Nali naljaks,aga millist telefoniteenindust silmas peeti?
Umbes 3 nädalat tagasi juhtus järgmine lugu. Viakaka kliendil on kaks vaatajakohta, üks box andis kapitaalselt otsad, saadeti uus koos kaardiga, mida ei õnnestunud aktiveerida, sest lisalepinguga kaasas olnud rasvaselt kirjutatud aktiveerimisjuhend ei toiminud, kuna telefoninumber oli koguaeg kinni ja kirjutatud tekst ei pidanud samuti paika. Üritasin siis ekraanil nähtaval numbril iseteeninduse kaudu kaarti aktiveerida, tulemuseks "Tehniline viga, proovige hiljem uuesti!" ja seda ütles automaatvastaja mitmeid kordi. Vana kaardi aktiveerimine kõne põhjal õnnestus, kuigi talle polnud enam sobivat boxi, et pilti näidata. Helistasin siis ekraanil olevale numbrile uuesti ja valisin klienditeenindaja toru otsa ja selgus osaline tõde. Nimelt, vana kaarti uue boxiga ei seota (miks, ei saanudki teada) ja uut kaarti polnud arvutisüsteemi lisatud. Oleksin uut kaarti aktiveerima jäänudki
![smile109 smile109](./images/smilies/smile109.gif)
Peale hunniku kaartide ja boxide numbrite edastamist (mõlemad kaardid ja boxid) klienditeenindajale "tuuniti" asi ümber ja natuke aega enne pildi ilmumist tuli kiri ekraanile, et "seda kaarti ei saa kasutada selles vastuvõtjas" või midagi taolist. Kus juures vana kaardiga oli sama kiri, loogiline, sest vana polnud selle boxiga seotud. Kas hetkeks ka uus polnud enam seotud? Ma ei saa aru, miks ei oleks võinud vana kaart kasutusse jääda? Ideeliselt mõned nupuvajutused klienditeeninduse poolt enne boxi kliendile saatmist ja oleks see pikk ajuk**p ära jäänud. Vähemalt oleks võinud enne saatmist boxi ja kaardi andmebaasi lisada, aga kus sa sellega.
Niipalju veel, et kui klient telefoni teel uue boxi tellis, öeldi, et vanat kaarti tagastama ei pea. Igaks juhuks küsisin uue kaardi aktiveerimise ajal klienditeenindajalt üle ja tema jutu järgi PEAB vana kaardi tagastama.
Üldiselt võttis see jama aega kanalite häälestamise lõppemisest kuni pildi saamiseni ligi poolteist tundi. Uue liitumise korral läheb tavaliselt kaks minutit. Aja sisse pole arvestatud kõnejärjekorras passimisele kuluvat aega.
Väga tasemel teenindus, pole midagi si**a öelda
![smile364 smile364](./images/smilies/smile364.gif)