PostitusPostitas orm » 15:36, 19 Jaan 2009
ah et nüüd ei saadetagi enam riiast ülesse vaid hoopis riiast kaabli kaudu stockholmi. alternatiivsete kanalite osas mu diletantlik arvamus, et riiga minemiseks vist pole eriti muid alternatiive kui elioni optika, samas läheb ka elionil optika tallinnast stocholmi, mis pealegi töötab probleemi vabalt. miks siis mitte otse ja omadega kohe tallinnast stockholmi ja saaks ühe liigse ja probleemse lingi ka vahelt välja?! usun et tuleks ka odavam. rootsi helistaminegi on odavam kui lätti helistamine. soome läheb lausa mitu optikat erinevatel provideritel ja soomest ju saadetakse ka mtv3 pakett kuidagi satile. kas tele2-gi pole miskit oma kaablit, kui on siis ju puhta oma kontserni kaabel. nii et kes tahab teha, leiab alati võimaluse, et teha ja kes ei taha teha, leiab alati põhjuse, et mitte teha. tunnustusena tehnikutele, et 4 viimat päeva pole enam katkunudki. ei läinudki rohkem kui umbes miskid kolm kuud ainult, lugedes novembri algusest kui need häirima hakkasid! ja mõtle kui suuremeelne, nemad vabandavad nüüd ebameeldivuste pärast.
kunde võib vabandada või mitte aga nemad peavad kliendi käest vabandust paluma!
S**a ajab keema aga see viasita poolne küünilisus, millega valetatakse näkku, et neil on kõik korras ja ise oled lollakas, küll sul soft uuendamata ja küll reset tegemata.
Viimases otsas ei võetud enam torugi kui sinna helistada. Küllap nad teavad, mis juhtub siis kui vihane klient neile helistab ja siis oma raha eest on sunnitud kõrvakarjuvat halvakvaliteedilist walkin on sunshine ja kaagutavat hane, kes kobiseb midagi liinide hõivatusest, kuulama ja kui siis viha vastavalt oodatud ajale on logaritmiliselt kasvanud ja siis mõni juhm juhtub vastama...
ja juhmid ja samas tähtsad nad seal enamuses, peale paari erandi tõepoolest on.
Connoval, õieti vist küll Telenoril oli probleeme detsembri alguses kaardi uuenduste peale saatmisega, mille tulemusena jäi tv-finland pimedaks nii otsevastuvõtul kui kaablivõrkudes. probleem oli ulatuslik ja seetõttu oligi tv-finland ligemale nädala lõpuks FTA
aga klienditeenindus läks umbe ja nemad kirjutasid, webis avalehele, et neil on probleeme ja sellega tegeletakse ja sama teade oli ka automaatvastajas, ja ise enesest polnud rohkem vajagi, et kunded rahuneksid.
via automaat aga korrutas et liinid on hõivatud ja vastatakse esimesel võimalusel ja nii võiski sinna ootama jääda kuni lõpuks roheliseks mädaned, haisema hakkad ja mõni su lõpuks labida peale võtab ja komposti viskab.
VIASAT (baltic) koos oma klienditeenindusega EI OLE teenus mida klientidele pakutakse vaid küüniline katse inimestega, et kui viletsaks ja kliente halvustavaks võib minna, et kliente ikka veel oleks. ja mis neil ullikestel, kes mesijutu peale konksu on jäänd, teha ongi? oled sunnimaine ja kõik.
Positiivse poolepealt ehk niipalju, et kogu selle saasta taustal on välismaal elavatel eestlastel võimalus (pattu tehes) koduseid kanaleid näha.