ETV HD oli lukus, küll oli ruumilise heli kanal vabalt kuulatav, nagu ka saksa kanalite 5.1 audioribad.

Seejärel läksin raadiokanalitele, et Vikerraadio taustaks mängima jätta. Kollasele märgile nime ees ei pööranud alguses tähelepanu, kui raadiolisti tulutult läbi klõpsisin. Mida pole, on hääl. Igaks juhuks sai ka koodekid üle kontrollitud. Lõpuks sain vaikuse põhjusele jälile - ausalt, selle peale ei tulnud ei esimese, teise ega ka kolmanda mõttega - Starman kurivaim on kõik raadiod ära kodeerinud!

Saan väga hästi aru, et teenusepakkuja tahab oma nutsu kätte saada, aga riigi ringhäälingu raadioprogrammid ja viis Eesti vabakanalit võiks siiski ka digis lahti olla. Analoogi eest nad saavad iga kuu 11 euri, egas kaabel tasuta tuppa tule! Või liigutakse sinnapoole, kus üldse millegi nägemiseks on vaja TEENUSEPAKKUJA antud paaritatud kaarti, mille veel telekaga peab laulatama, andes teleri seerianumbri klienditoele (nagu põhja pool vahepeal oli) ning salvestuste tegemisest üldse suu puhtaks peab pühkima?
:twisted:

Keela Adblock

See veebileht toimib ainult reklaamirahadest.
Kui sa näed seda teksti siis sa blokeerid reklaame.
Palun kaalu Adblocki keelamist siin toetamaks Digi-tv.ee veebilehte.



Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist