173. leht 194-st

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 11:58, 15 Sept 2018
Postitas sergei.o
24 SD ja 1 HD kanal ühes multipleksis on päris hea kokkuhoid transponderite rendi arvelt. Miks peaks investoreid kvaliteet huvitama? Nende jaoks on ainutähtis investeeringu kõrge tootlikkus.
11785 V peal on samuti muudatusi märgata, siia on lisatud originaaltuuneritega mitu kuud tagasi kadunud HD kanalite nimed.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 14:42, 15 Sept 2018
Postitas 0000
Kui kvaliteeti pole, siis kliendid jooksevad sinna üle, kus kvaliteet on. Õnneks täna valikuid on, loodame paremat. Ja kui kvaliteet ei parane, siis kliendid jooksevad üle sinna, kus kvaliteet on. Vaba maa..

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 15:20, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
Mitte kuhugi abonendid ei saa suuska panna, kuna neil on kaheaastased kehtivad lepingud.
Kui kaheaastane leping saab läbi, alles siis saavad panna...
Otseloomulikult saavad ka kehtiva kaheaastase lepingu puhul panna, aga sellisel juhul kohaldab kohalik operaator leppetrahve.
Kuna operaator annab kogu tehnika alates antennist ja lõpetades vaatajakaardiga tasuta, siis see nn. leppetrahv pole üks ja konstantne väärtus.
See oleneb sellest, milline konkreetne pakett on valitud ja ka sellest, millal tahetakse kaheaastane leping lõpetada.
Kui kaheaastast lepingut tahetakse lõpetada juba üks kuu peale lepingu sõlmimist, sellisel juhul on leppetrahvi väärtus ca 300€.
Aga kui lepingut tahetakse lõpetada üks kuu enne kaheaastase lepingu lõppemist, siis see leppetrahv võib olla ka ainult 30€ või veel vähem.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 16:59, 15 Sept 2018
Postitas xxmen
Pole ammu selle kambaga lepingulistes suhetes olnud, kuid ennevanasti oli niimoodi:
Kui soovisid piirduda selle kaheaastase lepinguga, siis pidid sellest õiges ajavahemikus neile ette teatama.
Vastasel korral pikenes leping automaatselt uueks tähtajaks.
Ma miskipärast ei usu, et see muutunud on.

Et siis: Kui suusatada tahad, tuleb kõigepealt hoolega lugeda, millele pookstavid alla viskad. :wink:
Ja see valikuvõimalus, millest paar posti tagasi seletati: See on väga suhteline. Eestimaal on paiku, kus valikuid sisuliselt ei ole.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 17:37, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
xxmen kirjutas:Pole ammu selle kambaga lepingulistes suhetes olnud, kuid ennevanasti oli niimoodi :
Kui soovisid piirduda selle kaheaastase lepinguga, siis pidid sellest õiges ajavahemikus neile ette teatama.
Vastasel korral pikenes leping automaatselt uueks tähtajaks.
Ma ütleks lausa nii - Selle kambaga, kes harrastab Balti riikides kauboikapitalismi... Pilt Pilt
See kehtib ka tänapäeval nii - üks kuu tuleb ette teatada, vastasel korral pikeneb leping automaatselt üheks aastaks.
xxmen kirjutas:Et siis : Kui suusatada tahad, tuleb kõigepealt hoolega lugeda, millele pookstavid alla viskad.
JAH ! Aga kõige parem on kirjaoskamatutel kohaliku abonentidel käia kohaliku operaatori esindustes -
seal üritavad kohaliku klienditeenindajad neile kõik üksipulgi selgeks teha.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 18:46, 15 Sept 2018
Postitas xxmen
Jah, teevad nad jee!
Seletavad siis, kui küsida oskad.
Muidu on tavaline müügijutt: Seadmed tasuta, vahel saab kuumaksult alet vms. Potensiaalsele kundele manatakse dollarimärgid silme ette vilkuma, et mis kõik tasuta tuleb.
Nendest konksudest lepingus vabatahtlikult juttu ei tehta.
Ma tean, ma olen selle "kamba" müügiagentide kulul enda meelt korduvalt lahutanud. 8)

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 18:56, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
xxmen kirjutas:Seletavad siis, kui küsida oskad.
See peabki ju nii olema...
Kui lugeda ei oska ja kui ka isegi küsida ei oska - siis tõmmatakse läki-läki pähe kuni kurgunäärmeteni.
Sinu postitusest jääb mulje - et kohaliku esindustes käivad ainult kurt-tummad, kes lisaks veel ka lugeda ei oska.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 19:52, 15 Sept 2018
Postitas toresass
xxmen kirjutas:Pole ammu selle kambaga lepingulistes suhetes olnud, kuid ennevanasti oli niimoodi:
Kui soovisid piirduda selle kaheaastase lepinguga, siis pidid sellest õiges ajavahemikus neile ette teatama.
Vastasel korral pikenes leping automaatselt uueks tähtajaks.
Ma miskipärast ei usu, et see muutunud on.

Praegusel ajal on leping tähtajatu. Väljavõte lepingutingimustest:
9. Lepingu tähtaeg ja lõppemine ja Vastuvõtuõiguste piiramine
9.1. Leping jõustub alates selle sõlmimisest ja kehtib tähtajatult.
9.2. Kliendil on õigus Leping igal ajal ilma etteteatamistähtajata üles öelda, teatades ülesütlemisest Viasatile kirjalikult.
Sidususperioodi jooksul Lepingu ülesütlemisel on Klient kohustatud kogu Soodustuse Viasatile hüvitama s.o. tagasi maksma
(v.a. kui Lepingu ülesütlemise aluseks on Viasati kohustuste oluline ja süüline rikkumine, Tüüptingimuste punktis 5.4. või
10.1. sätestatud asjaolu). Kui Klient ütleb Sidususperioodi ajal Lepingu üles Viasati poolse lepingumuudatuse tõttu,
kohustub Klient üle andma Kaardi ja Seadmed või hüvitama Viasatile Lepingu alusel Kliendile kasutada antud Seadmete
maksumuse selles osas, mis ületab Seadmete tavapärast kulumist.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 20:09, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
Tubli Toresass !
Teoreetiliselt on see küll nii, aga kui hakkad ise praktiliselt lepingut lõpetama - siis ilmneb seal veel palju igasuguseid nüansse Pilt
See ennetähtaegne lepingu lõpetamine ja ka automaatne pikenemine - on spetsiaalselt nii sogaseks aetud, et mitte keegi
ei kavatseks ennetähtaegselt lõpetada lepingut ja, et leping ikka pikeneks ka automaatselt.
Kusjuures, mina ka ei tea -
Võib olla hindab operaator praeguseid DVB-S2/HD/MPEG4 originaaltuunereid ja ülejäänud tasuta tehnikat kallimalt kui 300€.
Selleks, et seda kõike teada saada - tuleb minna kohaliku klienditeenindusse.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 21:11, 15 Sept 2018
Postitas toresass
Samsung GX-BT530SM/BT HD hind on 89 €. Mingist lepingu automaatsest pikenemisest lepingu tekstis juttu ei ole, loomulik ka, kui leping on tähtajatu.

Teenuste kvaliteedi üle nurisejatele teadmiseks - lepingus on kirjas:
5.1. Kaart annab Kliendile Lepingus kindlaksmääratud Paketi Vastuvõtuõigused. Viasatil on õigus oma äranägemisel
koostada Pakette ning levitada Vastuvõtuõigusi. Viasati poolt pakutavad Paketid ja teenused peavad vastama vähemalt
tavapärastele kvaliteedinõuetele
. Vastuvõtuõiguste tehnilised parameetrid on sätestatud spetsifikatsioonis, mis on
kättesaadav Viasati klienditeeninduses ja kodulehel http://www.viasat.ee.
Mina igatahes neid tehnilisi parameetreid ja "tavapäraste kvaliteedinõuete" spetsifikatsiooni nende kodulehelt ei leidnud. Ilmselt сам дурак :mrgreen:

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 21:14, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
Toresass... Ja kui helistada nn. klienditeenindusse, siis vastab seal mingi vahendusfirma
( mille teenust kohalik operaator sisse ostab) töötaja - tädi Klava, kes ei jäga asjast absoluutselt mitte midagi...
Ja ei peagi jägama, kuna saab ja ka rahuldub - miinimum töötasuga.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 21:30, 15 Sept 2018
Postitas toresass
Klienditeenindusse helistamine on täiesti lootusetu üritus, eriti praeguses muutuste keerises. Neil on ka tagasihelistamise teenus, mulle näiteks helistati tagasi juba järgmisel päeval :o Suhteliselt hästi töötab side teate saatmisega kontaktide lehelt, selleks pead aga olema klient ja ennast sisse logima. Sealt tuli suht-koht asjalik vastus juba paari minuti jooksul.

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 21:36, 15 Sept 2018
Postitas tigekala
toresass kirjutas:Neil on ka tagasihelistamise teenus, mulle näiteks helistati tagasi juba järgmisel päeval
Nii pidigi olema kuna nad lootsid leida järjekordse - kellele läki-läki kurgumandliteni pähe tõmmata... ja... leidsidki...
Aga ma saan muidugi sinust ka aru - konkreetselt sinu jaoks..., ja Rootsis, muud võimalust ju polegi...

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 12:48, 16 Sept 2018
Postitas mulk2
Mis nende boksidega juhtub kes seda sageduse muutust menüüst ei tee?

Re: Kõik Viasatist

Postitatud: 12:54, 16 Sept 2018
Postitas tigekala
Mis nendega ikka juhtuda võib...
Lihtsalt ei skänni sisse neid kanaleid, mis on sageduste - 11727H, 11785V ja 11938V peal, modulatsiooniga 8PSK.
Millest räägiti SIIN.
Või oli su küsimusel mingi tagamõte ?